Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 555 ggr
kyrkeliden
2013-05-14 22:55

Healing till Happy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till alla underbara här på sajten!
Få jag be er alla om en tjänst o sända lite healing till min underbara Happy.

Happy har sedan i början av mars haft luftvägsinfektion/lunginflammation. Otaliga besök hos veterinären och antibiotikakurer i massor o så fortfarande. Vet inte om det går att sända healing om djuret som får det är sjukt, men hoppas det!

Kan säga att jag flera gånger kännt att det kanske är dags att ge upp. Men sen så tittar jag på Happy och samtidigt som hon är sjuk har hon fått stötta sin oroliga matte. Hon har inte gett upp vilket chockat en del, däribland veterinären. 

Hon är något alldeles extra min älskade Happy.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Annons:
daga
2013-05-15 00:16
#1

Sänder healing till Happy.

kyrkeliden
2013-05-15 00:16
#2

Tusen tack! <3

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

frodig
2013-05-15 07:27
#3

Kyrkeliden, en sån vacker bild på din kära Happy, jag förstår att din vän är något alldeles extra, och att kärleken mellan er också är det, även ert ömsesidiga ansvar och omhändertagande av varandra🤗. Och också glädjen ni skänker varandra 🙂.

Jag sänder till Happy och till dig kärlek och värme, och må energin användas på bästa sätt för er båda. 

Din kära Happy påminner mig om att den som kan verka svag ändå kan innehålla en oväntad kraft och styrka ❤️, det är så berikande att få möta dessa individer vare sig det är någon av våra kära husdjur eller en medmänniska på vår väg. Och så vackert att även våra husdjur och andra djur vi möter visar att dom också känner ansvar och vill oss väl, hur dom sänder till oss det vi behöver.

kärlek och värme till både dig Kyrkeliden och till vackra och kraftfulla Happy ❤️🌺

Andina
2013-05-15 07:27
#4

#0 - Jag sänder healing o alla mina varma tankar till dig och Happy! Och ber att hon får den hjälp och lindring hon behöver. ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

kyrkeliden
2013-05-15 09:09
#5

Tusen tack alla ni! Det betyder så otroligt mycket o tusen miljoner tack för alla värmande o kärleksfulla ord <3

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

storlappen
2013-05-15 10:23
#6

skickar😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: