Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 681 ggr
Andina
2013-05-06 08:40

God Morgon 6 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Måndagmorgon allihop!

Det ser ut som att vi får en härlig dag i större delen av landet. Dags att hoppa rakt ut i solbadet. (Glöm inte allergisprayen, ni som är pollenallergiska - det kan bli en hel del pollen i luften nu.)

Hej hopp, ha en go' o solig dag! ☀️🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
majlar
2013-05-06 09:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Andina och ni andra som snart tittar in. Här lyser solen med sin frånvaro, blev lite besviken då de visade en stor sol över nästan hela sverige. Den kanske skiner upp här också så småningom.

Iris gör framsteg, hon sover nu nästan hela natten i sin korg. Hon formligen älskar livet. Verkar vara lycklig och harmonisk.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
2013-05-06 09:05
#2

Vilken söööting! Klart hon är lycklig och harmonisk, nå't annat kan man väl inte bli när man bor hos er! 😉Och nog syns det på henne, hon ser både trygg, harmonisk och väldigt nyfiken (på livet) ut! 💋

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

daga
2013-05-06 09:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en strålande solig måndag. Önskar alla en underbar dag.😎

Skogshumblan
2013-05-06 09:17
#4

God förmiddag! Här har vi just kommit hem efter att ha lämnat sonen på skolan och handlat lite. Om några timmar ska dotera till sin förskola. Andina, ljuvlig bild och jajamen anfall är bästa försvar heter det ju;) Majlsr, sicken sötnos hon är Iris! Skönt att hon växer och lär sig nya bra saker även om jag misstänker att bus är en del av retrieverkynnet. Daga, vilken underbar bild! Jag blev sugen på att hoppa i plurret. Misstänker dock att jag skulle frysa halvt ihjäl om jag provade. Denna vecka kommer jag föehoppningsvis få besked om vad som händer mig i höst, känns nervöst. Hoppas såklart få vara kvar där jag är men i värsta fall blir det att söka jobb och gå tillbaka till vikariepoolen.* Skönt att möjligheten finns. Men ärligt. Blä känner jag*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-05-06 10:47
#5

God förmiddag.

Härlig bild Andina, sol och 16 grader här men bada..nää..alldeles för kallt😃

En sån söt och go' liten Iris majlar, alltid pigg på bus och gå på upptäcktsfärd kan jag tro🙂

Så vacker bild daga.

Ha en underbar dag och början på nya veckan🌺

Indiania
2013-05-06 10:59
#6

God förmiddag på er!

Härlig bild Andina och så go och harmonisk lilla Siri är, hon har allt en go matte! 🐶Daga gillar din blåa bild också.

Håller tummarna för dig Skogshumlan! ❤️

I dag hoppar solen fram och tillbaka, tänker på Gunilla som njuter av solen!☀️

Ha en härlig måndag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[rore]
2013-05-06 11:14
#7

Go *nästan* lunch tid på er!

Majlar! Vilken sötnosig lite Iris du har… hon sjuder av liv den lilla rackaren❤️

Åhh förstår din blä känsla Skogis, det är alltid olustigt att inte veta vad som komma skall,, Kramar om i tanken och sänder iväg en önskan om ledande inspirerande framtids tro,,, för din räkning ( ta emot om du vill)

Här skiner solen,, men jag kan inte va ute,, har fått nån bassiluskus i magen så måste hålla mig nära toan😊

Ha det så gott!

Skogshumblan
2013-05-06 11:26
#8

Indiania och rore, Tack! Såklart jag tar era goda omtankar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2013-05-06 11:55
#9

#8 Hoppas det kommer gå den vägen du önskar. Kram

Indiania
2013-05-06 15:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Måste visa vykortet jag fick i dag från min Gotlandssyster! 😃Man kan inte bli annat än pigg.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2013-05-06 18:53
#11

Härligt kort Indiania!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2013-05-06 19:54
#12

Härliga bilder och fina texter!

Sån stillhet i naturen ikväll och fåglarna har körsång i varje träd och buske.
Har putsat fönster, tvättat och grejat lite i trädgården efter jobbet.

Upp till toppen
Annons: