Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 928 ggr
[GunillaF]
4/1/13, 9:04 AM

God morgon 1:a April

Sovit gott? Jag har det iaf. Var så skönt trött efter en heldag i friskluft i går att jag somnade direkt jag la huvudet på kudden.

Hoppas ni får en härlig dag i dag, alla healers! 🌺

Annons:
TezzD
4/1/13, 9:14 AM
#1

God morgon! 
Sovit gott här med! 
Fick distanshealing via en sida på FB igår där hon Vildina, gick ut med att hon sände kl 22.00 och jag somnade väl runt 22.30. Vaknade kl 8! Så jag är utvilad o fräsch idag, tackar mina barn för det 😃

Idag ska vi på påskmiddag med sambons sida av familjen och efter det, bowling.
Ser mkt fram emot denna dagen 🍸

Kram till er alla! 🌺 Njut i solen om den är framme ☀️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Andina
4/1/13, 9:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'Morron i stugorna!

Har bitvis sovit som en stock inatt, trots den splittrade natten har jag totalt sett sovit myycket!

Vintern släpper inte sitt grepp, grått, grått, grått, -8 grader, snö på marken, frostiga träd. Men imorse såg jag nå't jag aldrig sett tidigare. En kungsfiskare! Här! Jag är helt paff! 😮

Idag blir det 'vårstädning' bland papprena igen. Påsken är därmed helt passerad här på kullen.

Ha en fin annandag på er allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

nicke56
4/1/13, 10:37 AM
#3

God morgon Gunilla, Rosalee och Andina och alla andra som kikar in här idag.

Har också sovit gott. Idag ska jag jobba, har varit ledig i 4 dagar, så det känns bra att gå till jobbet faktiskt.

Idag är det molnigt, men vi har ju haft en solig påskhelg.

Ha det så bra allihopa den sista dagen på påskhelgen🙂

leWolf
4/1/13, 12:00 PM
#4

Godagens i tråden !

Ja jysingen nu får väl kylan ge sig,lite väl tjatigt och man blir bara irriterad på all snö.Grrrr 😡

Sitter med mina astrologi studier,kanon roligt men svårt och mycket att läsa så jag har inte riktig tid för i fokus på ett tag.Ska agera plugghäst en tid framöver och se om jag mot förmodan kan bli lite klokare.Men det är väl föga troligt🤔

Ha en fin fin dag på er 🙂

Skogshumblan
4/1/13, 12:09 PM
#5

Goooo middag! Dotera sov hela natten, inget magont! Törs man tro att hon är kry igen tro? Här skiner solen och det känns som vår. Ska se om jag vågar ge mig utåt skogen idag. Är så less på asfalt och grusvägen här borde vara rätt isfri. Klafsig men det gillar jag. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
4/1/13, 12:13 PM
#6

God förmiddag!

Jag har sovit lite emellan hostattackerna, det är förskräckligt jobbigt.

Solen skiner så vackert ute men jag orkar inte ta någon promenad i dag heller men jag ser framemot bättre tider!😕

Ha en härlig dag i ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
leWolf
4/1/13, 12:38 PM
#7

Krya på dig Indiania,jobbigt med sån där rethosta den gör ju ont i hela kroppen till sist.Hoppas det ger med sig snabbt nu ❤️

Skogis då är vi två.gillar klafs klafs under fötterna och bäst av allt barfota i gegga 😎

[Chakra]
4/1/13, 3:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Här är det också klafs under stövlarna😃men hoppas det torkar upp snart. Solen är lika skön idag….☀️Tvätten hänger ute på tork.
#4 Intressant med astrologi, leWolf!
#6 Krya på dig-hälsningar från mig!

Skogshumblan
4/1/13, 3:18 PM
#9

Indiania, krya på dig bubblor om du vill ha. lewolf, ja barfota klafsandes i vatten är härligt! Båda mina barn har fått lära sig hoppa i vattenpölar och gärna leriga sådana:D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
4/1/13, 4:00 PM
#10

LeWolf och Chakra, tack 🌺det hoppas jag med!

Skogshumblan 🌺så klart vill jag ta emot dina bubblor! Tack!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
4/1/13, 4:53 PM
#11

God middag!

Här är det solsken och 6 plus, idag har vi varit ute och jobbat i trädgården så jag kommer att sova gott i natt🙂

h

Ha en fin fortsättning på dagen alla healers☀️

lenjon1
4/1/13, 9:53 PM
#12

Hej alla fina…

Våren vill inte riktigt ge sig till känna…men solen har lyst på oss under påsken även om det inte varit särskilt varmt.

Haft några riktigt lata och härliga påskdagar. Sovit länge tre dagar i rad, inte likt mig alls men antagligen välbehövligt. I morn ringer klockan så där okristligt igen…

Stackars dig Indiania…har haft två förkylningar inom loppet av några månader och den siste var alldeles hopplös enveten. Någon lärde mig en gång att man ska dricka varm saft när man har hosta - det kom jag på nu - som bortblåst när man själv hostade så man trodde att hela byn skulle vakna - Hmmm.

Du kan ju testa och se om det gör någon nytta Indiania. Krya på dig vännen

Kram till er allesammans

Lena

Indiania
4/2/13, 9:10 AM
#13

Tack för goda råd Lena men tyvärr får jag inte dricka söt saft för min diabetes. Gubben har också haft detta eländet ( hostar upp massor av var)han var hemma från jobbet i en vecka.

Kram till dig vännen och hoppas det är bra med dig! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
majlar
4/2/13, 11:15 AM
#14

#13 Prova att droppa några droppar Oleum Basilium på en näsduk och andas in genom munnen. Ett gammalt beprövat medel, som funkar, mot hosta.

Skickar lite bubblor till dig. Kram

Indiania
4/2/13, 1:45 PM
#15

#14 Finns Oleum Basilium fortfarande? Det hade vi hemma när jag var barn.

Jag har en slemlösande hostmedicin och så tar jag Sanchodroppar i varmt vatten som jag dricker. Nu går det lättare att hosta upp "skiten" i alla fall.

Tack goa Majlar för goda råd och lika goa bubblor! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
4/2/13, 2:21 PM
#16

Det finns fortfarande att köpa på hälsokosten.

frodig
4/2/13, 2:57 PM
#17

Förutom host- och förkylningsbekymren som jag hoppas ger med sig snart 🤗,

så vill jag bara tillfoga ett rungande gapskratt till Andinas inlägg i tvåan #2 😂.

Min första tanke var; "hur ser en kungsfiskare ut och vad är det för en gynnare tro? Jag ska genast googla på den" 😟.

Men sen Andina, kom jag på att du skrev inlägget den 1 april 😂. Tack för den! 🙂

[rore]
4/2/13, 3:46 PM
#18

Hej på er!

Jo då , jag sov så gott men tyckte nog att natten var alldeles för kort😴*känt mig sömning hela dagen*

Indiania!! Krya på dig tanke kramen till dig. 😘

Önskar er alla en fin eftermiddag och kvällning

Indiania
4/2/13, 7:38 PM
#19

#18 Det var en go kram Rore! 😘

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
4/3/13, 10:44 AM
#20

Frodig - 😉😃

Indiania - hoppas att du mår bättre idag! Kryapådigpeppkram! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
4/3/13, 12:14 PM
#21

DEt känns att det börjar vända så smått! Det kan ju inte annat när ni är så goa och fulla av peppkramar! 🤗

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: