Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 615 ggr
Sameli
2013-04-17 09:00

Övning 17 april

Sorry, jag visste inte att det var min tur idag 🤦‍♂️Men här kommer övningen!

Jag har mina favoritskor på mig idag. Vilken färg är det på dem?

"Man måste ge lite mer än man tar"

Annons:
Sameli
2013-04-17 09:02
#1

Svarta är dem 😃Dem har nog blivit använda  nästan varenda dag nu under hela vintern.. Snart dags för vårskorna att komma fram ur garderoben!

"Man måste ge lite mer än man tar"

[GunillaF]
2013-04-17 09:02
#2

Grå och fel.

Grattis till er som känner rätt idag!🌺

Sameli
2013-04-17 09:03
#3

Du är ju så snabb Gunilla😂

🌺

"Man måste ge lite mer än man tar"

TezzD
2013-04-17 09:26
#4

Grå och fel. 
Grattis i förskott till er som svarar rätt!

(Dom kanske är använda så mkt så dom blivit dammiga av allt grus ute  så det är därför jag o Gunilla såg grått) hihi 😛

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Sameli
2013-04-17 09:39
#5

Tja, det är ju svart läder så det kan väl se "blankt ut" om du förstår vad jag menar?😃

"Man måste ge lite mer än man tar"

Blodfot
2013-04-17 09:48
#6

grå och fel

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Indiania
2013-04-17 10:01
#7

Kände för svart ändå klickade jag på röda!🤔

Grattis till er som känner rätt i dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-17 11:22
#8

Svarta skor är de! 😉

Grattis till alla andra som också ser favvo-skorna!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-04-17 11:24
#9

#8 Grattis Andina! Well done lady!🌺🏆😃

Sameli
2013-04-17 11:29
#10

Grattis Andina🎈🏆

"Man måste ge lite mer än man tar"

Amandla
2013-04-17 11:32
#11

Och javisst var det grå som fått flest röster! 😇 Grattis Andina!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2013-04-17 11:46
#12

Tack för alla grattisar! 🙂

De måste ju se grå ut i morgonljuset, eftersom så många sett grått…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Sameli
2013-04-17 12:22
#13

Om jag skulle gå och fråga varje person jag mötte om vilken färg mina dojjor har skulle de definitivt säga att de är svarta. MEN jag håller med om att om många här inne såg att dem var gråa, så måste det ju vara en viss nyans av svart som kan se gråare ut… !?

Går och jämför mina läderstövlar mot allt svart jag kan se här på jobbet och ja.. Svarta är dem ju. Sen finns det väl olika matta resp. blanka färger och i olika svart beroende på material eller tja, slitage för den delen.

Jag vill inte säga att grå är fel, men jag skulle utan tvekan, och om Ni såg dem live skulle Ni förmodligen oxå hålla med mig om att de är svarta..

Känns som om det är värsta grejen om jag gör en "dålig" övning och många här inne ser ett annat svarsalternativ än vad jag säger är rätt svar.

Känner mig lite illa berörd. Jag vet inte om det beyder så mycket för Er här inne att ha rätt, för att behöva hävda sina förmågor? Istället för att ta det som det kommer och bara tänka att "shit happens" dem kanske är svarta!? Vi liter väl på våra medmänniskor?

Jag kännde mig jätteglad för att jag prickade rätt igår och fick göra övningen idag🌺Tydligen är jag bara inte tillräckligt bra på att göra övningar till Er?

"Man måste ge lite mer än man tar"

Annons:
[GunillaF]
2013-04-17 12:25
#14

#13 Jag tror inte att det är för att skyla över att det var fel svar som ploppade upp, som det skrivs som det gör. Jag tror att det bara är ett sätt att skämta.

Jag tycker du gjort en bra övning!🌺

Amandla
2013-04-17 12:28
#15

Sameli, väldigt ofta är det så med den här typen av övningar att många tar fel. Jag själv har väldigt ofta fel men lyckas pricka in det alternativ som fått flest röster. Det är inget jag tar särskilt allvarligt på, jag vet att det inte är min starka sida, däremot är jag mycket bättre på att läsa av andra och lägga tarot. 

Analysera inte kommentarerna för mycket, det är ingen som är negativ till din övning vad jag kan förstå. När jag gjort liknande övningar har jag snarare tyckt det är kul när många tar fel 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
2013-04-17 12:56
#16

Grattis Andina! 🌺🍸❤️Snyggt jobbat!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-17 12:58
#17

Oj, Sameli, jag hoppas du kan släppa den olustiga känslan! 
Min kommentar i #12 var bara ett (misslyckat) skämt, skojade till det lite! Missade att lägga in en smiley e d för att understryka det.

Jag håller med, den slags kommentarer i dessa övningstrådar brukar 'bara' vara skämtsamt menade! Ofta är de lite 'ironiska' gentemot en själv.

Nu hoppas jag att du kan släppa känslan av att vara illa berörd! Vi förstår alla att om du säger att skorna är svarta, så är de svarta! ;) 

❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-04-17 13:02
#18

#13 Nu har jag läst vad du har skrivit Sameli, inte har du misslyckat med övningen det är vi som tagit fel alternativ som misslyckat!

Det är många gånger som ingen gissat rätt vid dessa övningar!

Kramen till dig! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-17 13:15
#19

#16 - Tack till dig också, Indiania! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Limewear
2013-04-17 18:32
#20

Hm…tänkte svart direkt men valde brunt…

Grattis ni som känner rätt!

Annons:
Sameli
2013-04-17 20:22
#21

Hmm.. Jag tänkte att jag gjorde bäst i att svara nu. För det första vill jag be om ursäkt för att jag skrev ett sånt patetiskt och barnsligt inlägg. Jag ångrar en del saker som jag skrev och det är ju inte så lätt att ta tillbaka nu när det redan är skrivet. Sen vill jag verkligen tacka för alla fina svar jag fick på mitt inlägg!! Jag vill verkligen inte få er att känna Er olustiga för att jag reagerade som jag gjorde :) (rosor och hjärtan till Er) Men jag är samtidigt glad för att jag tog mig modet att skriva att jag faktiskt blev illa berörd, även om det var ett väldigt omoget inlägg från min sida ;) Kram på Er /Sameli

"Man måste ge lite mer än man tar"

Amandla
2013-04-17 20:47
#22

Det är lugnt Sameli, vi som hålls här har nog större förståelse och medkänsla än många andra 😉Det kanske är andra saker i ditt liv nu som gör att du känner dig extra känslig? Du behöver inte svara på det 😎


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-04-17 20:51
#23

Valde röda.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[GunillaF]
2013-04-17 21:08
#24

#21 Kram! ❤️🌺

Andina
2013-04-17 21:15
#25

Sameli - ja, jag tycker det var bra gjort att du sa' som du kände! Och jag tog inte illa vid mig av det i alla fall! 

Kramis på dig också! ❤️🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-04-17 21:15
#26

#21 Kram från mig också Sameli! ❤️🌺🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2013-04-17 21:30
#27

Ingen fara skedd på taket här heller 😃

Det är bara roligt att skoja till det när man svarar fel 😉

Jättebra övning! 👍 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Sameli
2013-04-17 21:36
#28

Tack alla, ni är så fina och härliga så det är inte klokt! :) Mycket värmande, nu somnar man gott ikväll! Vi "ses" imorgon igen, skönt att det inte är min tur att göra intuitionsövningen, hahah skojade bara!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Skogshumblan
2013-04-18 10:10
#29

Såg något mörkt, velade till det och valde rött… Grattis ni som känner rätt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: