Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 431 ggr
[GunillaF]
2013-04-28 08:38

God morgon 28:e April

Söndag, solen skiner och bara ett par dagar kvar av denna månad.

I dag blir det fortsättning ute i trädgården. Jobbigt med vårstädning av tomten, men det blir fint när det är klart. Men först lite kaffe.

Ha en bra Söndag allesamman!

Annons:
frodig
2013-04-28 09:02
#1

Godmorgon 🙂!

Ja de är härligt med resultatet när man städat färdigt i trädgården. Då kan ju allt det vackra och njutbara få komma fram allteftersom. Ha det gott därute Gunilla, och förhoppningsvis blir det en och annan paus, kanske till och med kaffe utomhus lite senare.

Jag vandrade runt en hel del igår och beskådade vårens intåg. Snön smälter bra, vattendragen är fyllda och forsar och strömmar, och på blomfronten endast tussilago ännu så länge. Fåglar i massor förstås, och jag har inte koll på ens hälften, kanske lyckas jag lära in några till i år.

Idag är en solig dag här också så jag ska ta mig ut på en långpromenad även idag. Jag glömmer tid och rum helt när jag vandrar omkring i vårprakten.

Ha en god söndag allesammans 🙂!

Skogshumblan
2013-04-28 09:31
#2

God morgon. Gunilla, ja städa är inget kul men man får njuta av resultatet senare. Frodig, visst är det härligt att gå och se på allt fint naturen har att visa? En trevlig söndag till er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-04-28 10:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla!

Orkar inte varken städa eller annat hostar igen och det tar på krafterna.

Det är sol och fint ute. I går firade vi syrran som fyllde år och hennes dotter hade gjort en smarrig tårta.

Ha en fin söndag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-28 13:55
#4

Go'Eftermiddag allihop! 
Och tack för härliga bilder! Tårtan ser ju hur god ut som helst - mums! Vad jobbigt att hostan inte ger med sig, Indiania! Massor av krya på dig-bubblor till dig!

Städning… borde aktiveras här också… 😊Ska bara först… och det meddetsamma!

Ha en fin fortsättning på söndagen allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
2013-04-28 15:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Underbart att promenera utmed Vättern en solig dag som denna. Ha en härlig söndag

Indiania
2013-04-28 16:35
#6

#5 Åh vilket vackert foto Sol69! 🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Sol69]
2013-04-28 16:40
#7

Tack Pariseviken i Motala är det taget i idag.

Doris
2013-04-28 20:10
#8

God kväll alla

Idag har det varit lite sol men inte så varmt. Har varit på gåbingo och kaffe med dopp efteråt🙂På eftermiddagen besökt stora staden Östersund Handla lite och vi åt ute Skönt att slippa laga mat när vi kom hem. 

Ha en bra fortsättning på sön kväll

Allting är möjligt

Upp till toppen
Annons: