Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 940 ggr
[GunillaF]
2013-05-19 09:38

God morgon 19:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon mitt i förmidda´n.

Har avnjutit kaffe ute i trädgården tillsammans med min gäst. En gäst från sajten faktiskt. Så himla trevligt att hon är här på besök.

Ha en fortsatt fin pingstdag alla healers.🌺

Annons:
[Chakra]
2013-05-19 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

#0 Vacker bild, och trevligt sällskap du har förstår jag🙂
Här är lite kyligare idag, så det blev frukost inomhus.

Tänker besöka Konstrundan i stan innan jobbet idag!

Amandla
2013-05-19 10:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Känner mig seg idag, kan vara lite väl mycket pollen nu även för min rejäla medicindos. 

Så här ser en del av mina balkongblommor ut idag.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Toyan
2013-05-19 11:36
#3

God förmiddag på er☀️

Så roligt med besöket Gunilla, ha en fortsatt fin dag🙂

Här i södra landsänden har vi regn, åska och 14 grader idag.

Ha en skön söndag alla healers🌺

Indiania
2013-05-19 13:08
#4

Godmiddag på er!

#0 Mysigt med trevligt besök Gunilla.

Härliga bilder ni visar. #2 Så fint du har gjort det på balkongen Amandla! Så där seg var jag i går, det var så kvavt åskan mullrade och det var lite syre i luften.

I dag är det mycket bättre tack o lov!

Ha en fin pingstdag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2013-05-19 14:08
#5

"2" Så fint du gjort! Som gjort för att sitta och njuta länge.

Skogshumblan
2013-05-19 14:29
#6

God eftermiddag. Härliga bilder! Så trevligt att träffa "ifokusar" på riktigt. Här är också lojt idag. Sonen är iväg men vi andra gör inte många knop. Maken och jag sprang Göteborgsvarvet igår. ( Startade i olika grupper). Det var verkligen ingen lek med +25 grader och 52% luftfuktighet men jag klarade mig runt på 2.49.11. Duscharna och vätskeatationerna var räddningen. Mår oväntat bra, tacksam för det! Ha en fortsatt fin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2013-05-19 16:02
#7

Duktiga Skogshumblan! ❤️

Tack för fina ord om mina blommor! 🙂Jag har satt luktärter i byttorna med jord, hoppas på att det går vägen i år. Av nån anledning har jag inte lyckats med såna tidigare, inte ens om jag köper färdiga plantor. Fattar inte varför, jag gör som man ska och läget är utmärkt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
2013-05-19 16:13
#8

#6 Wow Skogshumblan det var verkligen bra gjort! 🏆🌺Grattis!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2013-05-19 16:15
#9

Tack amandla & Indiania

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-05-20 20:31
#10

Måste bara in här i gårdagens tråd för att säga att din balkong ser jättefin och trivsam ut Amandla, och lycka till med luktärterna nu, jag har inte heller lyckats när jag provat dom.

Och så ett jättegrattis till dig Skogshumblan. Wow vilken bedrift att springa Göteborgsvarvet, 🏆 och 👍 för dig och din man 🌺!

Och så till sist 😉, det var jag som besökte Gunilla, och även fick avnjuta gott kaffe ute i trädgården med både blommor, fågelkvitter och spirande grönska. Hon är en trevlig prick där där Gunilla, så jag fick en behövlig avkoppling från mina 🤓-böcker, som jag föresten ska lämna nu snart för att åter ge mig ut på resa.

Indiania
2013-05-20 22:14
#11

#10 Hade faktiskt dig i tankarna vad det gällde besöket hos Gunilla då förstår jag att ni hade trevligt båda två, ni är två fina tjejer med hjärtat på rätt ställe! 🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-05-20 22:32
#12

#10 är så glad att du ville komma och vi fick ett dygn av härligt meningsutbyte och gemenskap. En god och klok kvinna som jag fick utbyta erfarenheter med samt fick äran att följa med till speciella platser under Lördagseftermiddagen. Tack för att du kom! 🌺

#11 Supertrevligt Indiania. 🙂

Skogshumblan
2013-05-21 05:36
#13

Frodig, tack. Det var en härlig upplevelse som jag gärna gör igen. Blir så glad när jag läser att folk här inne träffas i verkligheten, härligt att vänskap kan blomma bakom datorskärmar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
2013-05-21 07:17
#14

Skogshumblan. Grattis till ett bra genomfört lopp! 🌺

Andina
2013-05-21 09:36
#15

Grattis Skogshumblan till ett bra resultat! Vilken bedrift! Jag är imponerad av er! 🏆🌺

Vilken mysig träff ni haft, Gunilla o Frodig! När två mysiga tjejer ses kan det bara bli mysigt! ❤️🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-05-21 17:10
#16

Tack tjejer

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: