Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 511 ggr
[Bettanbop]
2013-05-22 16:33

Kändes lite knäppt.

Hej alla vänner 🌺

Nu har jag gjort något som kändes lite knäppt, men gjorde ett seriöst försök med full fokus.

Vi har ett litet äppelträd som inte verkar må så bra, så jag har gett trädet en healing :)

Tror ni det funkar👍

(Det andra äppelträdet ser mycket friskare ut)

Annons:
Amandla
2013-05-22 17:33
#1

Väl värt ett försök och inte särskilt knäppt alls! 🙂Hoppas det funkar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaF]
2013-05-22 17:34
#2

Inte knäppt! Försöka duger. Växter, djur, människor har svarat bra på healing för mig.☀️

[Bettanbop]
2013-05-22 18:57
#3

Jaa försöka duger, men det kändes lite lustigt efteråt hihihi

Men jag stod och tittade på båda träden och funderade på om jag skulle ta bort den dåliga

Då fick jag plötsligt en känsla att jag måste göra en healing först, så då gjorde jag det 🙂

[Ravenna]
2013-05-22 19:14
#4

Klart det fungerar att ge helande även till träd, de är ju levande väsen precis som vi människor. :-)

Andina
2013-05-22 19:22
#5

Härligt, Bettanbop! Att du lyssnade till ditt inre! Självklart hjälper det att ge healing även till växter - till allt levande! Förhoppningsvis hjälper din healing till att ditt träd återhämtar sig bra nu också! 

Jag sänder all min kärlek och healing till träd och växter (bl a) ofta! Och min tacksamhet. I princip varje dag. Men jag förstår att det känns "knäppt" i början, om man inte är van att göra det. Men efter en eller annan gång till, så kommer det bara att kännas gott! För hur det än är - att du sänder gott till något eller någon du känner varmt för, det känns också gott i dig själv!

Din healing tas emot och tas emot med tacksamhet och glädje! 😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-05-22 22:23
#6

Hej Bettanbop!

Vilket fint svar du får av Andina här, jag håller med helt i det hon säger. Jag brukar också hela växter eller vad som som, om det kommer för mig. Det kan vara allt från att jag sänder kärleksfull och helande energi till växten, jag kan också hålla i den, prata med den eller blåsa helande energi till den…

Det känns gott att du uppfattade vad trädet behövde, så jag tänker att det nog är bara början för mycket mera av sånt av dig framöver 🙂. Lycka till och hoppas ditt träd snart visar att det mår gott av din behandling! Och inte är det knäppt inte 👍!

Annons:
[Bettanbop]
2013-05-23 10:28
#7

 🙂 Tackar er alla för era fina svar 🌺

 Det lilla äppelträdet får stå kvar ett tag till, så får vi se om min healing gav den livsviljan åter 👍

majlar
2013-05-23 10:49
#8

Visst funkar det att ge healing till träd, likaväl som till allt annat. Det var fint av dig att se hur trädet behövde lite extra energi. Kram

Upp till toppen
Annons: