Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 24:e Maj

2013-05-24 07:25 #0 av: [GunillaF]

Önskar er en riktigt bra Fredag med soligt och fint väder som jag har!

BlommaBlomma

Anmäl
2013-05-24 07:40 #1 av: majlar

God morgon härliga fredag. Månen lyste så fint i natt, men vart tog det klara vädret vägen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannBallong

Anmäl
2013-05-24 07:51 #2 av: [Chakra]

God morgon!

Önskar er en skön fredagsmysfredag!Glad

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-05-24 08:04 #3 av: Toyan

God morgon på erSol

Fin bild chakra, här är det mulet och solen finns nån stans där bakom molnen, hoppas hon orkar fram senare.

Vad ni än hittar på så önskar jag er en härlig början på helgenKramas

Anmäl
2013-05-24 08:56 #4 av: Skogshumblan

God förmiddag!
Sol och ledig dag, perfekt säger jag!

Hoppas ni har en skön dag.

Anmäl
2013-05-24 09:14 #5 av: daga

God morgon denna soliga morgon men efter en kall natt med endast 3+ och en stor fullmåne. Önskar alla en skön helg.Blomma

Anmäl
2013-05-24 09:31 #6 av: Indiania

God morgon alla!

I dag är det sol och jag ser fram emot eftermiddagen då skall jag få en privat healingsession av Pedro Inkari. Det är fyra år sedan sist så det skall bli underbart.

Ha en mysig fredag! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-05-24 11:56 #7 av: Andina

Go'Förmiddag allihop!

En lite mulen dag som gör det enklare att sitta vid datorn med tråkpyssel :) Men en å annan stund utomhus lär det bli - för vi ska bjudas på goda 16-17 plusgrader i alla fall, säger de som säger sig veta.. 

Hua, vad kallt, Daga, tre plusgrader... Jag får vara glad åt våra 10+ här inatt. 

Åh, vad skönt med healing, Indiania! Lite smått avis blir jag allt... ;) Men vad gott du ska ha det - njut och ta emot! 

Känner att jag behöver ladda mig själv med energi idag - så dax för lite "påfyllningsövningar" utomhus, straxom.

Ha en fin o go' fredag allihop! SolPussar

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-05-24 12:03 #8 av: Skogshumblan

Det låter härligt Indiania.

Känner som du Andina, fylla på med nytt behövs. Började rensa lite i jordgubbslander men sen var det matlagnings dags och nu kom regnet:/

Anmäl
2013-05-24 12:59 #9 av: Indiania

Andina och Skogshumblan GladDet skall bli härligt och jag skall njuuuta!Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.