Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 25:e April

2013-04-25 07:13 #0 av: [GunillaF]

God morgon, god morgon!

Något regnlikt i dag, men det är ok.

Har sovit som en klubbad de få timmar jag fick i natt. Nu iväg till arbetet.

Ha en bra Torsdag alla!Blomma

Anmäl
2013-04-25 07:33 #1 av: majlar

God morgon alla. Här skiner solen i kapp med lilla Iris. Full fart och ingen vila. Man glömmer fort att valpar är mer krävande än människobarn. Fast valptiden går ju tackolov väldigt mycket fortare. Glad

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Anmäl
2013-04-25 08:08 #2 av: rore

Hej och godmorgon i tråden!Hjärta

Vilken strålande morgon. Härlig sol och flera plus grader, sopade trottoarer och 40 minuters prommenad avklarad. Fötterna fick som de ville även idagTummen upp även om huvudet protesterade.

Jag är nog i en fas där jag behöver gå emot mina invanda tankar och göra precis tvärt omLiparför att må bra.Förlägen

#0 Gunilla! Jag hoppas att det inte var något allvarligt som höll dig vaken i natt och att du kanske får tid att sova ikapp.

#1 Åhh, gullvalpisHundHjärta,, Majlar.

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-04-25 08:36 #3 av: daga

Sol denna torsdagsmorgon och promenad/meditation vid till havet. Önskar alla en fin dag.

Anmäl
2013-04-25 09:37 #4 av: Indiania

God morgon alla!

Sol och fint väder här i dag och promenad ett måste.Faller lusten på kanske det blir lite städat också.

#3 Vad skönt med meditation vid havet! Glad

Ha en bra dag! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-04-25 10:36 #5 av: Andina

Go'Morron i stugorna!

Hoppas du får sova ikapp inatt, Gunilla! 
Här blev det ännu en splittrad natt också - KattPrinsessan är expert på att släpa hem möss o vattensorkar... Hon är så omtänksam o vill bjuda mig också på lite nattamat. Men jag är inte så förtjust i den maten... jag vet bara inte hur jag ska få henne att förstå det. 
(Fast det är bra att hon rensar i alla fall... )

Det ser ut att bli härligt väder här idag - soligt, lite svaga vindar och 10-12 plusgrader. Så det blir nog till att smita ut en hel del under dagen idag. 
Städat borde det bli här också... ... Generad

Tack för härliga bilder i tråden också! Mina ögon fröjdas! Hjärta

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-04-25 12:01 #6 av: Toyan

God förmiddag.

Hoppas kommande natt ger dig en god sömn GunillaSomnar

Solsken och 7 plus, blir promenader idag.

Härliga bilder..hav och blåsippor, tack för detGlad

En sån go och givmild kattprinsessa du har Andina, men jag förstår att ni har olika smak vad gäller matSkämtarKatt

Önskar er en härlig dagBlomma

Anmäl
2013-04-25 17:21 #7 av: frodig

Goeftermiddag på er!

En dag med friska vindar, halvsoligt och hyfsat varmt här. Jag har hunnit både grotta ner mig i böcker och umgåtts med trevliga människor, och så två rediga promenader mellan varven. Pustar. Så nu ska jag slänga mig på sängen och vila en stund Gäspar, fast det blir nog mera meditation än sömn.

Hoppas ni som sovit skruttigt får bättre sömn natten som kommer.

Och Majlar, så glad jag blir av din blåsippa Pussar

Anmäl
2013-04-25 17:29 #8 av: [Chakra]

Godkväll!
Fina bilder att njuta av! Tack!
Har jobbat, räfsat en del av gräsmattan, suttit en stund i solen, packat för att åka till Småland i morgon bitti.
Vad det är härligt när dörren kan stå på glänt och ljumma vindar letar sig inomhus. Och när jag går ut finns ett flertal mattor med vitsipporGlad

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-04-25 17:50 #9 av: dolla

God eftermiddag/kväll Sovit dåligt under dagen,efter en natts jobb. Har i natt också. Nyss ätit en god middag. En kopp te och lite mera vila innan jobb. Ha en bra kväll alla

Kram

Anmäl
2013-04-25 17:58 #10 av: frodig

Åh, lycka till med den ytterligare jobbnatten Dolla. Och så hoppas jag du får något dygns välförtjänt vila sen Blomma!

Underbara vitsippor Chakra. Endast tussilago skådade här hos mig!

Anmäl
2013-04-25 18:02 #11 av: dolla

Tack frodigGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.