Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 419 ggr
[GunillaF]
4/8/13, 7:13 AM

God morgon 8:e April

Ny vecka och nya tag. Solen skiner så fint i dag också och jag hoppas det håller i sig över nästa helg. I allafall i fjällvärlden då jag och några till ska dit.

Direkt efter jobbet ska jag iväg och gratulera mitt näst äldsta barnbarn. Han fyller 16 och jag sitter och förundras över hur åren går…

Ha en fin Måndag alla healers!🌺

Annons:
leWolf
4/8/13, 7:18 AM
#1

God Morgon !

Tiden går fort så sant så sant och äntligen tycks gräsmattor få börja synas men envist har det vart i år med kyla som hänger kvar.Ha en trevlig kväll Gunilla.

Fin sol och skönt väder,ha en fin dag på er alla ☀️

majlar
4/8/13, 7:56 AM
#2

God morgon alla. Låter härligt med en tur till fjällvärlden, Gunilla.

Här tinar snön under dagen och fryser till igen under natten, det var den mest envetna vinter jag har varit med om. Men dom säger ju att, den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🎈

[Sol69]
4/8/13, 9:25 AM
#3

God morgon!

Är vackert väder här också. ☀️

Själv är jag fortfarande lite dassig med huvudvärk, men ingen feber direkt på morgonen idag.. för väl se om den är envis och kommer tillbaka fram på dagen.. 😕

Men jag behövde väl en utrensning på gammalt skit, så att jag kan komma vidare. Ska inte klaga för blir sällan sjuk annars. 🙂

Toyan
4/8/13, 10:04 AM
#4

God morgon.

Solsken idag också och lite kallare i luften.

Ha en fin kväll Gunilla🌺  tiden..ja den går alldeles för fort.

Vad ni än fyller dagen med så ha det gott☀️

Andina
4/8/13, 11:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron allihop!

Vad härligt det låter med solsken, grönt gräs o vårvärme! Här har det snöat o haglat igen, så de få kala fläckar under träden vi hade är snötäckta igen. Ibland tror jag att vi inte får se nå'n vår o sommar alls här i år… Ja, den mest envetna vinter jag har upplevt (som jag kommer ihåg åtminstone). 8:e april och våren lyser med sin frånvaro! För mer snö väntas idag…! Suckh… 

Hoppas du piggar på dig snart, Sol69! Jobbigt att dras med huvudvärk! Sänder iväg ett sjok 'healingbubblor' som du får fånga in om du vill ha dem. ;) 

Ha ett gott födelsedagsfirande, Gunilla! Ja, fy sjutton, tiden springer förbi och 'en annan' undrar vart och var var jag då?

Själv ska jag komma igång i lite lugn takt idag, efter en helg på mässan som varit intensiv o hektisk. 

Ha en fin dag på er allihop! Hela da'n! Hoppas ni får mycket sol o vårvärme idag! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
4/8/13, 11:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tack för alla goda tankar och bubblor av energi. 🙂

Jo då inte lika mycket feber idag. men dock lite än.. och känner i alla fall att jag har ett huvud 😉

Ute är de soligt och fint.. får väl ta mig en tur med sopor så jag i alla fall är ute lite.. 🤔

Katterna stormtrivs nu när de kan va ute och kolla läget och hälsa på grannarna 😃

Ha en bra dag.. jag ska vila och försöka att hämta krafter. Tar tacksamt emot positiv energi 😃

En stor kram till er alla underbara som finns på detta forum.. 🌺Genuint godhjärtade 🤗

Annons:
Upp till toppen
Annons: