Healing önskas/ges

Positiv energi önskas

2013-04-14 12:11 #0 av: [Sol69]

Igår var jag ute och klippte min häck. Idag protesterar mina muskler ganska rejält. är det någon som kan tänka sig att ge dem lite ny energi??

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-04-14 12:53 #1 av: Andina

Kommer inte att hinna sända till dig förrän fram emot sena kvällen. Men gör det då om du fortfarande vill ha 'muskelenergi.

Håll kroppen rörlig, med mjuka rörelser, under dagen så kan det kännas bättre av 'bara' det.

Blomma

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-04-14 13:06 #2 av: [Sol69]

Jag har tänkt att ta en promenad men tar tacksamt emot energi av den som är villig att ge..

kram

Anmäl
2013-04-14 14:21 #3 av: majlar

Sänder kärlek och energi till din situation. Kram

Anmäl
2013-04-14 15:47 #4 av: Skogshumblan

Sol, självklart. Andas djupa andetag och fånga bubblet om du vill ha:)

Anmäl
2013-04-14 15:56 #5 av: allhealing

OK, fixar det. Drick även vatten, du är något uttorkad =) Det påskyndar återhämtningen väldigt mycket. Om det knakar till i ryggen behöver du inte bli rädd för det. Det är en positiv sidoeffekt av hjälper du ber om. Även baksidan  av halsen kommer bli bättre i skelettet. Samt att du kommer att andas lättare. Tänk vad lite muskelhjälp kan fixa så mycket =)

Kent Asp

kentasp.com

förändring är alltid en möjlighet

Anmäl
2013-04-14 16:02 #6 av: [Sol69]

Tack så hemskt mycket alla goa inne på forumet.

Har även tagit en stärkande promenad idag 

Anmäl
2013-04-17 12:19 #7 av: Amandla

Känns det bättre idag? 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.