Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 565 ggr
[GunillaF]
4/15/13, 7:21 AM

God morgon 15:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny vecka tar sin början och jag känner mig utvilad och full av intryck efter en härlig helg i fjällen med soligt och fint väder.

Ha en riktigt bra dag alla fina healers.🙂

(Bild: Utsikt från stugan vi bodde i, i helgen)

Annons:
Skogshumblan
4/15/13, 7:34 AM
#1

God morgon! Gunilla, så härligt ni måste haft av bilden att dömma. Här öser regnet ner, härligt, sista snön dör och pollena försvinner me like! Ja en ny vecka full av olika händelser och upplevelser finns framför oss, underbart säger jag! Hoppas ni alla får en fin dag och vecka.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
4/15/13, 7:37 AM
#2

God morgon.

Så vackert Gunilla, låter som att du fått näring för både kropp och själ, härligt🙂

Vi har 5 plus, blåsigt och ser ut att bli regn.

Ha en fin dag och början på denna nya vecka🌺

majlar
4/15/13, 11:04 AM
#3

God förmiddag alla. Kom in efter en härlig promenad i skärgården med bästa kompisen och hennes collie, osså lilla Mailo förstårs.

Vi såg ett svanpar och ett sädesärlapar. Massor av änder och gäss och sothöns och jaaaaa, nu är det vår.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
4/15/13, 11:28 AM
#4

Godförmiddag alla!

#0 Vad härligt du haft det Gunilla, fint foto!

#3 Åh har sädesärlan kommit till er jag väntar på att få se den.

Har sovit gott och länge nu får jag börja greja lite här!

Ha en fin start på veckan! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
4/15/13, 11:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så här såg det ut på Lördagskvällen vid halv tio.

Skogshumblan
4/15/13, 11:47 AM
#6

Så vackra färger!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
majlar
4/15/13, 12:26 PM
#7

#5 Kan nog inte bli vackrare. Balsam för ögonen. 🌈

Andina
4/15/13, 12:27 PM
#8

Go'Morron mitt på da'n!

Åh, vilka härliga bilder, Gunilla! Det är ren meditation att befinna sig i en så'n miljö!

Nu är vi i mitten av april och snön ligger fortfarande kvar på marken o på verandan, trots de ljuvliga 12 plusgraderna vi hade igår. Idag blir det inte fullt lika 'varmt' och grått och regnigt ser jag när jag tittar ut genom fönstrena. Men plusgrader i alla fall - så snön smälter nog bort så småningom. Men det känns mer som vinter än vår… Några km bort härifrån har de vår, så den kommer nog hit "på riktigt" också.

Sädesärlan ser jag sällan numera. Under några år hade vi Ärland Ärlandsson som bodde med sin familj på taknocken. Men sedan vädergudarna öste 2 dm snö över oss sent en aprildag, har jag inte sett till honom här. Kan tro att han inte klarade den plötsliga vintern.

Ha en fin dag allihop! Med många soliga leenden och helst lite sol på himlen också! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
4/15/13, 6:08 PM
#9

God kväll, *dansar jublande in* Fick oväntat veta redan idag att jag blir kvar terminen ut i ettan jag vickat i. Skulle egentligen fått besked först på onsdag. Känner mig så tacksam och välsignad som fått de böner och önskningar jag skickat ut så fort och välbesvarade. Känns gott att veta att vad det än gäller så hjälps vi åt och Universum lyssnar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
4/15/13, 6:18 PM
#10

#9 - Åh, vad roligt, Skogshumblan! Vad härligt! Universum är en bra "vän"! Grattis Grattis! 

Dansa o Jubla o Fira!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
4/15/13, 6:20 PM
#11

Tack Andina. Universum är helt klart bäst:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
4/15/13, 6:20 PM
#12

Härligt Skogshumlan. Grattis.

[GunillaF]
4/15/13, 6:23 PM
#13

Å vad bra Skogshumblan. Härligt! 😃

Annons:
Indiania
4/15/13, 7:23 PM
#14

Åh vad roligt Skogshumblan! 🙂🌺Grattis! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[VSK]
4/15/13, 10:21 PM
#15

Go kväller gott folk.

Sitter här och småjäser vid datorn. Känner mig trött och sliten så jag vet inte om jag skall jobba imorgon eller ej. -beror på hur jag får sova inatt.

Imorgon skall det bli superfint väder här i V-ås och en tur på moppen skall jag nog allt orka med Glad

Jag har laddat mediaspelaren i sovrummet med fiskefilmer ala tv-inspelning, så ikväll så blir det att kolla på fiske. Måste ju börja ladda upp inför premiärfisket som sker om ca två veckor.

Önskar er en fin fortsättning på kvällen.

Fina bilder ni bjuder på 🙂

frodig
4/15/13, 10:29 PM
#16

Gokväll på er efter ganska många dygns tystnad från mig… 

Först och främst Grattis Skogshumblan 🙂! Så roligt att du får bli kvar terminen ut. Kan gissa att det uppskattas av "dina barn" också 🌺!

Min gamla dator har nästan packat ihop, nåja iallafall den delen som sköter om internetuppkopplingen. Men nu har jag lurat den en stund, och då går jag självklart in och säger hej till er ❤️, för det gör mig glad på sitt speciella sätt 🙂!

Här föll det första "vårregnet" igår kväll och nu faller mina ögon snart igen 😴.

Om jag har flyt med datorn ses vi imorgon igen. Kram på er!

[GunillaF]
4/16/13, 2:41 PM
#17

#16 Alltid trevligt när du är här. Synd bara att du ska ha så besvärligt med datorn.

frodig
4/16/13, 7:28 PM
#18

Tack Gunilla! Ja, jag borde väl satsa på en ny dator, men dels är jag ju envis och sen vill inte min ekonomi vara med om en sån utgift nu!

Så de blir en dag i taget här 🥵

Skogshumblan
4/16/13, 8:13 PM
#19

Håller med Gunilla men förstår dig så väl frodig. Pengar växer ju inte på träd, tyvärr.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: