Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1712 ggr
Zadkiel
2013-04-24 10:56

Vill någon hjälpa mig med Healing av hjärtchakrat?

Hej!

Jag är ny här så egentligen känns det inte helt okey att börja med att be om hjälp… Men jag hoppas i framtiden att jag ska få möjlighet att ge tillbaka. 🌺

Jag blev spådd i änglakort nyligen där änglarna förklarade att jag hade en blockering i hjärtchakrat som jag behövde få hjälp med. Och även vad den orsakades av. Jag trodde att jag hade bearbetat den sorgen/ilskan i mitt liv, men det var nog snarare så att jag hade förträngt det…

Jag skulle gärna vilja utveckla mig själv medialt men då behövdes tydligen hjälp med att lösa upp den blockering… Jag har själv försökt med att skicka ljus & kärlek samt använt rosenkvarts men…tjaa…det kanske behövs hjälp på annat sätt som jag inte klarar av just nu.

Så om det finns någon vänlig själ här inne så skulle jag bli oerhört tacksam för hjälp! ❤️

Med vänlig hälsning

Susanna

Annons:
[GunillaF]
2013-04-24 17:57
#1

Hej och välkommen.

Om du kan ligga avslappnad (gör inget om du sover) kl 23.oo i kväll så känner jag av dina chakran, samt balanserar upp om det behövs.

Zadkiel
2013-04-24 18:19
#2

Åh, tack, jättegärna! Vad rart av dig! :-) Kram

[GunillaF]
2013-04-24 19:29
#3

🙂

[GunillaF]
2013-04-24 23:30
#4

Jag har PM:at dig det jag fick till mig.

Om du behåller det för dig själv eller vill dela med dig till andra här i tråden, bestämmer du. 🙂

Zadkiel
2013-04-25 08:40
#5

❤️Detta skrev GunillaF i PM:

"Hej. Nu har jag gått igenom dina chakran och det var inte alls speciellt mycket blokeringar någonstans. Aningens aning i solarplexus och hjärtchakrat. Men inte mer än hos många av oss andra som känner eller har känt sorg över något.

Sorg/ledsamhet måste få ta sin tid, det går aldrig att skynda på. Så småningom kan man se ljuspunkterna som varit och sorgen får ett litet annat utseende. Minnen finns alltid kvar, men vi väljer själva hur vi ser på minnena.

Nu har jag balanserat upp dina chakran iaf.

Ha det bra och sov så gott!BlommaKram!"

Blodfot
2013-04-25 08:43
#6

:)

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Zadkiel
2013-04-25 09:16
#7

Svar i PM (med några ändringar)

"Åh, vad glad jag blir!

Och vad skönt att höra! Jag har jobbat med mitt minne på ett annat sätt sedan jag fick reda på att det kunde ha skapat en blockering i mitt hjärtchakra.

Och faktiskt tror jag att jag för första gången sedan detta inträffade för 20 år sedan kände att jag kunde förlåta. Hjärta

Sedan ville det sig så fantastiskt att en annan erbjöd sig att heala mig vid 22:30 med fokus på hjärtchakrat, kanske kan detta ha hjälpt lite… Efter den distanshealingen slumrade jag till när jag låg och väntade på din healing (vet att jag kunde gå och lägga mig, men tycker det är väldigt spännande att verkligen känna)

23:00 vaknade jag med ett ryck för då kan jag lova dig att det KÄNDES! Skrattar

Jättesvårt att beskriva men det var helt otroligt! HELA min kropp vibrerade! Från huvud till tå! Det var en väldigt speciell känsla, som om jag nästan svävade (!) trots att jag låg tungt ner på filtar på golvet.

WOW, säger jag bara!

Det ville liksom rycka i höger ben nästan hela tiden, som om det somnat bort. Kändes domningar i kroppen också och blev väldigt varm i ansiktet, huvudet ett tag, samt oerhört torr i munnen.

Efter ca 10 min blev jag helt kall och jag upplevde att healingen var över? Kan det stämma?

I vilket fall kände jag efteråt en sprittande känsla i kroppen och glädje! TACK kära du!!! Hjärta

Jag är oerhört tacksam för din hjälp!!!! Och jag är sååå glad att du inte kände av några speciella blockeringar!

Massa kramar till dig Gunilla! Blomma"

Andina
2013-04-25 10:43
#8

Vilken härlig läsning! Det låter som du fått en härlig healing under kvällen igår, Zadkiel. Och det låter som att du tar hand om ditt inre på ett bra sätt. Gunillas råd till dig var ett bra råd också! 

Tack för att du delar med dig till oss också! ❤️🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Zadkiel
2013-04-25 10:53
#9

Ja, jag fick mig verkligen en ordentlig kärleksström av två fantastiska individer igår! Helt otroligt! Jag känner mig som en ny människa idag! Min första healare hade gått igenom mina chakran grundligt, rensat och fyllt på och även släppt ut en del i ett Chakra som var överaktivt. Och he he…det inser jag varför det var överaktivt. 😂

Jag är SÅ tacksam för alla underbara människor här inne och även på Övernaturligt! ❤️

Min intention är att själv utvecklas och lära mig mer för jag vill verkligen kunna ge till människor!! 🌺

KRAM

[GunillaF]
2013-04-25 12:30
#10

Så glad för din skull Zadkiel! 🙂 Kram!

Zadkiel
2013-04-25 12:45
#11

Tack åter igen!!! :-) Kramar!

Upp till toppen
Annons: