Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 449 ggr
[GunillaF]
2013-04-18 07:25

God morgon 18:e April

En aning mulen dag utanför fönstren, men i sinnet skiner solen och det är huvudsaken!

Hoppas och tror att ni alla fär en glädjens dag!🌺

Annons:
frodig
2013-04-18 07:29
#1

Godmorgon Gunilla och ni som kommer in eftersom här ☀️!

Visst är det mulet här utanför mitt fönster också, men det tar bra på snön som smälter i rask takt så det gör inget 🙂.

Och i sinnet är det sol. Jag önskar också er alla en glädjefull dag 🌺!

Skogshumblan
2013-04-18 07:32
#2

God morgon denna regniga torsdag. Idag blir det vabb. Blir en,heldag med dotera och det är ju aldrig fel. Hade tänkt dra ut i skogen men i ösregn vet ej tusan… Hur som, ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2013-04-18 07:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Får besök av en väninna idag som stannar tills imorgon! Vi har mycket att tjattra om🙂och så ska jag laga en god middag ikväll; dragonkyckling med klyftpotatis.

Mulet och regntungt hos mig också, men bara utomhus.

Indiania
2013-04-18 08:44
#4

God morgon på er alla!

Här regnar det i dag men har som Frodig sol i sinnet!

#3 Det vattnas i munnen på mig, har inte ätit frukost än. Ha det så mysigt Chakra. 🌺

Önskar er alla en bra dag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2013-04-18 08:52
#5

God morgon alla. Här har livet tagit en ny vändning. Det har kommit en liten valp in i vårt liv. En underbart söt liten varelse, med allt vad det innebär.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🐶

Indiania
2013-04-18 08:57
#6

Vad underbart Majlar med den lilla fina valpen! 🐶Grattis till nya familjemedlemmen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Toyan
2013-04-18 09:11
#7

God morgon.

Idag har vi visst ruskväder lite varstans, men som Gunilla säger, sol i sinnet är huvudsaken🙂

Men så roligt Chakra, dom är ju helt underbara dom små❤️ Grattis och lycka till med den nya familjemedlemmen🌺

Ha det gott alla healers☀️

[Chakra]
2013-04-18 10:08
#8

#5 Lycka till majlar med den lilla nya!🐶❤️
……och det var väl till majlar, Toyan🙂

[Ögat]
2013-04-18 10:36
#9

Här öser regnet ner oxå.. ska väl ta mig i kragen och plugga lite.. Hoppas ni har det bra allihopa!

Amandla
2013-04-18 12:10
#10

Jag ska äntligen till en sjukgymnast med min onda fot 😮som fortfarande bråkar och står i. Hoppas han kan hjälpa mig! 

Majlar, grattis till valpen! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-04-18 12:17
#11

Amandla, så bra att du får hjälp, lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-04-18 12:19
#12

Tack Skogis! 😘


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2013-04-18 12:46
#13

Go'Mid-dag allihop!

Har besök här hemma så tittar bara in som hastigast för att önska er alla en fin torsdag!

Lycka till med fotjympan, Amandla! Skönt om du får ordning på lilla fossingen!

Majlar - åååh, vad mysigt!!! En liten go'go'gosing!

Regnet öser ner och det är grått, grått - men regnet o plusgraderna fortsätter att smälta ner snön. Nu har vi inte så mycket snö kvar. Me like! :)
Hoppas ni har en fin vårdag -. med mycket sol! 

HareGodis allihop! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
2013-04-18 14:27
#14

Wohoo, startbeviset till Göteborgsvarvet kom med posten idag. Nu börjar det kännas pirrigt och allvaret kommer smygandes. Ska jag verkligen springa en halvmarathon om en månad? JAA det ska jag! Och dessutom "humbla bra" :D 15.39 den 18 maj, här kommer jag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
2013-04-18 14:29
#15

God eftermiddag alla 

Tittar in och säger hej ska göra mig i ordning för jobb men först ska jag gå ut en liten sväng Har kort tur idag 16 till 21.

Må så gott alla 

Kram

Allting är möjligt

[VSK]
2013-04-18 15:54
#16

God dagens gott folk.

Idag har det regnat tills för nån timme sen. Nu har jag nyss ätit lite god taco-paj som Jenny har gjort. Är så himla skönt att vara trött Glad Jag skall snart börja kolla på lite inspelat material då jag ligger efter ruskigt. Jag har fått kasta 15-20 avsnitt (hårddisken var nästan full).

Det varnas för pollen på nättidningarna, men jag har varit redo länge. Det finns inte mkt snö kvar nu här i V-ås. Det är bara stora snöhögar som överlever max en vecka till.

Imorgon bitti så ska jag skjutsa svärfar till Strömsholm. Sen skall vi dricka lite kaffe och ta ett par mackor. -inte var dag man får äta frukost i det fria Skrattar

Önskar er en riktigt fin dag.

Upp till toppen
Annons: