Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 28:e Mars

2013-03-28 07:29 #0 av: [GunillaF]

Skärtorsdag och den stora dagen för alla söta Påskkäringar. Jag har laddat med godis i äggen för att ha om det kommer några söta små och knackar på dörren.

Ha en riktigt fin dag i solskenet!Blomma

Anmäl
2013-03-28 07:56 #1 av: rore

Godmorgon denna vackra skärtorsdag!

Solen skiner och morgon promenaden var riktigt skön och behaglig tack vare solens värmande strålar. *Härligt*

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-03-28 08:04 #2 av: majlar

God morgon alla. Här skiner solen och det blir åter en vacker dag att ta vara på. Idag ska det vara Matmarknad nere på Marieberg, passar ju fint att gå där och strosa och smaka på diverse närodlade saker.

Ha en fin skärtorsdag och var rädda om varannBallong

Anmäl
2013-03-28 08:43 #3 av: Lynxx

Mor'n.

Jag var & fotade örnar i tisdags. Inget för en skröplig gammal gubbe med fibromyalgi - så mörbultad e bara förnamnet...

Men...nu ere gjort & ja får ta ngr dagar att återhämta mig från smärta & stelhet. :-/

Ha de!

--

Träffa Kungen:

Anmäl
2013-03-28 08:55 #4 av: vatteneld

Godmorgon.

Vaknade till en vintervit värld här nere. Underligt, igår promenerade vi i skogen och förbi fina trädgårdar vi såg krokus, snödroppar och till och med magnolia blommor på de träd som stod skyddat från vind och härligt varmt i solen... och idag SNÖ. 

Här brukar det vara varmt vid den här tiden.

Glad Påsk till er alla.

Anmäl
2013-03-28 09:52 #5 av: VSK

Glad Påsk önskar jag er alla.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-03-28 10:20 #6 av: frodig

Godmorgon och Härlig Skärtorsdag på er alla!

Ägnar dagen åt att plocka ihop utrustningen inför kvällens flygfärd Skämtar.

Största kruxet är katten just nu, men det ordnar sig säkert, har ingen helsvart själv men ska nog lyckas låna en Skrattar.

Ha det gott med era bestyr idag!

Och vi som ses vi ses Hjärta!

Anmäl
2013-03-28 11:29 #7 av: Indiania

God förmiddag denna skärtorsdag!

I dag blir det bl.a en tur i det fina Solvädret!

Ha en finfin dag!Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-03-28 15:02 #8 av: [GunillaF]

Go´ eftermiddag!

Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan, har handlat och ska nu städa av lite här hemma. Sedan skynda iväg så jag inte missar planet Skämtar Ni ser överst på tavlan vart jag ska. Vi träffas väl där. Jag tar flyget i år för jag pajjade kvasten i går när jag provkörde.

Anmäl
2013-03-28 15:52 #9 av: VSK

Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-03-28 16:24 #10 av: leWolf

God eftermiddag !

Hoppas ni har en fin skärtorsdag.Sol och värme bjuds det äntligen på.

Kul bild VSK Cool

Ha en fortsatt fin dag och Glad Påsk Glad

Anmäl
2013-03-28 17:20 #11 av: Toyan

God eftermiddag!

Tittar in lite snabbt och önskar er en fin fortsättning på dagen.

Har  bråttom iväg nuSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.