Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 935 ggr
[Camia7]
2013-04-01 21:52

heala vatten besviken

Blev väldigt besviken.. Har läst och hört att det ska vara lätt och roligt att heala vatten.. Så tog fram två glas med vatten och heala den ena och sen smakade vi och ingen skillnad :( happ… Ingen healer jag inte:(

Annons:
[Torahzen]
2013-04-01 22:32
#1

Hur gjorde du?

Jag har gjort en övning ett par gånger. Ta ett glas och prata negativt till det. Skriv ett negativt laddad ord som krig, hat, vrede, på ett papper som du placerar under glaset. Ta nu ett annat glas med vatten (ur samma kran/vattenkanna), smek glaset och skriv ett positivt ord som kärlek, glädje, frid. harmoni. Känn även denna känslan. smek gärna papperet. Placera glasen en bit ifrån varandra, gärna en halvmeter. Vänta en 15-30 minuter. Smaka på vattnet ur de båda glasen. Smakar det likadant? Det har det inte gjort för mig.

Gör gärna detta på några personer som inte vet vilket glas som är det goda eller onda vattnet, och låt de gissa vilket som är vilket.

[Camia7]
2013-04-01 23:53
#2

Jag höll bara i ena glaset och skickade ljus och kärlek till det och sen drack Ska man vänta med att dricka? okej tack för tipset :)

[Torahzen]
2013-04-02 09:04
#3

Pröva att vänta så att de goda energierna hinner spridas i glaset och förstärkas.

Gosan1
2013-04-02 14:19
#4

Provade 35 minuter, vattnet smakade likadant. Alltså är jag ingen healer heller😇

[Camia7]
2013-04-02 14:41
#5

Det kanske inte funkar då?

TezzD
2013-04-02 16:39
#6

Detta måste jag testa! 
Har fått till mig att jag bär på starka healing egenskaper, så jag ska prova nu och återkommer 👋

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Torahzen]
2013-04-02 17:29
#7

Har du två  glas med vatten? Smakar vattnet lika från de båda glasen?

leWolf
2013-04-02 18:04
#8

Camia och Gosan misströsta inte för det här är exakt som med vanlig healig man sänder till en person.En del känner det starkt andra känner absolut ingenting men jag kan garantera att healingen når fram både till personen eller till vattnet eller till den mat vi vill sända healing till.

Alla känner helt enkelt inte men healingen har samma kraft och fyller samma funktion ändå och vi har alla gåvan att kunna hela så även ni fast ni inte märker skillnad med just vattnet.Samma sak om ni sänder till en person så är det inte säkert att just denna känner men healingen den når fram i alla fall och det här är så oerhört individuellt hur vi reagerar på,jag har oturen att reagera starkt både på ont och gott egentligen för utrensning är aldrig kul men nödvändig och den sker oavsett en person känner den eller inte.

Healingen den går alltid fram,tro mig 🙂

Det här är en kul övning och jag har gjort som du beskriver Tora många gånger och känt en enorm skillnad mellan dessa glas,det ena negativt och det andra positivt och kan bara säga fy laban vad det negativa smakar pyton 😕 och ändå gör man om det bara för att stilla sin egen nyfikenhet ,så i morgon dag ska jag sända jämmer och elände till ett glas och så mycket värme och positivt till det andra bara för att stilla min nyfikenhet nu igen😃

Vi har ett till exempel på detta vilket jag önskar man avstod ifrån för jag tycker synd om växterna 😕

Men man kan göra samma med en blomma,träd eller annan växt,ge den ena så mycket negativt man bara kan och den vissnar till sist.Eller ge enväxter all kärlek och värme man bara kan och den blomstrar och mår bra.

Det brukar ta några dagar med växter och jag har inte haft hjärtat att försöka men känner dom som vart modiga nog och visst vissnade den som fick negativt medan den som fick positivt blommade för fullt.

Men jag klarar inte av att göra det 😕

Upp till toppen
Annons: