Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 535 ggr
[GunillaF]
2013-04-24 07:21

God morgon 24:e April

Solen skiner, det är Onsdag! Kan det bli bättre?!

Ha en riktigt bra dag alla healers!🌺

Annons:
frodig
2013-04-24 07:31
#1

Godmorgon!

Det är onsdag här också Gunilla 😃,och en skinande sol, så det här känns alldeles tillräckligt bra för att jag ska vilja ta mig an dagen.

Nu blir det ut och lufta lungorna en stund innan jag går in och sätter mig bland böcker och skrifter 🤓, men inte hela dan, måste ut och lyssna på fåglarna och bäckens brus mellan varven.

Ha en go dag allesammans 🌺!

[##Bitte##]
2013-04-24 07:53
#2

God morgon!

En underbar Onsdag med solsken och fågelkvitter.Idag blir det trädgårdsarbete för hela slanten.

Ha en härlig Onsdag alla ❤️

[rore]
2013-04-24 07:56
#3

Hej och godmorgon i tråden!

En sprillans ny onsadg som är fylld med blå himmel och solsken, just nu. Tänkte fixa termos med kaffe och mackor och ge mig ut till Gamla Uppsala och njuta. Ledig som jag är!

Amandla
2013-04-24 09:10
#4

Äntligen ska jag och Pixie-pudel åka till den tilltänkte pappan till hennes valpar! Det har jag väntat på i snart ett år, då det visade sig att det inte blev några valpar efter förra parningen. Håll tummarna för att det tar sig den här gången 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
daga
2013-04-24 09:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Önskar alla en fin dag var ni än befinner er.❤️

Indiania
2013-04-24 09:36
#6

God morgon på er alla!

Vilka härliga bilder, skall du till Uppsala högar Rore? Dit skall jag någon gång!

Vad härligt att ni har ☀️Den gömmer sig bakom molnen här.

Ha en fin dag vad ni än sysslar med! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Chakra]
2013-04-24 09:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God morgon/Förmiddag!

Solen skiner och blåsten viner och snart kallar jobbet.

Önskar er en fin dag!

majlar
2013-04-24 10:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God förmiddag alla. Idag har vi haft besök av Yoyo och hennes matte. Iris blev så glad, när hon fick hälsa på en snäll hund.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Fina bilder idag.

Toyan
2013-04-24 11:34
#9

God förmiddag.

Härliga bilder ni bjuder på, tack🙂

Blåsten viner här också och solen är lite blek idag, men 9 plusgrader.

Ha en riktigt fin dag allihopa🌺

[rore]
2013-04-24 11:39
#10

#6 Indiania! Japp det var dit stegen styrde mig ,även om jag tvivlade för en stund. För tankarna började opponera sig🤔så fötterna fick bestämma och det är jag tacksam för.

 Jopp det var Uppsala högarna,, åhh ska du dit nångång så hoppas jag att du hör av dig🙂,,

Det var riktigt uppfriskande för det blåste en hel del .

Andina
2013-04-24 13:43
#11

Go'Morron på eftermidda'n allihop!

Här är det strålande solsken och friska vindar som råder också!

Har fibblat med bildäck o hjulkapslar 'halva da'n' och städat undan en stor vattensork som katten släpade in inatt… (slängde ut den omgående men har nu plockat bort den från 'nära huset' o slängt in i skogen istället.). Katten är en riktig mästare på att fånga möss o sork - och det är också det bästa 'medlet' mot vattensorkar… Men så jiddra jobbigt att hon var o varannan natt kommer in med sina fångster. Normalt har det varit möss, men nu har hon hittat vattensorkar också… denna var 'hur stor som helst'… Söt - men död… Och uppenbarligen var inte kattprinsessan hungrig, för hon åt inget av den (tack o lov)!

Ska iväg på lite ärenden nu o se'n jobb vid datorn.

Ha en go' fortsättning på onsdagen allihoppsan! Och tack för ljuvliga bilder i tråden! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-04-24 13:45
#12

#10 Rore jag har läst om Uppsala högar och skulle gärna gå där och känna efter för visst är det väl starka energier där?

Ja kommer jag dit nå´n gång så skall jag höra av mig Rore! 😘

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: