Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 603 ggr
Andina
2013-04-26 04:51

Go'Morron 26 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop! 

Hoppas ni haft mysiga resor i natten o vaknar till en fin fredag!

Fåglarna sjunger sina morgonsånger och det är så härligt. Det har varit så tyst på morgnarna hela långa vintern. 
Katten är ute på nattströvtåg - jag bara hoppas att hon kommer hem utan "mat" till mig…

Vaknade alldeles för tidigt för drygt nå'n timma sedan, känner att jag börjar bli pömsig igen. Så jag ska nog se efter om inte Drömtåget är på ingång igen…

Mysfredag på er! ☀️

Ser ni KurreKurt i trädet?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
frodig
2013-04-26 06:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Andina! Oj ja det var ju alldeles för tidigt tycker jag också, hoppas du fått sova några goa vilsamma timmar igen. Sötingen syns där borta ja!

Godmorgon på er alla andra också 🙂!

Fredag och svalt men soligt här. De blir grejt att göra lite morgonbestyr nu och sen ska jag allt ta en uppfriskande morgonsväng innan jag gör veckans sista dag bland dammiga böcker.

Jag önskar er en glad fredag allesammans!

Jag lånar in mina blåsippor från förra året, dom som jag har som min personliga bild

☀️på er allesammans!

Skogshumblan
2013-04-26 06:52
#2

God morgon. Här sjunger fåglarna så fint, trots den gråa regntunga himlen. Det är så mycket pollen ute så för mig får det gärna regna dagligen. Eller helst på nätterna. Ska snart gå upp och köra igång dagen. Sonen ska till skolan och dotera, min mamma och jag ska in till stan. Måste vara något fel på barnkläder, de krymper ju! ;P Hoppas ni får en jättefin dag och helg vänner.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2013-04-26 07:03
#3

God morgon alla. Fåglarna kvittrar och det susar lite i träden. Regnet strilar stilla och lätt. Det behövs, det är väldigt torrt i rabatterna, förutom att Iris skvätter lite här och där. Men det sägs ju att urin är bra för blommor och blad. Så helt fel är det ju inte.

Ha en fin fredag och var rädda om varann

[GunillaF]
2013-04-26 07:21
#4

God morgon på er!

Molnigt och regnlikt denna Fredag, men vad gör väl det.

Ha en riktigt bra dag på drömtåg, bland dammiga böcker, i stan, bland valpar och allt annat ni ska ha för er!🌺

[rore]
2013-04-26 08:11
#5

Hej och godmorgon på er i tråden!

Regn gråa moln vilar över staden i dag. Glad är jag att jag kom hem torr skodd efter morgon prommenaden👍

Har varit så alert på morgonen så jag har hunnit betala räkningarna och deklarerat!!

Och nu sippar jag på morgon kaffet och kikar i trådar.

Ha det så gott alla!❤️

Bybo
2013-04-26 09:39
#6

Mooorning!

Annons:
Toyan
2013-04-26 10:17
#7

God morgon.

Här är ni minsann vakna och aktiva långt före tuppen🙂

Vackert med blommorna Andina, söt liten KurreKurt.

Har sovit bra och drömt en hel del, gråväder och regnigt här också idag.

Ha en jättefin fredag alla healers🌺

Indiania
2013-04-26 12:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godförmiddag på er alla goa!

Har varit på torget och skulle köpa pensèer men de var fula, får åka till handelsträdgården sedan är så sugen att få lite blomster i krukorna.

Har drömt en massa i natt det är bara det att jag inte kommer ihåg vad.

Ha en fin fredag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Sameli
2013-04-26 13:17
#9

KurreKurt😂Ekorrar är fina djur de!

Nu börjar solen kika fram ☀️Ett hav av massa fina vitsippor står nu så fint i backen några hundra meter från bostaden. Våren är HÄRLIG👍

"Man måste ge lite mer än man tar"

frodig
2013-04-26 19:39
#10

Tack för den underbara kolrasten Bybo 🙂!

Upp till toppen
Annons: