Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 4805 ggr
Susanne Ankarkrans
2013-04-09 08:21

Reconnective Healing kurs med Eric Pearl 2013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

The Reconnection*® - Principen är enkel och effekten är revolutionerande!*

Det finns en läkande kraft som överskrider begränsningarna i människans förmåga och fantasi. Genom att öppna upp för det, utan förutfattade meningar, kan vi återskapa balans och harmoni i våra liv, och på det viset transformera våra kroppar, hjärtan, sinnen och själar på ett sätt som annars kan verka omöjligt.

På endast en helg kan du på ett Reconnective Healing seminarium lära dig hur du enkelt får tillgång till denna healande kraft att för att heala andra och dig själv.

15 November 2013 Föredrag med Eric Pearl: "Healingens essans" Malmö

Lyssna till Eric Pearl själv berätta om hur de hela började och vad Reconnective Healing är.

15-17 november 2013 Nivå I/II: Reconnective Healing kurs med Eric Pearl & The Reconnections lärarteam Malmö

Vill du du själv kunna ta emot dessa healande frekvenser för dig sjäv och andra, för din egen utveckling eller professionellt?
Presenteras av: Eric Pearl och The Reconnection lärarteam

18-19 November 2013 Nivå III: The Reconnection seminarie Malmö

Vill du kunna erbjuda The Reconnection till andra? Presenteras av: The Reconnection lärarteam

För anmälan och mer information:
Lokal kontakt:
Susanne Ankarkrans 0733-897 333
Mentor & certifierad utövare av Reconnective Healing® och The Reconnection®samt
Lärarassistent (TA ) i Dr.Eric Pearls lärarteam

Enligt önskemål från sajt värd kontakta mig per telefon eller här på sidan. ( Jag ska titta in minst en gång i veckan )

För ytterligare information, vänligen besök www.thereconnection.com

Let your  journey be joyfulGlad

Annons:
Susanne Ankarkrans
2013-04-09 08:40
#1

Hur kan man lära sig att bli Reconnective Healing utövare på endast en helg? Jo, de handlar inte om att utövaren ser och vet och kontrollerar hur och vad som ska ges. Det handlar om att stiga åt sidan och låta klienten ha direkt kommunikation med Källan/Gud/Universum/Kärleken vad du än är bekväm att kalla det. Vi tar helt enkelt emot. Vi lyssnar till ett mer omfattande fält av frekvenser, ljus och information än vi haft tillgång till tidigare som är påtagligt. De är en gåva vi har fått tillgång till i det skifte vi lever i och som alla kan lära sig lyssna till, de är inte bara för några utvalda få utan tillgängligt för oss alla.

De är inte utövaren som är"healaren" utan Gud/Kärleken/Universum<3
Vi är inbjudna som en katalysator i det mötet och det transcenderar teknik, transcenderar diagnos och återkopplar dig till ditt fullkomliga jag och kontakt med källan.

De ger möjlighet att uppleva läkande, balans och evolution på flera nivåer, fysiskt, psykiskt, känslomässigt, andligt…

och har visat sig tydligt både i praktiken och i forsknings laboratorier

Varmt välkommen att upptäcka mer…

Let your  journey be joyfulGlad

Denna kommentar har tagits bort.
Susanne Ankarkrans
2013-09-05 16:55
#3

Passa på att anmäla dig innan "anmäl dig tidigt rabatten" på 15 % tar slut!

Let your  journey be joyfulGlad

stina63
2013-09-07 18:03
#4

Intressant plus så är det i Malmö med där jag bor, Skulle gärna vilja vara med Men jag är utomlands dom dagarna, Hoppas de kommer fler tillfelen till malmö

Susanne Ankarkrans
2013-09-17 08:22
#5

Hej Stina,

Roligt att du är intresserad, De är verkligen storslaget och livsförändrande för väldigt många. Eric Pearl reser ju ca 46 veckor per år för att sprida detta så det finns möjligheter på andra ställen, helgen efter ex är han i London. Schemat för nästa år är inte färdigt än. Om han inte kommer tillbaka till Sverige nästa år är se troligt att han kommer till Oslo i alla fall:)
Hör gärna av dig om du undrar något eller vill veta mer:)

Let your  journey be joyfulGlad

stina63
2013-09-17 10:06
#6

De ska jag göra Susanne,,

Annons:
Susanne Ankarkrans
2013-11-03 13:29
#7

Ny intervju med Eric Pearl med svensk text av Annica Frantz:

http://www.youtube.com/watch?v=vm8ITDaCEAQ👍

Let your  journey be joyfulGlad

Upp till toppen
Annons: