Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1035 ggr
Indiania
4/9/13, 10:48 AM

Vill ni hjälpa mig?

Vill någon/några ge mig stärkande healing och energi, känner mig helt slutkörd efter allt detta hostande som har hållit på sedan påskafton.

Gubben och jag skall till Hamburger Börs och lyssna på Magnus Uggla på torsdag, så nu ber jag om er hjälp så vi kommer iväg.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Fjäril
4/9/13, 10:50 AM
#1

Hej Indiania,

Jag skickar mina tankar till dig under dagen och tror att du kommer känna dig bra alldeles snart. Vi tänker bort den dumma hostan!

Stor kram ❤️

Sajtvärd på Övernaturligt

Indiania
4/9/13, 10:51 AM
#2

Tack snälla du!

Kram ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
4/9/13, 10:52 AM
#3

Jag bidrar också med lite healing bubblor 😃

[GunillaF]
4/9/13, 10:53 AM
#4

Det kommer en dos vid midnatt Indiania.

Jag hade den där eländiga hostan runt jul. Så pass att jag till sist tappade rösten….

Hade kontakt med en tal och sångpedagog om hur jag skulle göra och hon sa med bestämdhet att viska var det värsta man kunde göra. Att ta en matsked whiskey ett par gånger om dagen, tillsammans med varmt vatten, gör att du slappnar av i halsen och inte behöver hosta så mycket. Jag testade och det hjälpte. Cocillana kunde jag inte ta för den mådde jag riktigt illa av, whiskeyn gick bättre.

Edit. Jag måste tillägga att jag inte förespråkar alkohol, men detta är bara en matsked i medicinskt syfte.

Andina
4/9/13, 11:02 AM
#5

Sänder till dig sent ikväll, ungefär vid 23-tiden. Klart du ska gå på Börsen utan hosta! Bubbelbubbel på dig! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
4/9/13, 11:07 AM
#6

Är med och skickar massor av kärlek och energi, till dig Indiania. Klart du ska iväg till Hamburgerbörs. Kram🌈

Annons:
Indiania
4/9/13, 11:11 AM
#7

Tack små Änglar! 🙂❤️

Jag har aldrig varit med om så´n enveten förkylning, jag hostar, spottar och snyter, det är väldigt segt.

Tack för tips Gunilla!

Kram till er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
4/9/13, 11:37 AM
#8

Min dotter har nyligen haft den hostan i 5 veckor, hon hostade sönder sig och musklerna i ryggen. Provade allt som finns. Till sist tog hon en msk cocilana, på kvällen. Hon sov hela natten, och så försvann hostan. Helt makabert.

Indiania
4/9/13, 11:47 AM
#9

#8 Oj, oj stackars din dotter, skönt att det gick över till slut. Det är jobbigt för man hostar tills man kiknar, har hostat upp och snytit ut massor av äckel. Jag är inne på andra flaskan slemlösande hostmedicin nu.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
4/9/13, 11:57 AM
#10

Klart jag sänder tankar och bubbel till dig.Hoppas ni får det trevligt på er resa.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
4/9/13, 12:05 PM
#11

Tack fina Skogshumblan 🙂Krya på dig du också! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
4/9/13, 12:13 PM
#12

Hoppas att de blir en höjdar konsert.. Lyssnade mycket på Uggla när jag va ung, blandat med Ebba grön och Hårdrock 😎

Indiania
4/9/13, 12:22 PM
#13

#12 Jaa det blir det säkert, tycker bra om Uggla och blir glad av honom! Tycker han gjort bra låtar på sistone!😎DEt enda i hårdrocksväg jag kommer på som jag gillar är Status Quo.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
leWolf
4/9/13, 12:25 PM
#14

Självklart sänder jag till dig Indiania,hoppas du blir kry fort och ha en trevlig resa 🌺❤️🌺

Indiania
4/9/13, 12:27 PM
#15

#14 Tack snälla goa leWolf! 🙂❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
4/9/13, 12:27 PM
#16

Jo då det finns mera Skorpions gillar de flesta.. finns nog fler men de va de första som kom till mig.. 😃

allhealing
4/9/13, 1:09 PM
#17

Om du är beredd att ta emot djupet i den energi jag ser behövs för att nå kärnan. Då sänder jag den information ditt medvetande behöver för att öppna upp för en på djupet balansering inom dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Sol69]
4/9/13, 1:22 PM
#18

Allhealing!

Nu blev jag nyfiken skickar du någon annan form av healing än den vanliga 🤔

Indiania
4/9/13, 2:00 PM
#19

#17 Jaa Kent jag är beredd att ta emot energi för att nå kärnan!

Tar tacksamt emot din hjälp! 🌺❤️

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

daga
4/9/13, 4:56 PM
#20

#19 Indiania. Jag sänder healing till dig i kväll kl 23.00 mot din hosta.🌺

Annons:
TezzD
4/9/13, 5:07 PM
#21

Och jag har aldrig utövat att sända healing så jag skickar ett helt badkar med bubblor och energi! 😃 🌺 🌊

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
4/9/13, 6:48 PM
#22

#20 Tack snälla Daga!❤️🌺

#21 Tack Rosalee, det blir grejer det! 🙂🌊❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

allhealing
4/9/13, 6:51 PM
#23

#18

Sol69

Jag har lärt mig att se rakt igenom den som ber om hjälp. Då ser jag om personen i sitt medvetande har programmeringar som hindrar personen från att ta emot den healing som efterfrågas.

Därför frågade jag i det här fallet eftersom jag såg att så var fallet.

Nu ser jag även att det svar hon ger mig att hon vill ta emot healing på ett djupare plan gjort henne medveten om att det hon frågar efter faktiskt ska kunna ske. Denna energi var låst när jag första gången ställde frågan.

Jag ser givetvis även om personen säger att den hjälp som efterfrågas är välkommen, men ett ja kan då betyda ett fortsatt nej på ett djupare plan. Då frågar jag igen tills ett ja framkommer. Ibland händer det att personen inte alls är villig att gå hela vägen.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Sol69]
4/9/13, 7:01 PM
#24

Okej! Nu fick jag lite mer att fundera på 🤔

Kanske återkommer med ett par frågor i pm allhealing om det är okej??

TezzD
4/9/13, 7:45 PM
#25

#23 Allhealing
Du får gärna hjälpa mig med!
🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

signemo
4/9/13, 8:34 PM
#26

Naturligtvis så försöker jag Indiania.

Var rädda om varandra

[Chakra]
4/9/13, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Skickar gärna till dig vid 21.30❤️Hoppas du får känna dig frisk alldeles snart!

Är rädd att jag somnar tidigt ikväll🙂

Annons:
[GunillaF]
4/9/13, 8:51 PM
#28

#25 Rosalee Gör gärna en egen tråd om du vill ha healing eller PM:a om det är en speciell du vill fråga så får h_n ta ställning så. om flera frågar i samma tråd så är det lätt att någon missas.

TezzD
4/9/13, 9:24 PM
#29

ah, tänkte inte så långt. Sorry 🙂 blev mest nyfiken på detta med blockeringar så jag bara skrev. Behöver ingen tråd, tack för nytänket! 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
4/9/13, 9:45 PM
#30

😉

allhealing
4/9/13, 11:56 PM
#31

#24 Sol69,

det går bra att skicka ett PM.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

frodig
4/10/13, 9:32 AM
#32

Hej Indiania! Som du kanske sett har jag inte så mycket tillgång till internet, så jag hinner inte läsa allt här.

Men jag sänder kärleksfull energi till dig i min kvällsceremoni, för att du ska komma ihåg och känna att du är mycket omtyckt och uppskattad och att du är en så godhjärtad människa, även när du är hängig och krasslig. Det är alldeles okej att inte alltid orka vara andra behjälplig, utan bara ta emot från andra för "en gångs skull". Tack för att du ber oss om hjälp, det är mycket uppskattat känner jag❤️🙂.

 Jag sänder strax efter 23 ikväll, men i form att "bubblor" som du själv utlöser om den tiden inte passar för dig. Kram!

Indiania
4/10/13, 9:38 AM
#33

🌺Tack alla underbara medmänniskor för den varma kärleksfulla healingen❤️Känner mig lite bättre i dag, Tack till er alla ingen nämnd och ingen glömd.🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
4/10/13, 9:42 AM
#34

#32 Hej kära Frodig!

När jag läser ditt inlägg kommer tårarna, jag är så känslig känner jag.Det passar väldigt bra att jag får ta emot din healing i kväll.Jag tänkte här i morse lite healing i kväll skulle sitta fint och så kommer du och erbjuder detta, gulle dig!🙂❤️🌺

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
frodig
4/10/13, 7:04 PM
#35

Tittar in lite snabbt och ser att det passar för dig att ta emot ikväll. Va gott att jag "hörde dig". Då möts vi där. Kram 🙂

Indiania
4/10/13, 7:05 PM
#36

Tack på förhand snälla du!❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

vatteneld
4/10/13, 8:36 PM
#37

Jag skickar energi och värme till dig och hoppas du mår bättre snart 🌈

[Sol69]
4/10/13, 8:40 PM
#38

Hur är det med dig Indiania??

Mår du bättre nu eller vill du ha mera healing?? 🙂

Indiania
4/10/13, 9:47 PM
#39

#38 Tackar som frågar Sol, lite bättre men fortfarande lite risig, tar gärna emot mera healing🙂🌺Kramen till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
4/10/13, 9:52 PM
#40

Då skickar jag lite när jag lägger mig en en stund,,

Kram

Indiania
4/10/13, 10:25 PM
#41

Kram tillbaka! Det är inte säkert jag hinner höra av mig i morgon bara så du vet!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Rosen05
4/12/13, 4:34 PM
#42

Hej Indiania!

Ser här att alla skickat till dig! Hoppas Du nu känner dig bättre från den eländiga förkylningen!❤️🙂

Indiania
4/13/13, 12:13 PM
#43

#42 Hej Rosen05!

Tack, jo jag känner mig lite bättre men hostar fortfarande.

Vad fint av dig att du bryr dig och tack vare er alla kom jag i väg till Stockholm och fick lyssna på Magnus Uggla, även om jag var lite besviken på första hälften men det blev bättre på slutet.

Kram 🙂❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

allhealing
4/13/13, 12:30 PM
#44

Hej igen,

ser att jag inte skickat till dig, gör det nu.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Indiania
4/13/13, 1:54 PM
#45

Hej! Vad snällt och Tack skall du ha! 🌺❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
4/13/13, 8:47 PM
#46

Skönt att du är bättre och att ni kom iväg. Showen verkar ändå ha gjort lite "piggelin" på dig. :) Hoppas du fortsätter krya på dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
4/13/13, 9:11 PM
#47

#46 Ja det är kul att komma ut lite! 😃Kram till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Rosen05
4/18/13, 11:04 PM
#48

Hej Indiania!

Jag tycker att det var kul å höra att du sett på Magnus Uggla! Och roligt för Din skull! Ha en bra slut på veckan och en trevlig helg!

🙂Kram Rosen05

Annons:
Indiania
4/18/13, 11:17 PM
#49

#48 Tack snälla du, delad glädje är dubbel glädje!🙂

Trevlig helg till dig också! 🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: