Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 448 ggr
[GunillaF]
2013-03-27 07:24

God morgon 27:e Mars

Upp och hoppa! Solen skiner och det är Askonsdagen.

I morgon åker vi. Ni har väl fixat till kvasten?

Ha en riktigt bra dag!☀️

😃

Annons:
[leWolf]
2013-03-27 07:32
#1

God Morgon på er !

Ha ha ha vilken underbar kvast,den vill jag ha 😃

Solen skiner och jag ska påsk handla idag så jag slipper alla dom som stressar in i sista sekund.

Ha en kalas fin dag på er 🙂

majlar
2013-03-27 07:37
#2

God morgon alla. Snygg och modern kvast, en så skulle jag vilja ha. Det har blivit lite vingligt att sitta på min. Det blir till att införskaffa sig en ny.

Igår fick jag dra ner persiennerna, då Herr måne lyste starkt och gjorde rysliga skuggor på väggarna. Nej jag bara skojar. Men starkt lyste den.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

frodig
2013-03-27 08:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon på er alla Gubbar och Kärringar 😃!

Flygvädret ser lovande ut inför imorgon. Här är det högt i tak 😉!

[Chakra]
2013-03-27 09:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja, Jösses, det är ju redan imorgon😃är inte riktigt redo för Blåkulla, men får snabba på här….Kvasten står utanför dörren men katten är borta…och vet inte hur gps:en funkar…Vi ses, hoppas jag!

[rore]
2013-03-27 10:09
#5

Hej på er alla fina godingar!Blomma

Här skiner solen med vårvärmande strålarSolKärDet händer nått i kroppen sånna här härliga vårliga dagar och fullmåne nätterFunderar, det liksom spritter till av liv och rörelse *hihi*

Mys väder!

Just nu käns det som dörrarna till mina invändiga rum står lite på glänt både här och där, så känslor/tankar far lite hit och dit efter en tids stillastående,, Dags att kliva in och damma av tror jag.😊

Åhh, vilket urtjusigt vrålåk du införskaffat inför färden Gunilla😎

Toyan
2013-03-27 10:35
#6

God morgon!

Tjusigt åk Gunilla, får nöja mig med min gamla kvast jag, men trimmad är den och kaffepetter är klar, katten kommer så fort jag ropar, hon gillar ju också den årliga flygturen😉

Härliga bilder ni bjuder på som vanligt🙂

Ha en härlig onsdag alla healers🌺

Annons:
Indiania
2013-03-27 10:57
#7

Godmorgon på er alla!

Jag har haft fullt bestyr med att fixa till kvasten, vilken tjusig kvast du har Gunilla, den som hade en sådan! 👍

Här är det ☀️i dag!

Ha en fin onsdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2013-03-28 07:03
#8

Godmorgon! Instämmer med alla andra angående kvasten din ;) Här tittar solen fram lite försynt och jag myser med barnen i sängen framför Tv:n. Hade väldigt svårt att sova inatt. Tänkte inte på att det var fullmåne. Såfort jag föll in i sömn så var det något som blixtrade till bakom ögonlocken och jag föll ur sömnen. Detta hände tre ggr innan jag bad vad det nu var att sluta så jag kunde få somna. Min kvast den e avdmmad iaf och ikväll följer ena dottern med mig till Blåkulla för första ggn. ;) Önskar er alla en riktigt underbar dag!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: