Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 803 ggr
frodig
2013-05-13 07:07

Godmorgon 13 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

☀️Hej och Godmorgon på er allesammans!

Nu är jag tillbaka efter en liten tur runt i landet utan internet. En skön och avkopplande vila 🙂!

Här bryter solen igenom morgondimman just nu. Men dagen ska ge regn så det blir regnjacka och kängor på här.

Ha det gott med veckostarten kära ni. Jag återkommer här framåt kvällningen igen.

Såna här ljuvliga sippor var jag ut och tittade på igår.

Annons:
Skogshumblan
2013-05-13 07:12
#1

God morgon och välkomna hem frodig och Gunilla:) En helt ny vecka väntar, spännande! Hoppas ni får en fin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2013-05-13 07:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Välkomna hem, säger jag också till frodig och Gunilla🙂
Hoppas på ännu en solig dag!☀️

[GunillaF]
2013-05-13 07:24
#3

Heeeej och god morgon! ❤️
Tack för välkomnadet godingar! Det är skönt att vara hemma igen. Lite trött efter hemresan, men annars så är det bra. Är full av nya intryck och mitt skinn har intagit en brunare nyans än innan jag åkte iväg för 10 dagar sedan.

Solen skier här så jag behöver inte frysa efter klimatomställningen.

Välkommen hem du med Frodig!

Ha e finer dag allesammans!🌺

(Några bilder från resan kommer så småningom)😉

[rore]
2013-05-13 07:35
#4

Hej och godmorgon i tråden!

Välkomna hem igen Frodig och Gunilla.

Ledig dag som väntar på att få fyllas.

majlar
2013-05-13 08:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla. Hemma igen efter en tur till Roslagen och min äldsta son som bor där med sin nya lilla fru.

Iris hade en fullkomligt helt salig dag, med mycket spring och lek med nya kompisen Larry.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
2013-05-13 08:36
#6

God morgon alla!

Välkomna hem Frodig och Gunilla! ❤️Skall bli kul att få se dina bilder Gunilla!

Vilka fiiina bilder ni visar i dag!🌺

Nu är det brådis skall med gubben till Karlstad.

Ha en härlig start på veckan! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
2013-05-13 08:49
#7

Go'Morron allihop! Och tack för härliga bilder som våra ögon får fägras av! 🙂 Och lilla Iris, som haft en salig dag… 😘

Och Välkommna hem önskar jag er också, Gunilla och Frodig! Anar att ni haft härliga resor. Ja, ser fram emot lite resebildfägring också.. ;)

De kyliga dagarna som väntar har flyttats fram ännu en dag - så även idag får vi sommartemperaturer här, uppåt 19 grader som mest. Me like a lot! 

Datorn tjorvar igen, men jag hoppas att jag lyckas hålla den igång så att jag kan få till det sista ur en av 'måstehögarna' idag.

Ha en fin måndag allihop! Hela da'n! 🙂☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2013-05-13 09:25
#8

Åh, jag måste bara få säga; Alldeles nyss såg jag Herr Hare här för första gången på ca 15-17 år! Han skuttade iväg innan jag ens hann tänka på att ta fram kameran. Jag blir alldeles jätteglad! 😃❤️ De första åren vi bodde här så bodde HejHoppsi Hare här och han blev så tam. Vi satt tillsammans, sida vid sida o pratade ibland i timmatal. Undrar om det var hans barnbarnsbarnsbarn eller nå't, som skuttade förbi här nyss… 

Är jag knäpp eller…? 🤪 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Denna kommentar har tagits bort.
[Chakra]
2013-05-13 09:57
#10

#8 Men, så härligt!😃Jag blir lika glad när jag ser något av "mina djur" här! Så i så fall är vi nog fler som är knäppa😃

Skogshumblan
2013-05-13 10:25
#11

Säger samma sak, det är så härligt när man får lite "finbesök" i form av djur. Ja till och med Snokis som bor här…(brrr jag gillar inte ormar!)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-05-13 10:29
#12

God förmiddag.

Välkomna hem Gunilla och frodig.

Tack för alla vackra bilder ni bjuder oss idag🙂

Så roligt Andina…det är så fantastiskt med djur, hoppas herr hare kommer tillbaka🙂

frodig
2013-05-13 22:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Hej igen i kvällningen och tack för alla fina välkommenhemhälsnigar från er 🙂! Och välkommen hem från mig till dig också Gunilla. Härligt med färg på bleka vinterskinnet. Ska bli spännande att få se bilderna från där du varit sen.

Skrev just ett inlägg här som försvann, det är fler än en dator som har lite svårt att få till alla detaljer verkar det…

Fina djurskuttare både voffsingarna och hoppehare, och fina skuttmänniskor här på healing också 😃, jag gillar er allihopa, med eller utan knäppeliknäppar, och när vi ändå är inne på det, så gillar jag att prata med allt omkring mig, allt från djuren omkring, till timmerstockarna i huset, eller gruskornen i skon 😛, och självklart alla vackra träd och …. ojoj, allt helt enkelt. 

Men blir glad och mår gott av att vara lite knäpp 😉, helt enkelt 🙂

Annons:
Skogshumblan
2013-05-13 22:47
#14

" sometimes I pretend ro be normal, but it get's boring. So I go back to being myself again. (Liten översättning: I bland låtsas jag vara normal, men det blir tråkigt. Så jag återgår till,att vara mig själv igen) Behöver nog inte förklaras mer än så?! ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-05-14 06:55
#15

#14 😘

Andina
2013-05-14 09:48
#16

#15 - Oj vilken vacker bild, Frodig! Ljuvlig! 😘

#14- 😉😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-05-14 16:57
#17

Tack Andina 😘!

Upp till toppen
Annons: