Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 704 ggr
vatteneld
4/18/13, 10:40 AM

Mittemellan livet och andra sidan...

Vill be om hjälp till min mamma att hitta ro och gå över i frid. Hon ligger nu någonstans mitt emellan världar. Hon har avsagt sig alla livsuppehållande åtgärder och äter inte längre. Hon har infektion i lungorna och har svårt med andning. Vi sitter här alla syskon och pappa och väntar på att hon ska finna ro. Det är bara kärlek i rummet.

Tack alla som har sänt värme, kärlek och energi till henne.

//V🌈

Annons:
[GunillaF]
4/18/13, 10:50 AM
#1

Åh, jag beklagar verkligen…

Jag läste någon gång, någonstans, att det kan kännas svårt att släppa greppet och gå över till andra sidan om det finns en oro för de som blir kvar. En oro över hur de kommer att klara sig osv.

Det kan hjälpa att ni talar med mamma om att ni kommer att sakna henne, men att ni älskar henne och vill att hon ska får ro och få slippa sina krämpor och smärtor. Tala om för henne att ni tillsammans får hitta lösningar att klara er utan hennes hjälp.

Berätta för henne att ni kommer att sitta där med henne och hålla henne i handen tills hon somnar in.

Tala om för henne att hon är fri att gå vidare.

Kramar om dig i tanken och ber om lugnande energier till er alla.🌈❤️

                                         

Andina
4/18/13, 11:00 AM
#2

Åh, Vatteneld…

All den kärlek ni omfamnar din mor med nu, skapar den bästa Ljusbron över till Friheten! 🌈

Jag ber till Andevärlden om all hjälp till din mor inför hennes övergång!

Mina varmaste tankar och kramar till dig och din familj! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Blodfot
4/18/13, 11:37 AM
#3

Jag ber till andra sidan att hon ska få dte bra där, om du vill så kan så säga till henne att kontakta mig när hon vill så ska jag försköka hjälpa

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Skogshumblan
4/18/13, 12:25 PM
#4

Beklagar er sorg. Jag håller med Gunilla, berätta för er mamma så hon kan gå om hon ska. Skickar tankar er väg. Hoppas ni får ett fint avslut och avsked.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
4/18/13, 12:50 PM
#5

Jag tänker också på dig och din mamma, vatteneld, och skickar ljus, kärlek och frid.

:light:


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
daga
4/18/13, 3:07 PM
#6

Tänker er och sänder frid , ljus och kärlek inför hennes resa till andra sidan.❤️

Annons:
Indiania
4/18/13, 3:10 PM
#7

Jag tänker på er och sänder kärlek till er alla ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

vatteneld
4/18/13, 3:47 PM
#8

❤️

vatteneld
4/18/13, 3:51 PM
#9

#3 @blodfot hur ber jag henne kontakta dig?

Doris
4/18/13, 10:51 PM
#10

Sänder tankar och kärlek till din mamma❤️

Allting är möjligt

Blodfot
4/19/13, 8:50 AM
#11

Det finns många sätt, bästa är att hon hittar sitt sätt själv, men be henen rikta in sig på mig.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

vatteneld
4/19/13, 12:56 PM
#12

Tack för all värme och kärlek. Min mamma har nu gått över och hon ligger här och vilar nu. Hon är så vacker och ser så lugn och fridfull ut. Jag älskar min mamma och kommer att sakna henne något oerhört. Hon har alltid funnits där, för mig och alla andra. Aldrig tänkt på sig själv i första hand. Hon älskade sitt jobb, hon jobbade natt i hemtjänsten och tog hand om gamla människor. Hon var perfekt för det jobbet. Alla som någonsin mött henne älskar henne och har bara gott att säga om henne. Hon skulle fylla 70 i oktober i år… det är en stor förlust för mig och min familj. Jag ser på mina syskon, min pappa, mina barn och syskonbarn och våra respektive, min mammas mor och syskon. Sorgen slår hårt mot dom, speciellt pappa och mormor, och jag önskar jag kunde göra mer.  //V

🌈

Amandla
4/19/13, 12:57 PM
#13

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[GunillaF]
4/19/13, 1:09 PM
#14

#12 Kram ❤️

Indiania
4/19/13, 2:33 PM
#15

❤️Varm tröstekram till dig Vatteneld!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
4/19/13, 2:48 PM
#16

Kramar till dig❤️

Allting är möjligt

Andina
4/19/13, 4:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag beklagar din och din familjs sorg, Vatteneld! Med all den kärlek hon fått och får, så har din mamma fått med sig mycket gott med sig till Andevärlden. Och hon är dessutom fri från smärta och plågor och kan vara 'sig själv' igen!

Många varma kramar till dig, Vatteneld! ❤️🌈

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

vatteneld
4/19/13, 4:27 PM
#18

Hon är fri nu  ❤️

daga
4/19/13, 5:03 PM
#19

Känner med er i er sorg. Nu är hon fri från smärta och har frid. Kramar till er alla.❤️

[Surfkrille]
4/19/13, 6:33 PM
#20

Värme till dig och frid i allt ljus som bara finns ❤️

Annons:
TezzD
4/20/13, 9:02 AM
#21

❤️ ❤️ ❤️ 🌈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
4/20/13, 9:58 AM
#22

Kärlek till dig och din familj. Kram🌺

frodig
4/20/13, 10:33 AM
#23

❤️🌈❤️, ser först nu Vatteneld, men känner ljuset och friden du förmedlar här i tråden, som fanns och finns över henne och er hela familjen. Jag beklagar er sorg. Sänder i tanken kärlek vila och kraft till er. Och det känns så starkt att du genom att vara den du är ger ro och kraft till er alla. 🌺

Blodfot
4/22/13, 10:47 AM
#24

Beklagar er sorg men hon är fri nu, hon är fri från smärta och mår bra. Om ajg kan göra något så säg till.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Ravenna]
4/22/13, 2:36 PM
#25

Jag beklagar verkligen sorgen vatteneld…Jag önskar dig och din familj styrka och hjälp genom er svåra tid. Kram, Åsa.

Upp till toppen
Annons: