Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 409 ggr
[GunillaF]
2013-04-03 07:22

God morgon 3:e April

Ny dag, nya tag!

Ha en riktigt fin Onsdag alla Healers!🌺

Annons:
Skogshumblan
2013-04-03 07:42
#1

God morgon! Solen lyser och det känns som en fin dag är här. Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[rore]
2013-04-03 07:51
#2

Hej och god morgon Gunilla🌺. Hej och god morgon till er övriga som också kikar förbi under dagen.🎈

Här skiner solen åter igen från en klarblå himmel. *blir ju nästan bortskämd*  *gillar*

Smuttar på morgonens första kaffe och försöker andas ut frustrationen och den inbillade längtan efter att få röka😞Går nämligen in i min 3:e rökfria månad nu och det käns som f_n själv flugit i mig.

*Tur jag är medveten om processen i alla fall😛*

[GunillaF]
2013-04-03 08:03
#3

#3 Hejja, hejja! Vad du gör det bra rore!🌺

TezzD
2013-04-03 08:07
#4

God morgon! :)
Vilken fin kisse du har Rore! Och HEja dig! vet hur påfrestande det är! Har själv varit rökfri sen okt 2010 :) Var rökare i 13 år.
meen, jag har substitut…. tyvärr.--- snus… men det skadar iaf ingen annan runtomkring :)

Ha en riktigt fin dag allesammans!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[rore]
2013-04-03 08:08
#5

Ahh, TACK Gunilla!

Hehe jag tog hjälp av youtube och en guidad meditation nu i morse. * tack för att den sidan finns🌺

 Annars hade även denna dagen gått i kampens tecken. Det är ju bara så jobbigt,,

och nu så dunstar den inbillade tanke konstruktionen ut ur mitt maniska ha begär,,, Mycket tillfredställande🎈*sinnet svävar fritt igen*😛

Skogshumblan
2013-04-03 08:42
#6

Rore, heja dig. Skickar lite " envishet"-bubbel så du härdar ut. Kämpa på!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[rore]
2013-04-03 08:45
#7

Tack för på hejjandet Rosalee🙂. *såg dig inte tidigare* Kissen är tyvärr inte min, men hon var alldeles bedårande när jag besökte henne på 4:a H

Tack skogis!🙂

Toyan
2013-04-03 08:58
#8

God morgon!

Solsken och 0,3 minus, härligt.

Vad duktig du är rore, hejjar på dig👍 En sån fin katt🙂

Önskar er alla härliga healers en fin dag🌺

majlar
2013-04-03 09:01
#9

God morgon alla. Heja heja rore. Du är så duktig.

Jag har varit rökfri i 21 år. Inte fallit tillbaka en enda gång. 

Här skiner solen idag med. Det känns skönt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
2013-04-03 09:17
#10

Tack Toyan och Tack Majlar och verkligen ett Jätte GRATTIS WOW 21 år. Härligt!!

Indiania
2013-04-03 09:30
#11

God morgon alla!

Jag är så glad för din skull Rore, du är superduktig! 🌺❤️🌺

Jag slutade röka för 28 år sedan, bland det bästa jag gjort!

Jag får fortfarande kurera mig nu vill jag bli frisk så jag kan gå ut i den fina vädret.

Ha en finfin dag alla! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2013-04-03 09:37
#12

❤️Tack Indiania🌺

frodig
2013-04-03 09:46
#13

Godmorgon!

Och grattis till dig Rore för ditt härliga beslut att lägga av med rökandet🎈🌺!

Jag slutade också både röka och snusa för en massa år sen (hade börjat vid 14 års ålder och slutade när jag var 32). Det var en intressant process, förutom att den var jobbig förstås.

Stunderna av ickesug dök upp tätare och tätare, och blev för varje dag längre och längre. Och så småningom hade dominanten växlat över och den befriade tog största platsen. Ända fram till när jag till slut upptäckte att suget inte längre existerade i mig. Det är frihet 😃!

Så jag sänder över ett gäng befrielsebubblor till dig Rore ❤️🎈, som du kan plocka ner om du vill. Dom är fyllda av små skrattbubblor också känner jag 😉. 

Och även ni andra som nog skulle vilja men inte tror att ni klarar… jag kan sända till er också om ni vill, för jag vet, och många med mig som också gjort det, vet att det går att bli fri från såna här beroenden. Tro inte på den lilla gnagaren som sitter och säger, jamen jag kan nog inte iallafall…. 

Så heja på dig Rore 😃! Och hoppas du kan inspirera nån fler att göra detsamma.

Ha nu en go dag allesammans. Solen skiner här också!

Annons:
[rore]
2013-04-03 09:51
#14

Åhh! Du kloka goa Frodig! 🌺

Dina bubblor mottogs innan jag läste om dem. Plötsligt började det bubbla upp inom mig och ett jätte tack  för dina rader om dominanten och växlingen. Det käns skönt att läsa😘

Skogshumblan
2013-04-03 09:55
#15

Indiania, krya på dig, skickar bubbel ifall du vill ha.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-04-03 10:06
#16

Tack Skogshumblan ❤️Tar mer än gärna emot dina bubblor! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-04-03 10:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Go'Morron allihop!

Äntligen börjar jag också våga tro att det blir vår i år också! Redan plusgrader och i ett par dagar ska topptemperaturen nå upp till +7 grader! Yeehaaw! 

Åh, Rore, vad du är bra! Har du klarat det så här långt, så finns ju inte alternativet att falera ner i rökningen igen. Tänk så mycket våra beroenden hänger på våra tankar, egentligen… Hej hopp, du klarar ju detta strålande! 

Skickar kryapådigbubblisar till dig också, Indiania! Klart du ska kunna komma ut i vårsolen och njuta också!

Själv har jag varit usel i magen i några da'r nu - men idag känns det bra mycket bättre, så ska ut o njuta jag också!

Ha en fin dag på er allihop! Hela vårdagen! ❤️

Det som göms i snö…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

leWolf
2013-04-03 11:50
#18

God mitt på dagen !

Wow rore det är kaxigt att klara av att sluta röka,håller alla tummar och tår för dig 😎

Indiania vilken envis förkylning,jobbigt när dom blir så där dryga.Krya på dig 🌺

Tittar bara in och säger hej,tänker ta en lång forum paus och kommer tillbaka sen med nya krafter igen.Var tvungen att meddela mig i lite personaltrådar och vill passa på att önska er alla en fin dag.

Kram på er och vi ses igen framöver 🙂

Tar jag allt för lång ledighet så önskar jag redan nu en underbar sommar till er alla,tidigt jag vet men nu ska kärringen vara datorfri en lång tid är det tänkt om det går att hålla sig vill säga 😃ja  ja det återstår att se om jag klarar av det eller ej😎

Andina
2013-04-03 11:54
#19

Lycka till leWolf! Beroenden sitter, som sagt, ofta i våra hjärnor! 😉Skämt åsido, ha en god forumpaus - och du är alltid välkommen tillbax när du känner att det är dags! Vi ser fram emot den dagen! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-04-03 11:56
#20

#18 Ses längre fram då leWolf. Ta vara på dig och kram!🌺

Annons:
Indiania
2013-04-03 12:00
#21

#18 Ha det bra leWolf till dess vi ses igen! ❤️🌺

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2013-04-03 12:03
#22

Hejdå Wolfen. Må gott , syns när det blir:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

leWolf
2013-04-03 12:09
#23

Nämen nu blir jag ju rörd ju,lämnar ju inte för evigt ☺️så lätt blir ni inte av med mig 😃

Så sant Andina det sitter i huvudet och jag skulle nog behöva ett tolv steg program mot detta dator beroende,illa illa illa 😃

Kramen på er ❤️

Gosan1
2013-04-03 12:58
#24

Snälla jag behöver alla bubblor jag kan få😓Säger inte att jag har slutat röka, mennnnnn jag försöker. Har stora problem med nikotin tarmen, usch vilket sug.  Fy, vilket grepp nikotinet kan få om en. Har jag ingen mjölk för kvällen inte tar jag ut bilen och köper det, men har jag inga cigaretter finns det inget som kan hejda en.

Så snälla bubbla gärna över mig.

Skogshumblan
2013-04-03 14:18
#25

Gosan, såklart du får bubblor!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-04-03 14:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej Gosan1!

Klart jag strax sätter mig och sänder bubblor över dig, som du sen kan ta ner precis när du vill och behöver. 

Och din "bön" gick fram kan jag lova, för jag kände att jag absolut skulle gå in här igen fast jag inte hade tänkt det, jag var på väg ut egentligen. Men så är det med våra tankar och önskningar, dom går fram vare sig vi tror det eller ej.

Här kommer bubblorna till dig 🙂. Du kan ta ner dom när du vill. Och så kan man ju alltid be om healing mellan varven 😉, fast jag personligen är ingen höjdare på att sända på kvällstid när dom flesta har det lättare för att ta det lugnt och kan ta emot, för då är jag själv nertrappad i energierna och behöver ligga lågt.

Bubblorna till dig är fulla av energi och har den här underliggande texten med sig ❤️;

Jag är rädd, men jag tänker ändå "lära mig flyga". 

(Lära dig flyga=sluta röka).

Med andra ord, rädslan att inte kunna bemästra röksuget är en fallgrop som lätt ställer till det för oss. Att våga prova oss fram och göra det vi är rädda för, som att lära oss flyga, är en bra väg att gå. När du "lärt dig flyga" kommer tryggheten,

och du kan breda ut dina vingar och känna dig fri.

Stor kram till dig Gosan1

Andina
2013-04-03 14:39
#27

Sänder över en massa styrkebubblor och 'avgiftande' healingbubblor till dig, Gosan! Istället för att tänka att du inte kan, så tänk tvärtom, du har redan tagit beslutet - men framför allt, se och tänk att du redan faktiskt är på väg att sluta röka! Du har redan påbörjat att sluta, tagit de första stegen, genom att ta beslutet. Nu ska du 'bara' fortsätta på den vägen som du beslutat att gå. Och den vägen fyller vi nu med massor av bubblor för dig att fånga in! 

Klart du kan! Och klart du kan vända dina tankar 'rätt'! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
TezzD
2013-04-03 17:27
#28

Massa bubblor från mig till dig Gosan!
Lewolf, tråkigt, men alla behöver vi en pause ibland ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2013-04-03 19:12
#29

Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte klara av just nu att sluta röka 🚬 även om jag tänker på det ofta har det aldrig blivit så pass lugnt i mitt liv att jag haft orken att börja kämpa 😕

Men nu börjar de bli balans i livet så snart kanske jag också klarar ut det, Men tar en dag i taget och försöker att minska rejält så längre 🤔

Upp till toppen
Annons: