Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 392 ggr
[GunillaF]
4/20/13, 9:35 AM

God morgon 20:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner, jag känner mig utvilad efter många timmars sömn. Det hoppas jag att ni också gör.

Nu en till kopp kaffe, sedan går jag ut i solen en stund.

Ha en bra Lördag alla healers!🌺

Annons:
majlar
4/20/13, 9:46 AM
#1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in. Idag var vi uppe före tuppen jag och Iris, underbart vackert med solen som sakta steg över frosten i träden som glittrade och fåglar av alla de slag som kvittrade så Iris undrade vad det var frågan om. Allt är ju nytt för den lilla.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Toyan
4/20/13, 9:48 AM
#2

God morgon Gunilla och övriga som tittar in.

En sån vacker bild, solen skiner här också..härligt🙂

En riktigt fin lördag önskar jag er allihopa☀️

Indiania
4/20/13, 9:57 AM
#3

God morgon på er alla!

I dag är det strålande sol☀️Vi skall åka och gratta dottern i dag men tänkte hinna ta en promenad innan.

Ha en härlig lördag! 🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
4/20/13, 9:59 AM
#4

#1 Härligt att få följa en valps utveckling, kanske du ev upptäcker några nygamla saker med valpens ögon när du följer den.

#2 Bilden blev lite suddig med mobilkameran, men. men.. Det är "vårfloden" i en liten å här i närheten.

#3 Hälsa och gratta!

                                            ❤️

frodig
4/20/13, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon!

Va härligt det låter att du är sugen på en promenad före avresan till dottern Indiania 🙂. Vårkraft!

Och en liten valp som sätter igång en typ stup i kvarten, jag kan bara ana hur det är Majlar. Kan bara jämföra med barnens spädbarnstid. Det där med ögonen som Gunilla skriver, det låter som att vi kan få ta del av en spännande fortsättning längre fram kanske ❤️.

Här är det mycket friska vårvindar och grusvägarna börjar torka lite lite, men tjälskott och vattensjukt är det allt en hel del av. En ledig och lerig dag med flera promenader tänker jag ägna mig åt 😛.

Jag önskar er alla en vårfrisk lördag!

[VSK]
4/20/13, 11:00 AM
#6

God dagens gott folk.

Idag vankas det grillning och potatisgratäng. 

Kanonfint väder så det skall mkt till att man inte kommer lägga sig nöjd ikväll 🙂

Önskar er en kanonfin dag.

Annons:
Amandla
4/20/13, 12:03 PM
#7

Här är det mârten (marknad) så jag ska tillbringa någon timme där ihop med tjejen jag är kontaktperson åt. Det är ett underbart väder idag så det ska bli skönt att vara ute en stund ☀️även om det lär vara tjockt med folk… inte min favvogrej att trängas 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
4/20/13, 12:07 PM
#8

God middag. Vaknade till fågelsång och solsken vid 5.30. Somnade om en liten stund men fick sen lite egen tid innan resten av familjen vaknade. Dagen idag blir nog loj. Skulle behöva många saker men känner inte för det, så jag gör inget:P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: