Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 629 ggr
[VSK]
4/30/13, 6:35 AM

healing önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till min vänster fot, mage, höger knä, höger axel, höger skuldra och vänster revben och vänster tinning.

(ja jag har varit på akuten).

Tack på förhand.

Annons:
[GunillaF]
4/30/13, 7:58 AM
#1

Vid 23-tiden ikväll sätter jag mig ner och skickar till dig.

Det brukar vara vra att linda såna där svullnader.

[VSK]
4/30/13, 8:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

tack.

jag har haft lindat sen akuten men jag hade besökt duschen därav ingen linda.

[GunillaF]
4/30/13, 8:25 AM
#3

Ok 😃

Amandla
4/30/13, 11:17 AM
#4

Usch då, ser ut ungefär som min fot när jag just stukat den. Vad hände? 

Jag skickar ljus till dig Ler


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[VSK]
4/30/13, 11:23 AM
#5

#4

Det är ganska avancerad fråga för jag vet inte allt, men det mesta. 

Jag halkade på en sko eller trampade fel i en trapp och stukade foten två ggr innan jag for framåt och nedåt i trappen. jag landade på en stålhylla och studsade ut på betongplattan.

Lyckligtvis så skyddade jag huvudet med händerna för annars hade det blivit direktkontakt med betongen.

Det jag minns (min kompis har berättat det mesta för mig) är att efter jag stukat foten så flyger jag ner, snurrar runt och nån kullerbytta. Men jag tappade minnet då jag låg på betongen, så jag är ej riktigt säker på vad som hände förutom att det gick riktigt fort, och gjorde riktigt riktigt ont.

Sen är jag medveten att jag hade enorm tur, för jag kunde ha brutit nacken i värsta fall, eller slagit hål på huvudet.

Tack för ljuset. 🙂

Amandla
4/30/13, 11:27 AM
#6

Men fy, det var inte nådigt med den flygturen. Klarar du att vila ordentligt? Hoppas du fått bra råd på akuten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[VSK]
4/30/13, 5:14 PM
#7

#6

Jag sover inte mkt per natt hittils. Men tids nog så kommer jag sova som en stock förhoppningsvis 😃

Amandla
4/30/13, 5:19 PM
#8

Jag tog en av ryggkuddarna i soffan och la i sängen, sen la jag upp benet över den när jag skulle sova. Likadant gör jag om dagarna när jag ligger i soffan. Högläge är bra, och att använda elastisk linda på foten. Om jag måste sitta på en stol en längre stund så har jag en trebent hopfällbar pall att lägga upp benet på.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[VSK]
4/30/13, 5:35 PM
#9

jag kör med högläge så länge jag inte skall försöka sova (ligger på sidan).

Andina
4/30/13, 7:14 PM
#10

Skickar healingbubblor sent ikväll eller inatt! Tigerbalsam eller Sancho kan också vara bra… (fast det kan svida "kallskönt" också).

Krya på dig-peppisar - till hela kroppen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[VSK]
4/30/13, 8:12 PM
#11

Tack Andina.

daga
4/30/13, 11:25 PM
#12

Sänder healing till dig kl 24.00❤️

[VSK]
5/1/13, 4:28 AM
#13

tack daga.

liten feedback:

Igår var en ny upplevelse för mig.

jag gick å la mig i sängen strax före 23.00. efter ett tag så kunde jag känna energierna komma men de fyllde min kropp förutom fötterna 😮

jag tänkte att energierna kanske gör en "reverse engineering" och tar kroppen först och sen så får energierna strömma till fötterna. -om så är fallet så kunde jag iaf ej känna de energierna till fötterna (foten). 

Dock så upptäckte jag av en ren slump att min vänsterfot var bra mkt varmare än min högerfot. -kanske hela 2-3 grader. jag fick ont i foten men ej där jag haft ont utan på yttersidan av foten (mellan häl och tå vad nu det heter).

det brände till rejält flera ggr. Sedan så fick jag ont i ryggen på båda skuldrorna. -vet ej om det har med olyckan att göra eller om healingen tyckte jag borde behandla de områdena oxå.

enligt 1177 så kommer olika smärtområden presenteras lite olika tider. Vissa smärtor kommer ju på bums, medans tex revben brukar ta 3 dagar innan max smärta.

jag vaknade för ett tag sen. foten är mer svälld nu än igår kväll, men jag är inte i närheten av smärta som jag hade förra natten.

om det enbart beror på att svullnaden ger med sig med tiden och eller healingen vet jag faktiskt inte. -jag själv tror på båda, men att healingen påskyndade det hela.

i ryggen känner jag nada just nu. Höger knä som värkte ganska så mkt igår kväll har lugnat ned sig.

inatt så fick jag sova hela ca 4 timmar vilket är rekord sen olyckan hände 🙂 (dock inte i sträck men totalt).

magen som jag landade med på den stålbyggda vassa hyllan (innan jag flög vidare) känns just nu nada. 

Jag var 100% säker på ortopedbesök på Torsdag men nu vette tusan om jag ens behöver dig. -inte som det känns just nu iaf 😃

Jag tackar er alla för underbara energier igår kväll.

💋

Annons:
Skogshumblan
5/1/13, 8:00 AM
#14

Fy vilken fruktansvärd olycka, men du vilken tur att du överlevde! Om du vill ha eller behöver mer så skickar jag gärna. Hoppas du kryar på dig snart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[VSK]
5/1/13, 8:07 AM
#15

tack humlan. Jag hade lite ont inatt efter det jag skrev förra inlägget, men det gav med sig och jag somnade om. så nu har jag säkert sovit totalt 6-7 timmar inatt 🙂

Skogshumblan
5/1/13, 8:09 AM
#16

Så skönt att du fått sova, det är viktigt för läkandet. Jag skickar bubblor om en stund som,du kan ta när det passar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[VSK]
5/1/13, 8:11 AM
#17

Tack tack 🙂

Amandla
5/1/13, 10:24 AM
#18

Skönt att du mår bättre! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[VSK]
5/1/13, 10:29 AM
#19

Japp 🙂

idag skall jag faktiskt ut på en tur med moppen. det är vindstilla och i princip helt blå himmel 😎

daga
5/1/13, 10:39 AM
#20

VSK så underbart att höra att du mår bättre. Var rädd om dig och ha en fin dag.❤️

Annons:
[VSK]
5/1/13, 11:03 AM
#21

Tack daga. önskar dig en fin dag du med 🙂

Upp till toppen
Annons: