Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 210 ggr
[GunillaF]
2013-04-02 07:09

God morgon 2:a April

Trött men solen skiner så det känns ändå rätt så bra att kliva upp den här tidiga timmen. En fyradagars arbetsvecka efter påskfirandet känns ok.

Ha en riktigt fin Tisdag alla healers!🌺

Annons:
[Chakra]
2013-04-02 07:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

majlar
2013-04-02 08:36
#2

God morgon alla. Solen skiner och det blir en fin dag att vara i. Påsken är över för denna gång, så nu är det bara värmen vi väntar på.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Indiania
2013-04-02 08:38
#3

God morgon på er alla!

Solen skiner och jag önskar er alla en fin dag med det ni gör!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

leWolf
2013-04-02 12:57
#4

Godagens i tråden.

En fin dag ute om än inte så där klarblå himmel men nog tror jag nu att kylan kan släppa sitt grepp,eller hoppas jag för mycket nu tro 🤔

Hoppas du är piggare idag Indiania 🌺

Nu ska jag parkera med astrologi studier igen men den här gången har jag nog påbörjat nåt jag inte kommer att klara av ,hej och hå😂

Well well vi får se en fin dag ska ni alla ha tycker jag 🙂

frodig
2013-04-02 13:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gomiddag på er allesammans!

Ja, nu är påsken över. Jag har haft många av mina nära och kära omkring mig och mått som en "prinsessa" 🤗 - undrar varifrån det uttrycket kommer föresten. Nån som vet om det finns nån berättelse bakom yttrycket. Eller nån annan man kan jämföra sig med om man vill berätta att man mår bra 🤓😛

Kortvecka är det ja, så nu får jag sätta fart 🎧, ska bara…

Tack för fina vårpenséerna på din bild Chakra.

Jag önskar er alla en god eftermiddag med lite sol på näsan kanske, och ni som har hosta och förkylningar pyssla om er och vila på bästa sätt så ni blir redo att ta emot våren som väl ändå snart är på väg ❤️

frodig
2013-04-02 13:15
#6

Kul med astrologi leWolf. Jag har alltid tyckt att astrologin är en bra pusselbit att foga till alla andra sätt att uttrycka hur saker och ting hänger ihop. Till exempel astrologi och numerologi passar fint ihop tycker jag.

Lycka till med din förkovran leWolf, och man har ju nytta av det man lär sig oavsett, stora helheter eller små pusselbitar… så ha det nu så trevligt, det blir bra är jag säker på ❤️🌺🙂!

Annons:
leWolf
2013-04-02 13:19
#7

Tack Frodig men den här gången har jag nog gett mig in i nåt jag inte klarar av men roligt är det och jag kör på så länge det går.Tack för ditt peppande det behövdes nu kan jag lova 😉😘

Upp till toppen
Annons: