Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 584 ggr
frodig
2013-05-02 06:55

Godmorgon 2 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er allesammans!

Efter att ha avslutat gårdagen med ett förvånat illamående har jag tack och lov vaknat idag och verkar helt okej. Jag kan dricka kaffe och känner mig som vanligt. Så tack och lov för det!

Det var plusgrader här när jag vaknade ☀️, så jag ska allt sätta mig ute när det blir mat och fikapausar idag.

En liten blyg och solgul gullviva från förra året känner jag för idag.

Lycka till med er torsdag kära vänner 🌺!

Annons:
[GunillaF]
2013-05-02 07:22
#1

God morgon Frodig. God morgon alla andra.🙂

Vad skönt att det inte var så långt varaktigt ditt illamående Frodig.

Dagen blir som vanligt för mig med jobb. Blir nog bara korta pausar i den ev solen.☀️

Ha en bra dag alla!🌺

majlar
2013-05-02 07:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon i solen. Idag blåser det och vi ska på första veterinärbesöket med trollet, inget allvarligt bara en spruta i lilla rumpan.

# frodig. Tur att illamåendet försvann frodig, det finns inget värre än det. Kram

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

daga
2013-05-02 08:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sol, blåst och 6 grader varmt denna torsdag som känns som måndag. Önskar alla en fin dag.

Andina
2013-05-02 09:56
#4

Go'Morron i tråden!

Det var inte lätt att komma in på iFokus idag! Men nu tycks 'de' ha fått ordning på allt igen. Bra! :)

Vad skönt att illamåendet försvunnit så snabbt, Frodig. För kaffe "måste" du ju bara kunna dricka! Det är inge' kul med illamående, det var inte så länge se'n jag hade det i ca en vecka… 

Lycka till med lilla Trollet, Majlar. En spruta i rumpan är inge' kul heller… ;)

Återgår till nuffreriet idag, få se om jag hinner klart…

Tack för härliga bilder! Me like a lot! Ha en fin andra majdag för detta år! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-05-02 10:05
#5

God morgon på er alla!

#0 Skönt att illamåendet gick över Frodig.

Orkar inte skriva så mycket mera i dag.

Önskar er alla en fin torsdag! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
2013-05-02 15:40
#6

God eftermiddag

Idag är det växlande väderlek Sol blåst och hagel, riktigt vårväder! På förmiddagen var det lite bättre Var på promenad och det var ganska bra då. Haft besök av min syster.

Ni får krya på er alla som inte mår så bra Kramar till er.

Doris

Allting är möjligt

Annons:
majlar
2013-05-02 16:01
#7

#5 Indiania om du vill ta emot, så skickar jag massor av kärlek och energi till dig.

Kram ☀️

[Chakra]
2013-05-02 16:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God Eftermiddag!

frodig
2013-05-02 18:05
#9

Goeftermiddag på er och tack för alla önskningar ni sänt till mig om att slippa illamåendet. Och jodå 🙂, det har gått bra hela dan, tack och lov.

Vilka vackra blommor Majlar och Chakra, åh vad jag längtar efter alla färger igen. Det känns verkligen att det var länge sen dom var framme nu.

Och din ljuvliga ängel Daga, så fantastiskt vacker. Jag brukar ha svårt att hitta änglabilder som jag tycker så där riktigt mycket om, men den här är ljuvligt vacker ❤️.

Jag kan berätta att det blev nada av att sitta ute på lunchen. Då behagade ett snömoln släppa ner sina tussar. Och sen har det blåst en hel del så sitta ute och äta får jag spara nån dag med. Men den här ☀️saken är framme nu iallafall.

Jag önskar er alla en bra kväll. Och så håller jag tummarna för att Andina blir klar med sina 🤓🤔 nuffrerier innan tolv inatt 🌛.

Indiania
2013-05-02 18:05
#10

Tack Dolla och Majlar!❤️🌺

#7 Majlar jag tackar och tar emot kärlek och energi, behöver massor av energi. Jag har hostat sedan påsk och det känns som jag inte har några krafter kvar, vad gulligt av dig att du tänker på mig mitt uppe i dina valpbestyr! 🙂Massa kramar! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2013-05-02 18:14
#11

…kram om dig Indiania 🤗.

Skogshumblan
2013-05-02 19:39
#12

God kväll. Hoppas ni alla haft en bra trots brist på solpauser, diverse sjukor och stick i små trollrumpor. Frodig, gott att du mår bättre, läskigt när man mår så illa. Sluta med det. :) Indiania, skickar bubbel senare ikväll, hoppas du kryar på dig. Och håll dig frisk sen :) Idag har dagen varit helt ljuvligt härlig. Tänk vilken lyx jag har, fått utbilda mig till det jag drömt om hela livet, får jobba med helt underbara barn och vuxna runt mig hela dagarna. Och de gillar mig, tokstollarna ;) Var ett ärende in till stan, passade på att ge mig in i kläddjungeln i sportaffären. En bra sportbh och lite nya " sommaranpassade" löparkläder följde med hem. Tror jag fått lite klarhet i vad dikten jag vaknade upp med i huvudet härom morgonen ville. Känns så gott :) Trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-05-02 19:49
#13

Frodig och Skogshumblan 💋på er!

#12 Skogshumblan du är lik syrran hon sa också till mig att nu är det dags att du kryar på dig! 😃Så det är väl bäst jag gör det då! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Skogshumblan
2013-05-02 19:56
#14

Indiania, haha ja två mot en, gör som vi säger nu;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-05-02 21:26
#15

#12 okej Fröken/Skogshumblan, jag säger som Indiania, bäst att jag slutar med mitt jag också då, och 🎧 istället!

#13 låter bra de där Indiania 🙂! God fortsättning följer då helt enkelt!

Va härligt att du har det bra på ditt jobb Skogshumblan, och träningsglädje därtill. De är gott för hjärtat de!

Skogshumblan
2013-05-02 21:28
#16

Frodig, ja det tycker jag. Håll dig frisk du också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-05-02 21:32
#17

#14 Skogshumblan: Yes!😃

#15 Frodig jag stämmer in i din låt!🎧😃

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: