Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 482 ggr
[GunillaF]
4/25/13, 7:13 AM

God morgon 25:e April

God morgon, god morgon!

Något regnlikt i dag, men det är ok.

Har sovit som en klubbad de få timmar jag fick i natt. Nu iväg till arbetet.

Ha en bra Torsdag alla!🌺

Annons:
majlar
4/25/13, 7:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla. Här skiner solen i kapp med lilla Iris. Full fart och ingen vila. Man glömmer fort att valpar är mer krävande än människobarn. Fast valptiden går ju tackolov väldigt mycket fortare. 🙂

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
4/25/13, 8:08 AM
#2

Hej och godmorgon i tråden!❤️

Vilken strålande morgon. Härlig sol och flera plus grader, sopade trottoarer och 40 minuters prommenad avklarad. Fötterna fick som de ville även idag👍 även om huvudet protesterade.

Jag är nog i en fas där jag behöver gå emot mina invanda tankar och göra precis tvärt om😛för att må bra.😊

#0 Gunilla! Jag hoppas att det inte var något allvarligt som höll dig vaken i natt och att du kanske får tid att sova ikapp.

#1 Åhh, gullvalpis🐶❤️,, Majlar.

daga
4/25/13, 8:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sol denna torsdagsmorgon och promenad/meditation vid till havet. Önskar alla en fin dag.

Indiania
4/25/13, 9:37 AM
#4

God morgon alla!

Sol och fint väder här i dag och promenad ett måste.Faller lusten på kanske det blir lite städat också.

#3 Vad skönt med meditation vid havet! 🙂

Ha en bra dag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
4/25/13, 10:36 AM
#5

Go'Morron i stugorna!

Hoppas du får sova ikapp inatt, Gunilla! 
Här blev det ännu en splittrad natt också - KattPrinsessan är expert på att släpa hem möss o vattensorkar… Hon är så omtänksam o vill bjuda mig också på lite nattamat. Men jag är inte så förtjust i den maten… jag vet bara inte hur jag ska få henne att förstå det. 
(Fast det är bra att hon rensar i alla fall… )

Det ser ut att bli härligt väder här idag - soligt, lite svaga vindar och 10-12 plusgrader. Så det blir nog till att smita ut en hel del under dagen idag. 
Städat borde det bli här också… … ☺️

Tack för härliga bilder i tråden också! Mina ögon fröjdas! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
4/25/13, 12:01 PM
#6

God förmiddag.

Hoppas kommande natt ger dig en god sömn Gunilla😴

Solsken och 7 plus, blir promenader idag.

Härliga bilder..hav och blåsippor, tack för det🙂

En sån go och givmild kattprinsessa du har Andina, men jag förstår att ni har olika smak vad gäller mat😉🐱

Önskar er en härlig dag🌺

Annons:
frodig
4/25/13, 5:21 PM
#7

Goeftermiddag på er!

En dag med friska vindar, halvsoligt och hyfsat varmt här. Jag har hunnit både grotta ner mig i böcker och umgåtts med trevliga människor, och så två rediga promenader mellan varven. 🥵. Så nu ska jag slänga mig på sängen och vila en stund 😴, fast det blir nog mera meditation än sömn.

Hoppas ni som sovit skruttigt får bättre sömn natten som kommer.

Och Majlar, så glad jag blir av din blåsippa 😘!

[Chakra]
4/25/13, 5:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godkväll!
Fina bilder att njuta av! Tack!
Har jobbat, räfsat en del av gräsmattan, suttit en stund i solen, packat för att åka till Småland i morgon bitti.
Vad det är härligt när dörren kan stå på glänt och ljumma vindar letar sig inomhus. Och när jag går ut finns ett flertal mattor med vitsippor🙂

Doris
4/25/13, 5:50 PM
#9

God eftermiddag/kväll Sovit dåligt under dagen,efter en natts jobb. Har i natt också. Nyss ätit en god middag. En kopp te och lite mera vila innan jobb. Ha en bra kväll alla

Kram

Allting är möjligt

frodig
4/25/13, 5:58 PM
#10

Åh, lycka till med den ytterligare jobbnatten Dolla. Och så hoppas jag du får något dygns välförtjänt vila sen 🌺!

Underbara vitsippor Chakra. Endast tussilago skådade här hos mig!

Doris
4/25/13, 6:02 PM
#11

Tack frodig🙂

Allting är möjligt

[Chakra]
4/25/13, 6:08 PM
#12

#10 Tack, de är underbara och anspråkslösa🙂

Upp till toppen
Annons: