Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 310 ggr
Andina
2013-05-10 08:36

God Fredagmorgon 10/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i stugorna! 

En grå och regnig dag väntas här. Det passar ju bra eftersom jag blir sittande med pappersgörat idag också - tänkte jag. Tills jag råkade på ett citat:

**Vansinne är att göra samma saker om och om igen 
**och förvänta sig olika resultat

Albert Einstein

Dags att göra något lite nytt idag kanske?

En go' o gla' fredag på er! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
majlar
2013-05-10 08:58
#1

God morgon Andina och ni andra som snart tittar in. Idag ska vi prova på lite att gå i koppel. Sist blev Iris som en galen vildhäst. Får prova med lite godis i fickan, då kanske hon snällt följer med. Bra citat där, Andina. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Skogshumblan
2013-05-10 09:44
#2

God förmiddag. Papperspyssla på Andina, vem vet, du kanske hittar något spännande och oväntat i högarna? Majlar. Lycka till med er koppelträning. Hoppas lilla blomman tröttar ut sig fort så ni slipper bråka för mycket. Pippi sjunger ju om att man ska städa varje fredag och till jul så jag får väl göra det ;) Kör ett gäng tvättmaskiner också, gäller ju att ha så roligt som möjligt;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
2013-05-10 10:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godis och koppel - en perfekt kombination! Det tror jag att Iris kommer att tycka. Hund

Ajdå, då måste jag ju städa idag också… Ja, lite roligt ska man ju ha också, Skogis.

Är så imponerad av vår forskning och tekniska utveckling! Visste ni detta om era telefoner?

hittat på tjuvlyssnat.se

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-05-10 10:11
#4

Haha ja men det var ju…. Äm… Nytt?! Jag skrattar gott åt Inez Uusman som ansåg att internet var en övergående fluga. Undra vad hon tänker om det uttalandet nu….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-05-10 10:24
#5

God morgon alla!

Soligt och fint väder och i dag skall vi ner till Dalsland och plantera på gravarna, sist för tre veckor sedan var det is i jorden men nu skall det väl tinat i alla fall.

Mobiler är bra i går fick jag en solig hälsning från Gunilla som ju är i Grekland, vad glad jag blev!

I går var jag riktigt i mitt esse och städade så i dag tar jag det lugnt!

Ha en fin lördag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-05-10 11:28
#6

God förmiddag.

Lycka till med koppel träningen majlar, med lite godis tycker nog Iris att det är kul.

Tänk vad forskningen gått framåt på mobilområdet Andina😃

Här är det gråmulet och regnigt idag, blir en innedag.

Ha en fin fredag allihopa🌺

Annons:
[Chakra]
2013-05-10 15:59
#7

God Eftermiddag!

Roligt att komma hem och läsa vad alla haft för sig, och Einstein han var klok han😃
Och kan man ringa från telefon till telefon? Det var nåt nytt!😃

Fredagsmys på er!

Upp till toppen
Annons: