Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 638 ggr
Skogshumblan
2013-04-19 05:35

Fredag 19 april.

God morgon vänner, Hoppas ni fått sova gott. Idag är det fredag, härligt tycker väl kanske de flesta. Jag hoppas ni får en skön dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Doris
2013-04-19 05:58
#1

God morgon

La mig sent och vaknade tidigt Är ingen morgon människa och känner att jag inte är riktigt utvilad så jag kanske besöker sängen en stund till. Idag har jag inget jobb inbokat. Har jobb på söndag.

Ni får ha en bra dag alla ☀️

Kram/Dolla

Allting är möjligt

Skogshumblan
2013-04-19 06:02
#2

Ja Dolla, det lät skönt att få krypa ner igen. Sov gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[##Bitte##]
2013-04-19 06:40
#3

God morgon 🙂
Så var det Fredag igen och en ny helg framför sig.Solen skiner i skåne och det ser ut till att bli en vacker vårdag.

Ha en trevlig Fredag alla/ ##Bitte## ❤️

[GunillaF]
2013-04-19 07:07
#4

God morgon på er.🌺

Solen skiner i mitt hörn av världen och det hoppas jag att den gör hela helgen.

Ha en bra Fredag alla!🙂

frodig
2013-04-19 07:59
#5

Godmorgon på er! Jag svischar in en kortis för att få heja på er. Ute svischar det minsann omkring också. Och så svischar även solen fram lite då och då. Det här blir nog en härlig aprilvårdag, och så fredag dessutom 😃!

Ha det gott allesammans, och du Majlar om du hinner titta in, grattis till lilla valpen ❤️🐶. Gissar att ni verkligen har det jättemysigt!

[Chakra]
2013-04-19 08:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon!

Har en långt helgpass framför mig nu.

Önskar er mycket fredagsmys!

Annons:
TezzD
2013-04-19 08:52
#7

God morgon! 
Idag har jag två kunder (igår hade jag tre) och det fortsätter att rulla på med folk som kommer hem till mig för att bli klippta för en billig peng, så jag hinner inte kika in lika mkt som förut ;-)

<Solen skiner (blåser mkt dock) och hela familjen är hemma.

Önkar er alla en riktigt fin helg! ☀️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
2013-04-19 09:03
#8

God morgon alla.

#5 Tack frodig. visst är det mysigt med lilla Iris meeen, det är jobbigt också. Full fart i hundra, sen slänger hon ner sin lilla rumpa och lägger en kiss. Försöker hinna släppa ut henne, men ibland så händer det.

Hon är så gullig, lilla hjärtegrynet.

Här blåser det kallt och är mulet. Fast det känns i luften att det vår.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

daga
2013-04-19 09:17
#9

Mulet, blåsigt och kallt här i dag men krokusen lyser upp tillvaron. Denna dagen är din.❤️

Andina
2013-04-19 10:27
#10

Go'Morron allihop!

En grå och regnig dag här igen - men det gör inget för snön smälter undan fort nu. Inte många fläckar med snö kvar nu. 

Idag blir det lite vårröja på verandan, ifall solen tittar fram så kanske vi kan fika en stund i solen. Har besök o fler kommer i eftermiddag, så det blir fullt upp.

Ha en mysig fredag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-04-19 10:45
#11

God morgon alla!

Det blev sent i går kväll så jag sov längre än jag skulle i morse. Det är grått ute och jag har en del att uträtta i dag.

Ha en skön fredag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-04-19 12:00
#12

God fredag på er.

Fortfarande väldigt blåsigt, mulet och 7 plus.

Mmm…gott med kaffe och bulle Chakra, ha en bra jobbhelg.

Härligt med valp majlar, dom ser till att man får röra på sig minsann, vad är det för sort🙂

Ha en fin dag alla healers☀️

Amandla
2013-04-19 12:45
#13

Jag väntar på några gäster, ska ha klippkurs här idag för pudelägare och det ska bli så roligt! En kladdkaka till gästerna står i ugnen, den ska serveras med vispgrädde och mango. Jag får min vanliga äggmjölk och några mangobitar eftersom jag äter strikt lchf sen två månader (har gått ner fem kilo 😃).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Sameli
2013-04-19 15:20
#14

Hej alla healers 😃

Snart dags för fredagsfika med glass 🎂

Idag har någon varit med mig nästan hela tiden. Pirrar till i hårbotten och jag kliar tillbaka. Förmodligen en guide.

OBS!

Jag måste bara säga WOW, tänkte precis lägga in en blomma för min guide och klickade på smileysen uppe till höger ni vet!? Men det gick inte!

Nu är det en ros där uppe istället för den vanliga smileysen och det går inte att klicka på ikonen :) Slump eller ej… dem är ju för goa!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Upp till toppen
Annons: