Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 489 ggr
Skogshumblan
5/22/13, 6:01 AM

God morgon 22 maj.

God morgon. Här är grått och regnet hänger i luften. Trots det sjungs det lite här och var, fågelsång är smittande glädje! Idag blir en lång dag, ikväll har vi "trivselkväll" på jobbet så jag åker inte hem mellan på eftermiddagen utan jobbar in ett par timmar istället. Hoppas ni får en fin dag, njut av den om den är bra för den kommer inte igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[VSK]
5/22/13, 6:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Morrn gott folk.

Är lite trött och sliten idag, men full av energi.

Längtar så till lite bättre väder för då skall jag ta ledigt en hel dag och ge mig ut med nya moppen på upptäcktsfärd Lipar

En filt, lite kaffe och nån macka samt kameran skall med. Dags att jag lär mig mera om mitt eget län tycker jag. 

Önskar er en riktigt fin dag.

[GunillaF]
5/22/13, 7:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon skogshumblan, VSK och alla andra.

Finväder i Ångermanland i dag. Fåglarna sjunger vacker här också så man rycks med och vill tralla en bit.

Härligt med upptäcksfärd och fika på filten VSK.

Ha nu en bra dag alla healers!

[Chakra]
5/22/13, 7:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Vaknade till fågelsång även idag, och göken hördes tydligt bort i skogen igår igen. Liljekonvaljerna knoppas och grönskan i trädgården har tagit över helt.

Önskar er en fin dag!

majlar
5/22/13, 9:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Goder morgon i regnet. Tänkte jag skull gå ut och greja lite på altanen, men det är inget inbjudande i detta eviga regn.

Kolla vilken liten tjuv jag hade här i går, jag skyndade mig ut och bytte det hårda mot lite mjukt som jag hade kvar efter Siri. 

Imorse var allt borta. Känns skönt att tänka på de små krypen i boet sen, som ligger på Siris mjuka päls. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
5/22/13, 10:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron i slott o koja!

Vilka härliga bilder, tack för dem! Och mysigt med den lilla kokos- och pälstjyven! Har en liknande ampel - så jag får väl hålla ett litet extra öga på eventuella småtjyvar. Vad mysigt att de fått lite mjukt från Siri!

Grått, disigt och regnig morgon , 10-12 grader - men vindstilla o mysigt. Fått vakna i sakta mak igen, äntligen! Så jag gonar mig en stund till.

Mysigt med trivselkväll på jobbet, Skogshumblan, det låter som en bra arbetsplats! 

Och picknick på upptäcktsfärd låter också mysigt, VSK! Ja, 'man' borde kanske utforska sina egna närområden lite mer… 

Igår var en bakvänd dag, när 'allting' gick fel och 'allt' jag rörde vid gick sönder. Jag hoppas denna dag blir rättvänd igen!

Ha en fin Trivseldag allihop! 🌺🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
5/22/13, 11:08 AM
#6

Hej på er alla!

Vilka härliga bilder ni bjuder på! Här hänger regnet i luften och i dag skall jag göra lite nytta har jag tänkt.

Ha en go och skön dag! 🌺☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Toyan
5/22/13, 1:31 PM
#7

God middag.

Regn och rusk här idag och blåsigt.

Så vackra bilder ni bjuder oss🙂 fint att tänka på de små majlar🙂

Blir inte så många knop gjorda idag för huvudet värker.

Ha en fin dag alla healers🌺

Skogshumblan
5/22/13, 8:48 PM
#8

Andina, ja det är det, synd bara att jag inte kan vara kvar :'(

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: