Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 310 ggr
[GunillaF]
5/25/13, 8:17 AM

God morgon 25:e Maj

En solig och varm dag gå oss till mötes.

Jag är uppe med tuppen och ska strax åka till mamsen och ha en heldag med henne.

Vi brukar ta den här dagen före morsdag och åka till stan och handla lite smått och gott samt åka till handelsträdgården och köpa sommarplant. Trevlig tradition.

Ha en fin Lördag!🌺

Annons:
Skogshumblan
5/25/13, 8:26 AM
#1

God morgon Gunilla och ni andra finisar. Låter som en fin och mysig tradition Gunilla, hoppas din mamma och du får en fin dag. Här är lugna gatan. Maken är borta hela dagen så jag får ro i land dagen bäst jag kan och vill. Ska tvätta sängkläder och hänga ut på tork men i övrigt får det bli som det blir. Hoppas ni får en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
5/25/13, 10:28 AM
#2

God morgon.

Vackra blommor Gunilla, önskar dig och din mamma en härlig dag🙂

Solen strålar och det är nu 19 grader.

Tvätta ska jag också Skogshumblan men kan inte torka ute, massor av lövträd runt om ger mängder av pollen, brukar bli bättre efter Midsommar.

En riktigt fin dag med vackert väder hoppas jag ni alla får🌺

[Bettanbop]
5/25/13, 11:36 AM
#3

God förmiddag alla glada vänner 🌺

Här i Skellefteå har vi strålande sol och alldeles lagoma +20 , i dag gör jag som ni andra, ska hänga ut första omgången tvätt, påta lite i rabaterna, och njuta av solen.

Tack alla ni som supporta mig med healing i går kväll, mår bättre i dag, är lite hes fortfarande, men men 🙂

Ha en strålande underbar dag alla 🌺

Andina
5/25/13, 12:27 PM
#4

Go'Mitt på dan!

Tittar in som hastigast för att önska er en riktigt go' lördag! Hela da'n!
Återkommer sedanom för att läsa lite i trådarna också!

HareGodis! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: