Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 434 ggr
[GunillaF]
4/27/13, 9:26 AM

God morgon 27 April

God morgon, eller god förmiddag kanske stämmer bättre!

Vaknade vid 5-tiden och då var marken vit av snö, men det tinade bort rätt snabbt. Nu tittar solen fram så om en stund kanske det är lämpligt med trädgårdsarbete.

Vad ska ni göra i dag?

Vad ni än tar er för med så ska ni ha det bra!🌺

Annons:
frodig
4/27/13, 9:56 AM
#1

Godmorgon Gunilla ☀️! Ha det gott ute med trädgårdsbestyren.

Ja, du. Va ska alla här göra idag tro? Dom flesta verkar iallafall ta sovmorgon från godmorgtrådsskrivandet iallafall - pust, de var ett långt ord de där 😛.

Jag ska tvätta lite sen blir de långpromenad för solen skiner här också efter en ganska sval natt.

Ha en bra dag allesammans 🌺

Skogshumblan
4/27/13, 10:13 AM
#2

God förmiddag. Kikar in en snabbis mellan allt fixande idag. Snö lät inget vidare, tur det försvann. Här skiner solen men det är så mycket pollen ute att jag nog måste äta medicin i år. Får ta en sväng förbi apoteket när jag ska handla sen. Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sameli
4/27/13, 11:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag🌺

Snart dags för lunch. Korv med stuvad pasta, det är gott de!

Min dag ser ut så här: Sitter på jobbet nu och slutar två-tre. Sen middag med några släktingar.

Ha en underbar dag☀️

"Man måste ge lite mer än man tar"

Sameli
4/27/13, 11:02 AM
#4

😃En rolig bild, passar mig som sitter på kontoret idag lördag.

"Man måste ge lite mer än man tar"

Indiania
4/27/13, 11:06 AM
#5

God förmiddag!

Vaknade tidigt i morse och hostade i en timme till slut lyckades jag somna om. nu är det bråda tider skall snart åka och gratta syrran som fyller år i dag!

I går planterade jag lite pensèer i krukor de trivs nog bra nu ute i solskenet!

Kram till er alla! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
4/27/13, 11:34 AM
#6

Go'Morron allihop! Tittar in helt snabbt o kort - ska försöka läsa ikapp senare ikväll. 

Snö…!? Hua - aprilväder vet vi ju kan vara lynnigt, men nog kan väl snö och vinter hålla sig borta nu. Några få små snöhögar har vi kvar här, dock, men de smälter nog undan också de kommande dagarna.

Ha en fin lördag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
4/27/13, 11:46 AM
#7

Skulle aldrig skrivit något om snö fle nu vräker det ner slask, ser ut som tunt lager mannagrynsgröt på gräsmattan…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
4/27/13, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Huvva ja, det har haglat här också en plötslig skur, sen varit sålgrått på himlen och däremellan stark sol. Nu har det mesta dragit bort.

Jag önskar er en vilsam kväll 🌺!

Upp till toppen
Annons: