Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 18:e April

2013-04-18 07:25 #0 av: [GunillaF]

En aning mulen dag utanför fönstren, men i sinnet skiner solen och det är huvudsaken!

Hoppas och tror att ni alla fär en glädjens dag!Blomma

Anmäl
2013-04-18 07:29 #1 av: frodig

Godmorgon Gunilla och ni som kommer in eftersom här Sol!

Visst är det mulet här utanför mitt fönster också, men det tar bra på snön som smälter i rask takt så det gör inget Glad.

Och i sinnet är det sol. Jag önskar också er alla en glädjefull dag Blomma!

Anmäl
2013-04-18 07:32 #2 av: Skogshumblan

God morgon denna regniga torsdag.
Idag blir det vabb. Blir en,heldag med dotera och det är ju aldrig fel. Hade tänkt dra ut i skogen men i ösregn vet ej tusan...

Hur som, ha en fin dag alla!

Anmäl
2013-04-18 07:43 #3 av: [Chakra]

God morgon!

Får besök av en väninna idag som stannar tills imorgon! Vi har mycket att tjattra omGladoch så ska jag laga en god middag ikväll; dragonkyckling med klyftpotatis.

Mulet och regntungt hos mig också, men bara utomhus.

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-04-18 08:44 #4 av: Indiania

God morgon på er alla!

Här regnar det i dag men har som Frodig sol i sinnet!

#3 Det vattnas i munnen på mig, har inte ätit frukost än. Ha det så mysigt Chakra. Blomma

Önskar er alla en bra dag! Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-04-18 08:52 #5 av: majlar

God morgon alla. Här har livet tagit en ny vändning. Det har kommit en liten valp in i vårt liv. En underbart söt liten varelse, med allt vad det innebär.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannHund

Anmäl
2013-04-18 08:57 #6 av: Indiania

Vad underbart Majlar med den lilla fina valpen! HundGrattis till nya familjemedlemmen!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-04-18 09:11 #7 av: Toyan

God morgon.

Idag har vi visst ruskväder lite varstans, men som Gunilla säger, sol i sinnet är huvudsakenLer

Men så roligt Chakra, dom är ju helt underbara dom småHjärta Grattis och lycka till med den nya familjemedlemmenBlomma

Ha det gott alla healersSol

Anmäl
2013-04-18 10:08 #8 av: [Chakra]

#5 Lycka till majlar med den lilla nya!HundHjärta
......och det var väl till majlar, ToyanGlad

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-04-18 10:36 #9 av: [Ögat]

Här öser regnet ner oxå.. ska väl ta mig i kragen och plugga lite.. Hoppas ni har det bra allihopa!

Anmäl
2013-04-18 12:10 #10 av: Amandla

Jag ska äntligen till en sjukgymnast med min onda fot Snopensom fortfarande bråkar och står i. Hoppas han kan hjälpa mig! 

Majlar, grattis till valpen! Hjärta

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-18 12:17 #11 av: Skogshumblan

Amandla, så bra att du får hjälp, lycka till!

Anmäl
2013-04-18 12:19 #12 av: Amandla

Tack Skogis! Pussar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-04-18 12:46 #13 av: Andina

Go'Mid-dag allihop!

Har besök här hemma så tittar bara in som hastigast för att önska er alla en fin torsdag!

Lycka till med fotjympan, Amandla! Skönt om du får ordning på lilla fossingen!

Majlar - åååh, vad mysigt!!! En liten go'go'gosing!

Regnet öser ner och det är grått, grått - men regnet o plusgraderna fortsätter att smälta ner snön. Nu har vi inte så mycket snö kvar. Me like! :)
Hoppas ni har en fin vårdag -. med mycket sol! 

HareGodis allihop! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-04-18 14:27 #14 av: Skogshumblan

Wohoo, startbeviset till Göteborgsvarvet kom med posten idag. Nu börjar det kännas pirrigt och allvaret kommer smygandes. Ska jag verkligen springa en halvmarathon om en månad? JAA det ska jag! Och dessutom "humbla bra" :D

15.39 den 18 maj, här kommer jag!

Anmäl
2013-04-18 14:29 #15 av: dolla

God eftermiddag alla 

Tittar in och säger hej ska göra mig i ordning för jobb men först ska jag gå ut en liten sväng Har kort tur idag 16 till 21.

Må så gott alla 

Kram

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.