Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 638 ggr
[Bettanbop]
2013-05-19 12:59

Behöver hjälp med Daisy

 🐶 Min Labrador tik som är född 2003 har något sorts bekymmer. Hon går runt och små gnyr ibland, och små haltar ibland, från början haltade hon på olika ben från gång till gång, nu har det blivit mer ett och samma ben, men det är inte hela tiden.

Har försökt  med healing, men kanske min healing inte är tillräckligt utvecklad och stark.

Skulle någon vilja hjälpa henne? och kanske fråga henne/känna av hur hon mår eller vad som är fel.

Tack på förhand ❤️

Annons:
Hanna
2013-05-19 13:01
#1

Kanske en dum fråga, men har du varit hos veterinär? Låter inte bra om det är så. :/

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Maliceangel
2013-05-19 13:01
#2

Har du låtit en veterinär titta på henne?

Fridaaaa
2013-05-19 13:03
#3

Hunden behöver till veterinären, healing hjälper inte en sjuk hund 😮

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Bettanbop]
2013-05-19 13:57
#4

Jo vi har varit till en veterinär för en tid sedan. Hon har "D" höfter med pålagringar, vi fick värktabletter att använda vid behov. Hon har även en "fettknöl" under ena armbågen som är dags att tömma.

Det jag vill veta (om någon kan hjälpa) är hur pass dålig är hon nu……är det dags att låta henne bli en ängel 😕

daga
2013-05-19 16:55
#5

#4

Jag tror att du känner din hund allra bäst och kan känna in hur den mår och om den lider. Det är ett svårt beslut att ta men det viktiga är att inte hunden behöver lida av sin sjukdom. Sänder ljus och kärlek till er båda.❤️

[Blodpudding]
2013-05-20 17:40
#6

Tala med veterinären. De kan bedöma det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: