Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 729 ggr
Andina
5/4/13, 8:51 AM

Go'Morron 4 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i stugorna!

Första lörda'n denna månad - det är väl en god anledning att göra något mysigt för dig själv? Om inte annat, så stanna upp framför spegeln nu på morgonen, se dig djupt i ögonen, le ditt mest strålande leende och säg högt: " Jag ääälskar dig!!!" 

🌺😘❤️

Själv ska jag gneta vidare med mina papper o siffror, för att äntligen få dem undanstädade - och så får jag nog ta till spegelövningen också, för att göra 'städningen' lite roligare… 😉

En go' o mysig lördag önskar jag dig! Hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[Chakra]
5/4/13, 9:11 AM
#1

God morgon!

Spegel spegel på väggen där…..🙂Jag ska följa ditt råd, Andina, men ska duscha och tvätta håret först, för just nu ser jag ut som en riktig morrhoppa😃

Ha en fin majlördag!

Indiania
5/4/13, 11:04 AM
#2

Godförmiddag Andina och Chakra och alla som tittar in!

I dag hade jag en ordentlig sovmorgon efter jag släppt ut katten kl 7.

Andina den övningen behöver jag göra!🙂

I dag känner jag mig lite bättre, kan det vara möjligt? I så fall är jag oändligt tacksam, de sista 5 veckorna har varit jobbiga.

Ha en riktigt härlig och fin lördag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
5/4/13, 2:51 PM
#3

Hejsan mitt på dagen!!

Ohhh vilka vackra ögon du bjuder på Andina.

Vaknade med utländska meningar i öronen i morse: ni får helt enkelt ursäkta eventuella felstavelser.

Den gjorde att någonting inom mig la sig till ro.

" The hidden self
Shows within by kicking and screaming on the inside.

Like a foster in the belly on it's way out.

Don't be affraid!
This is your Trueself showing you your way to go.
Your way to heal"

Skogshumblan
5/4/13, 3:16 PM
#4

God eftermiddag. Tack för era fina bilder. Din äng och himmel är ljuvlig rore. Idag har jag varit och fixat på doteras förskola. Det är privat så två dagar om året får vi föräldrar möjlighet att hjälpa till, brukar bli trevlig gemenskap, så även i år. Resten av denna dag tänker jag slappa. Hoppas ni har en fin lördag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
5/4/13, 4:03 PM
#5

God eftermiddag🙂

Jag vill önska alla en bra fortsättning på lördagen. Idag har jag haft utrensning i uthus. känns bra att få rensa ut gammalt skrot.Snart blir det en promenad och i kväll ska jag på dansgala.Ska bli kul

Ha det bra

kram.

Allting är möjligt

Upp till toppen
Annons: