Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 404 ggr
[GunillaF]
2013-04-04 07:09

God morgon 4:e April

Torsdag igen då! Solen skiner och gör det lite enklare att kliva upp ur sängen och göra sig iordning inför näst sista arbetsdagen denna vecka!

Ha det gott vad ni än ska göra i dag!🌺

Annons:
Skogshumblan
2013-04-04 07:29
#1

God morgon! Ja nu är våren här. Dags att köpa skor och stövlar till barnen, de från i höstas är för små. Hoppas ni får en fin dag alla, vad ni än gör.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2013-04-04 08:22
#2

God morgon alla. Idag pratade dom om att första vårregnet kunde komma i eftermiddag.
Här skiner solen lite blekt idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
2013-04-04 08:58
#3

Godmorgon!

Vilken kortkortvecka du har Gunilla. Helgdag på måndag och ledigdag på fredag 😃! Grattis grattis!

Vårregn låter ljuvligt i mina öron, Jag hörde vårbäcken med smältvatten igår och det var också musik för själen.

Det där med urväxta stövlar och skor känner jag igen också, ett verkligt säkert vårtecken ja!! ❤️

Här skiner solen iallafall idag fast så särskilt varm är det inte ännu. Nu ska jag strax ta hand om dagens bestyr. Ska bara dricka en mugg kaffe till.

God Torsdag på er allesammans 🙂!

[GunillaF]
2013-04-04 09:05
#4

#3 Njaa, inte riktigt så. Det är näst sista dagen i dag. Jobbar alltså i morgon också men hade gärna varit ledig nu när jag har "dotra" m familj hemma. 🙂

frodig
2013-04-04 09:11
#5

haha, jag valde tydligen bort att läsa "näst", så de blev en tredagarsvecka i mitt huvud😇.

Ha det gott med barn och barnbarn resten av tiden iallafall ❤️!kram

Indiania
2013-04-04 09:47
#6

God morgon alla!

Efter en natt av hosta skall jag göra vad jag kan för att piggna till.

Ha en fin dag i solen! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[rore]
2013-04-04 12:15
#7

Hejsvejs!!

Vårlig soligt väder här fortfarande 🙂 Härligt nöjd med det och saknar minsann inget vår regn heller😛

Ha det så gott!

TezzD
2013-04-04 12:23
#8

God förmiddag! Sitter i brassestolen i solen och dricker kaffe och väntar på att minstingen ska vakna så vi kan gå och hämta storasyster på dagis. Underbart vårväder ute! Önskar er alla en lika underbar dag!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Toyan
2013-04-04 13:21
#9

God middag!

Ha det så gott med familjen Gunilla, härligt att få rå om dom ett tag🙂

Solen lyser och det är 30 plus i solen, fantastiskt🙂

Krya på dig Indiania, sänder en hel svärm av skimrande vackra bubblor till dig🤗🌺

Önskar er alla en härlig dag🙂

Indiania
2013-04-04 14:33
#10

#9 Toyan din svärm satte fart på mig. Tack ska du ha!🤗

Har varit ute på promenad, den första på en vecka, och vad skönt det var ute!🌺❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

leWolf
2013-04-04 15:44
#11

Hej hopp i tråden 

Så mycket för att vara forumledig,aaaah strunt i det tänkte jag och knallade in nyfiket i trådarna.Och glad är jag för det så man får morsa på er alla underbara.Mycket snack och lite verkstad det där med att pa en paus 🤓

Trött som susingen,har städat varenda liten vrå,tvättat gardiner,torkat lådor och skåp så jag har inte ens haft tid att äta 😃men rent och skönt blev det.

Ha en fortsatt fin dag,vinkelivink 

Andina
2013-04-04 16:43
#12

Go'Eftermiddag allihop!

Dagen har bara rusat iväg i en massa göromål o ärenden - och ändå får jag ingenting gjort, jag fattar hur det (inte) går till… 🤪

Ska fortsätta med göromålen o inte få nå't gjort… 😉 Och halka ner o hasa upp för slänten några gånger till. 

Hoppas du fortsätter att pigga på dig nu, Indiania! 

Kul att se er alla här - oavsett ni tagit paus eller inte! 😉
HareGodis på er!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2013-04-04 17:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Välkommen Vår! Jag älskar Dig!🙂

Annons:
Skogshumblan
2013-04-04 17:16
#14

Kom in och fick köpt skor och stövlar till barnen. Kostade inte skjortan heller vilket är tacksamt då det blir nya skor minst en gång till våren och en gång till vintern. Tur att jag har ett jobb så jag har råd att spara och köpa bra grejer till barnen :D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-04-04 20:06
#15

Mysigt att se lite vårblommor- funderar på att fixa min altan när jag får tid. Men just nu är de jobb som gäller. mycket sjuka så blir jobba extra. hoppas värmen kommer på nätterna så folk blir friskare. 😃

I alla fall har många på jobbet varit sjuka nu. men peppar peppar ta i trä jag klarat mig än 🤫

Indiania
2013-04-04 21:19
#16

#13 Vad glad jag blir av din bild Chakra!🙂🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2013-04-05 05:00
#17

#16 Vad roligt!🙂Det är glädje att både plantera och sen njuta av vackra blommor.

Upp till toppen
Annons: