Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 427 ggr
majlar
2013-04-13 09:23

God morgon 13 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla.

Nu är vi snart i mitten av april och det ligger ett vitt snötäcke efter nattens oväder. Man börjar längta efter våren nu.

Jag tror jag gör som Nisse, lägger mig ner och vilar tills värmen kommer.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Annons:
Toyan
2013-04-13 10:07
#1

God morgon majlar och alla som tittar in.

En sån go liten Nisse😘  Här är det snöblandat regn som kommer hoppas det fortsätter hålla sig på plus så det försvinner lika fort.

Ha en riktigt fin lördag med allt vad ni hittar på🌺

[VSK]
2013-04-13 10:37
#2

God dagens.

Jag har legat på soffan och vilat ikapp lite. Nu sitter jag med en kopp kaffe. Synd det är dåligt väder, för annars hade jag tagit mig en tur på moppen.

På Måndag eller Tisdag så blir det en sväng med moppen till Strömsholm. Telia skall laga telefonledningen till "vågrummet" och måste gräva. Är kabeln av på flera ställen så kanske de måste gräva i galoppbanan, vilket naturligtvis inte är bra.

Vet ej vad vi ska äta idag, men jag är nog lite sugen på att grilla allt Glad

Önskar er en kanondag.

Ps… Ryggen mår jättebra idag 🙂

Indiania
2013-04-13 11:44
#3

Hej på er alla!

#0 Vilken gullig bild Majlar🙂

Nu är vi hemma igen och Magnus Uggla var så där, det blev bäst på slutet. Vi åt god mat och drack lite vin.Kul att gå runt i gamla stan men så kallt det var i Stockholm i går och lite snö fick vi här i går kväll.

Gott att vara hemma igen och i dag skall jag bara slappa.

Ha en fin fortsättning på lördagen! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-13 12:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron folks!

Hoppas vårvärmen tar över Toyan! Snöblandat regn ger ju inte den där härliga vårkänslan…. Här är det grått o småregnigt (bara) - regnet bildar små 'dammpölar' på snötäcket. Men imorgon ska vi få upp emot 11 grader (! 😮!) - så förhoppningsvis smälter snön undan snabbare nu. Me like! 😃

Skönt att vila ikapp. Känns som att jag borde göra det också. Låter bekvämt åtminstone. Hoppas att de inte behöver gräva o stöka för mycket, VSK.
Har missat att du haft ryggproblem - men skönt att det känns bra idag i alla fall! Håller tummar för att det håller i sig!

Vad skönt att du kom iväg på konserten, Indiania, så att du kunde njuta av musik, god mat o vin. Snöat tycks det ha gjort i många delar av landet nu… Men nu får det väl vara nog med snö, eller hur?!

Vilken härlig bild på Nisse, Majlar! Ser så gosigt ut. Prinsessan här hemma parkerar sig ofta på mitt bröst numera på nätterna - så det blir splittrade nätter (har inte mage att flytta bort henne). Så jag skulle kunna kura ihop mig som Nisse nu också. :)
Hon har fått för sig att det är kul att hjälpa till när jag "papprar" med pappershögarna också…

Ha en go'er lördag på er allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-04-13 20:52
#5

God kväll på er. Ser att jag missat tråden … Skäms lite. Vilka finingar ni har. Blir sugen på att gosa in sig med era kissar. Här är det också grått och trist. Men i morgon ska det visst bli finare. Känner också att jag vill bli av med snön nu, hit med våren! VSK har missat ditt ryggonda, men hoppas ändå att du får vara bra nu. Gräva upp så lät inte bra, hoppas det räcker med minsta lilla. Indiania, skönt att ni kom iväg.Verkar som att resan peppade upp dig. Jag har haft en jättebra dag. Har kommit iväg på en löprunda jag inte trodde jag skulle klara eftersom jag inte kunnat träna så som jag borde i vinter. 1.5 mil löpning blev det och jag klarade det! 1.51h tog det. Hoppas det blir lika lätt att orka igenom Göteborgsvarvets 21 km jag ska göra om ca 4 veckor. Känner att kroppen är rätt trött men knoppen är stolt. Ska krypa ner i sängen med lite godis och mysa. Ha en fortsatt fin kväll alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[VSK]
2013-04-13 22:18
#6

#5

Tack.

Jo jag mår faktiskt helt okej i ryggen. -hade bara lite "bränningar" ikväll men nu är de borta. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: