Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God Morgon 7/4

2013-04-07 08:09 #0 av: leWolf

God Morgon på er !

Solen strålar men igår fick vi lite lite snö fast i April får man väl räkna med lite busväder.

Önskar er alla en skön Söndag och njut av ert morgonkaffe Glad

Anmäl
2013-04-07 09:50 #1 av: Toyan

Go'morron på er.

Solsken och 1,3 plus, härlig början på dagenGlad

Önskar er alla en skön söndagBlomma

Anmäl
2013-04-07 09:51 #2 av: [GunillaF]

God morgon leWolf och alla andra som tittar in.

Det kom ca 1 dm snö har i gårkväll. Jag hoppas den tinar undan lite snabbt nu idag när solen skiner. Förr sa man alltid att det är nysnön som tar bort gammelsnön och visst hjälper den nya till. Iaf känns det så.

Nu lite mera kaffe och sedan en stund utomhus.

Ha en fin och vilsam Söndag alla healers!Blomma

Anmäl
2013-04-07 10:34 #3 av: [Sol69]

God morgon!

Solen skiner ute och de ser underbart ut när man kikar ut.. Sol

Skulle ha jobbat idag men kroppen sa ifrån.. Har varit mycket jobb och schemat är totalt kass. Huvudvärk och frossa när jag vakna. bara att sjukanmäla sig och lägga sig och vila lite till.. En ledig i morgon så hoppas att kroppen hinner hämta sig lite. Funderar Skulle det vara någon som vill bidra med lite healing tar jat tacksamt emot Glad

Ha en mysig söndag..

Jag ska helga vilodagen och inte göra mera än nöden kräver. Skrattar

Kram Maria

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-04-07 11:22 #4 av: [GunillaF]

#3 Krya på dig Maria. Skickar bubblor åt ditt håll. Ta emot dem om du vill.Regnbåge

Anmäl
2013-04-07 11:26 #5 av: [Sol69]

Tackar så mycket. har börjat bli rejält varm nu.. Glad igår frös Fryser Som en gris. va inte skönt att jobba alls. LedsenMen idag är de vilans tecken som gäller.. Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-04-07 11:58 #6 av: majlar

God middag alla. Börjar vakna till efter en resa till Ullared igår, med yngsta dottern. Gubben var också med, inte dåligt. Han är ingen springaiaffärertyp. Fynda "förstårs en massa" onödigt och bra saker.

Grannens katt på jakt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannBallong

Anmäl