Annons:
Etikettmusik
Läst 1340 ggr
Timmorn
4/22/13, 11:42 PM

Musik healing för själen :)

Finns få saker här i livet som kan få mig att bli så glad och få så mycket energi som jag får utav musik. Jag brukar gå runt här hemma och dansa som en galning och le av musik jag tycker om. Speciellt favoriterna Def leppard, men allmänt musik med rytm som hjärtat börjar slå i takt med och man bara måste röra på sig. 
En del musik blir jag ledsen av också, men oftast väljer jag att sätta på den som en kanal att få ut alla ledsna känslor. Jag upplever att jag mår bättre i längden om man fäller en tår då och då. 

Men upplever verkligen att musiken är som healing, åtminstone för mig. Det får mig att må bra :) Upplever nästan att lyckan och energierna sprider sig något otroligt när jag lyssnar och tycker om. Jag kan komma ned i djup avslappningsnivå och bara släppa loss, vara mig själv och fullkomligt strunta i vad andra tycker och tänker om mig. 
Någon annan som känner samma sak?

Ingen aning om vad jag ska lägga det här i

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
Skogshumblan
4/23/13, 6:00 AM
#1

Håller med dig, rätt musik gör verkligen gott. Jag lyssnade mycket på Def Leppard när jag var tonåring, och det var ju ett bra tag sen :P Finns en hel del trådar här inne där vi delar med oss av musik vi gillar, kika runt och se om något är i din smak:) Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
4/23/13, 7:07 AM
#2

Håller absolut med, musik är bra för själen.🙂

Blodfot
4/23/13, 8:54 AM
#3

Håller helt klart med! Bra för kondisen också hhihi 😃

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Indiania
4/23/13, 3:26 PM
#4

Jag älskar också musik, balsam för själen! 🙂🎧

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: