Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 662 ggr
[GunillaF]
5/16/13, 7:17 AM

God morgon 16:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen strålar och fåglarna kvittrar sin morgonserenad utanför förnstren. Vilken härlig årstid vi har nu!❤️

Ha en bra Torsdag alla!🌺

Annons:
[Chakra]
5/16/13, 7:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Gunilla och alla som kommer senare!

#0 Fin bild!

Lyssnar på serenad här också, och njuter av en ledig dag som nyss börjat.

majlar
5/16/13, 8:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla. Här skiner solen idag och vi ska ha kalas, gubben fyller år. Sköna gröna bilder idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
5/16/13, 9:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Underbar morgon med värme och sooool äntligen. Önskar alla en njutningsfull dag.

Indiania
5/16/13, 11:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godförmiddag på er!

Vilka fina bilder i tråden, ögongodis!🙂Det är ett ljuvligt väder här i dag med värme och sol.

I morgon bitti skall jag till ögonmottagningen i Karlstad, de skall titta på mitt högra öga, har antagligen glaskroppsavlossning, bra att de kollar så inte näthinnan tar skada.

Ha en härlig vårdag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
5/16/13, 12:20 PM
#5

Goddagens! 

Hoppas det går bra med ögat, Indiania. Jag gjorde den undersökningen för några år sen, den visade inget i mitt fall som tur var. Enda obehagliga var att få sånt där medel i ögat som vidgar pupillen, jag var glad efteråt att det var en molnig dag. Du kör väl inte själv?

Jag ska plantera lite fler blommor idag till balkongen, och har just ställt upp alla krukor och lådor på sina platser igen. Tog ner dem i förrgår kväll för det var så kallt, och la en filt över dem. Vill inte riskera att de fryser. Igår glömde jag alldeles bort dem, det var ganska kallt här.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
5/16/13, 12:48 PM
#6

Amandla gubben skjutsar mig. Skönt att höra att det gick bra med ditt öga. Jag har fått de dropparna många ggr så det går bra, jag har grönstarr också.

Har haft tur med mina pelargoner, haft dom ute på altanen i en vecka.

Ha det så kul när du planterar! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Amandla
5/16/13, 12:50 PM
#7

Låter bra att gubben följer med dig 👍

Jag älskar att pyssla med blommor, så drömmen är ju en trädgård förstås. En vacker dag har jag det, och det dröjer inte värst länge till, det är jag helt övertygad om 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
5/16/13, 1:09 PM
#8

Vad mysigt Amandla du ser redan din trädgård! 🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
5/16/13, 1:16 PM
#9

Ja! I min trädgård finns det hela året runt (så gott det går) något som blommar, från tidig vår till sen höst och även vintergröna växter. Många olika slags pioner har jag, och blommande buskar och träd som rosenhagtorn. Det finns en avdelning där mina hundar kan leka, den är väl inhägnad så varken de kan smita ut eller andra djur ta sig in. Jag har en liten örtagård också, med persilja, dill, timjan, dragon, lavendel, libbsticka och andra örter. Syrénbersån är härlig att sitta i varma dagar, där är det skuggigt och lite svalare.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
5/16/13, 3:38 PM
#10

Vad härligt det låter! 🙂Jag älskar pioner och i år har jag sått ringblommor, tänkte göra ringblomsalva.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
5/16/13, 5:11 PM
#11

God kväll! Vilka fina bilder ni (som vanligt) bjuder på. Ögonfröjd! Hoppas ni haft en fin dag. Här skiner solen för fullt och jag njuter av livet. Hoppas ni alla får en skön kväll.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
5/16/13, 6:22 PM
#12

Go'Afton allihop!

Här har vi haft en helt underbar försommardag och jag blir lika lyrisk varje gång jag kommer ut utanför dörren! Nu börjar det bli så som jag ser mina favoritmånader, maj och juni, fyllt av livsgnibba och klorofyll!

Har besök från Holland - och den svenska naturen vi har här fascinerar oerhört!

HareGodis resten av kvällen också! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
5/16/13, 7:06 PM
#13

Man kunde tro att jag har uppvärmning och start för Vårruset alldeles nästgårds, men den är tre kilometer bort. Det blåser rätt bra idag 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
frodig
5/16/13, 7:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Gokvällning på er och tack för alla vackra härliga bilder, även dom ni förmedlar som vi får föreställa oss 🙂.

Jag har haft en hel del möten idag, bra möten, härliga människor och lovande och intressanta resultat, och så en lång, varm avkopplande promenad i den varma vinden därtill ☀️. Härligt.

Nu ska jag njuta och slappa resten av kvällen. Ha det gott ni också!

Igår kväll blev det hejdundrande färgskådespel på himlen och jag kunde inte dra för gardinerna, låg bara och tittade och gladdes över prakten. Hoppas det upprepas ikväll igen.

Skogshumblan
5/16/13, 7:19 PM
#15

Oj vilken bild frodig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
5/16/13, 8:20 PM
#16

#14 Ett helt enormt vackert färgskådespel🙂

majlar
5/16/13, 8:38 PM
#17

Frodig, vackert som i en dröm. Man kan inte tro att det är på riktigt, med så fina färger. ❤

Indiania
5/16/13, 9:04 PM
#18

Frodig vilket vackert skådespel du visar!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
5/17/13, 7:19 PM
#19

Jaa, de var mäktigt och helt på riktigt, och tack ni som kommenterade bilden 🌺

Kvällen efter var inte i närheten av samma prakt, så man får fånga stunderna i flykten…

Upp till toppen
Annons: