Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 378 ggr
[GunillaF]
2013-04-11 07:28

God morgon 11:e April

Som vanligt skiner solen över oss. I varje fall här uppe i Norrland. Hoppas ni "Sörlänningar" har samma tur.

Ha en fin dag hur det än är och vad ni än gör!🌺☀️

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
majlar
2013-04-11 08:24
#2

God morgon. Idag är det en lite blek och frusen sol som tittar fram. Lite mildare idag, men ändock envisa köldgrader. Idag fyller min äldsta son 37, oj vad tiden går. 🎁🎂Jag minns som om det vore igår. Förlossningen och allt runtomkring. Det var tider det.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

frodig
2013-04-11 08:46
#3

Godmorgon på er!

Stort grattis till en så "stor" son Majlar 😉!

Jag önskar er alla en solig dag, även om den inte lyser upp på himlavalvet just hos er alla, men sol i hjärtat önskar jag er iallafall ☀️❤️!

[Sol69]
2013-04-11 09:25
#4

God morgon.

Här i Östergötland är det små mulet och solen gör sina försöka att leta sig fram. men verkar inte lyckas vidare bra. Så om det inte ändrar sig blir de en gråmulen dag.. 😕

Men såg på nyheterna att våren är påväg och de ska bli varmare till helgen

Längtar dit.. kunna sitta ute med kaffe..

och greja lite ute.. klippa min Ölandsslok och göra rent och fint..

Blommor får vänta ett par veckor till.. ingen ide köpa vår blommor nu när de snart går med sommarblommor här..

[Chakra]
2013-04-11 10:02
#5

God Förmiddag!

Har hunnit med ett besök hos tandhygienisten redan, och nu ligger en lång arbetsdag framför mig.
Imorgon reser jag till mitt barndoms Småland. Ja, en stor del av mitt vuxna liv har jag bott där också🙂

Solen är i Västergötland också idag!☀️❤️

Toyan
2013-04-11 11:39
#6

God förmiddag.

Solen lyser här också Gunilla, vindstilla och några plusgrader🙂

Ha en fin torsdag alla healers☀️🌺

Annons:
Skogshumblan
2013-04-11 18:29
#7

Inte så mycket sol eller värme men ni andra måste ju få lite också;). Jobbat sista dagen för veckan, härligt med lite ledigt. Hoppas ni alla har en fin torsdag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: