Healing

heala vatten besviken

2013-04-01 21:52 #0 av: [Camia7]

Blev väldigt besviken.. Har läst och hört att det ska vara lätt och roligt att heala vatten.. Så tog fram två glas med vatten och heala den ena och sen smakade vi och ingen skillnad :( happ... Ingen healer jag inte:(

Anmäl
2013-04-01 22:32 #1 av: Torahzen

Hur gjorde du?

Jag har gjort en övning ett par gånger. Ta ett glas och prata negativt till det. Skriv ett negativt laddad ord som krig, hat, vrede, på ett papper som du placerar under glaset. Ta nu ett annat glas med vatten (ur samma kran/vattenkanna), smek glaset och skriv ett positivt ord som kärlek, glädje, frid. harmoni. Känn även denna känslan. smek gärna papperet. Placera glasen en bit ifrån varandra, gärna en halvmeter. Vänta en 15-30 minuter. Smaka på vattnet ur de båda glasen. Smakar det likadant? Det har det inte gjort för mig.

Gör gärna detta på några personer som inte vet vilket glas som är det goda eller onda vattnet, och låt de gissa vilket som är vilket.

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2013-04-01 23:53 #2 av: [Camia7]

Jag höll bara i ena glaset och skickade ljus och kärlek till det och sen drack

Ska man vänta med att dricka?

okej tack för tipset :)

Anmäl
2013-04-02 09:04 #3 av: Torahzen

Pröva att vänta så att de goda energierna hinner spridas i glaset och förstärkas.

Anmäl
2013-04-02 14:19 #4 av: Gosan1

Provade 35 minuter, vattnet smakade likadant. Alltså är jag ingen healer hellerOskyldig

Anmäl
2013-04-02 14:41 #5 av: [Camia7]

Det kanske inte funkar då?

Anmäl
2013-04-02 16:39 #6 av: TezzD

Detta måste jag testa! 
Har fått till mig att jag bär på starka healing egenskaper, så jag ska prova nu och återkommer Vinkar

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-04-02 17:29 #7 av: Torahzen

Har du två  glas med vatten? Smakar vattnet lika från de båda glasen?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.