Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 464 ggr
[GunillaF]
2013-05-20 07:11

God morgon 20:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åter en solig och fin morgon. Jobbet väntar, men först frukost.

Ha en bra dag alla healers!☀️

Annons:
Limewear
2013-05-20 07:22
#1

Godmorgon!

Här har det regnat på morgonen men det ska klarna upp så även vi får sol idag.

Ha en fin dag alla! 🙂

powerofthebass
2013-05-20 07:46
#2

Hoppas på bra väder lidag då det blir en heldag ute i skogen

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Skogshumblan
2013-05-20 07:56
#3

God morgon. Här är vilsamt grått och regnigt. Ska strax köra sonen till skolan och sen är det loj förmiddag tills jobbet i eftermiddag. Hoppas ni alla får en skön måndag och vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-05-20 09:22
#4

God morgon alla!

Härligt i dag är det syrerikt igen efter regnet, det har varit så kvavt i två dagar.

Ha en fin start på veckan! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-05-20 11:18
#5

God förmiddag.

Här är det soligt men väldigt fuktigt efter regnandet igår.

Önskar er alla en fin måndag🌺

majlar
2013-05-20 12:59
#6

God middag alla. Här regnar det som spön i backen. Inget vidare, när Iris står vid dörren och vill ut, nuuu.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Annons:
Amandla
2013-05-20 13:09
#7

Goddagens! Här är det minst sagt fuktigt i luften, härligt syrerikt men lite kvalmigt ändå. Som att det skulle behöva braka loss lite åska…

Jag ska iväg med min kontakttjej ett par timmar fram emot kvällen, ska försöka få med ännu lite mer jord hem eftersom jag har fler växter som ska planteras. Hittills har det gått åt sådär 120 liter, inte så mycket för er som har trädgård förstås, men jag tycker att det är skapligt mycket. 

Har jag sagt att jag uppskattar Bortskänkesgrupperna på Facebook? Häromdagen bytte jag en uppsättning begagnade handleds-, armbågs- och knäskydd (för inlinesåkning) mot en planta gräslök 😃Jag har haft garderobsrensning också och skänkt bort mängder med saker, så bra kombination av att få rensat hemma och göra andra människor glada 🙂Miljövänligt är det också 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Chakra]
2013-05-20 13:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God Eftermiddag!

Indiania
2013-05-20 15:13
#9

#8 Vilken ljuvlig bild Chakra! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2013-05-20 15:28
#10

#9 Tack snälla du! Bilder och att fota, det är mitt liv dä se🙂En del av mitt liv i alla fall.

Andina
2013-05-20 16:44
#11

Go'Morron på sena eftermidda'n!

Här har vi en högsommardag ända sedan imorse - så det har varit utomhusliv hela da'n! Så härligt! Snart blir det kallare igen, så jag tänker utnyttja hela kvällen till utomhusgöra också!

Nyssens kom den lilla oskyldiga katten hem med en fågel i munnen… Den lyckades flyga iväg när hon serverade fågeln framför mina fötter - och det såg ut att h*n kunde flyga bra också, så jag hoppas verkligen att den överlever och kan fortsätta att vakta sitt bo (vilket jag antar att den gjort). Sorkar o möss, okej, det har jag vant mig vid - men fåglar… … 😕

Ha en fin avslutning på denna måndag allihop! Nu ska jag ut o vara lite social med besöket igen. HareGodis! 🙂

Och tack för härliga bilder! Pussar

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-05-20 20:14
#12

Gokväll på er 🙂!

Jodå, de har varit en varierad luftfuktighet här också idag, och kvalmigt, fast jag har hängt över mina böcker🤔, så vips var de kvällen och jag gav mig av på en cykeltur så nu känns både jag och luften lite uppiggad 🙂.

Det har blivit grönt där ute 😍, och jag längtar ut på vägarna och stigarna igen 👋!

[VSK]
2013-05-20 20:48
#13

Go kväller gott folk.

Idag har det varit varmt värre för mig. Dryga 27 grader *flämtar*

men imorgon så kommer det vara regnigt 4-5 dagar framöver och temperaturen kommer bli behaglig för mig Glad

Önskar er en fin fortsättning på kvällen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: