Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 862 ggr
TezzD
3/21/13, 11:01 AM

Guldmynten

En snabb fråga bara. Guldmynten, när träder dom i kraft? Någon som vet? 
Hur många har du? 
😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Honestyisdead
3/21/13, 11:02 AM
#1

Vad menar du med träder i kraft?
Ju mer sidbyten du gör här inne, ju fortare får du mynt.
Men det måste gå minst 5 minuter innan man kan hitta ett nytt.

Jag har något över 8000 mynt.

Zorro_Tiger
3/21/13, 11:04 AM
#2

Hur skaffar man mynt egentligen? :/

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Tusen
3/21/13, 11:04 AM
#3

Jag har bara hittat ett enda mynt och jag tycker ändå att jag är ute på en hel del sidor

TezzD
3/21/13, 11:07 AM
#4

Nej, jag menar, när kan man börja använda dom? 🙂
Jag har 42…. 
8000?! Wow!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Honestyisdead
3/21/13, 11:13 AM
#5

Här finns information om guldmynten. Det står även var man hittar shopen där man kan använda mynten. Den billigaste hälsningen kostar 2 Guldmynt, så du kan handla redan nu om du vill.

#3 Det är lätt att missa mynten. Varje klick man gör här inne i princip innebär att det kan dyka upp ett mynt, så kollar man inte i rutan varje klick missar man många.

Jag har själv iFokus utan reklam, och jag tycker det är lättare att se mynten då utan all reklam som stör.

[GunillaF]
3/21/13, 11:13 AM
#6

#4 Om du klickar in dig på "Mina inställningar" uppe till höger så kommer du till din sida. Där ser du en skattkista och under den har du Guldmynt-shoppen. Där kan du "handla" olika saker och skicka till de du vill ska få dem.

Annons:
TezzD
3/21/13, 11:15 AM
#7

Tack för svaren!!! 😃

#5 Hur får man bort reklamen?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[leWolf]
3/21/13, 11:24 AM
#8

Vad mysko för reklamfritt har man tidigare kunnat via sms bestalla från i fokus genom att gå in på sin profils sida och välja alternativet reklamfritt som med Insider.

Kan inte hitta det,har dom plockat bort det också nu som med Insider tro? nåväl adblock kör jag med och fungerar över hela nätet så jag slipper all reklam 😎

[dandamimm]
3/21/13, 11:26 AM
#9

Skulle också säga att adblock är det mest effektiva. Det tar t om bort reklamen i playspelarna om man väljer att se tv så.

Honestyisdead
3/21/13, 11:27 AM
#10

Insider kan man köpa med sina Guldmynt. Kostar 200 mynt för 30 dagar.
De håller på att bygga om funktionerna just nu.
Rosalee; testa skriva till Niklas och fråga hur man gör om man vill ha reklamfritt.

Honestyisdead
3/21/13, 11:28 AM
#11

#9 Jag skulle aldrig använda adblock! Det gör att iFokus förlorar pengar och jag vill bidra till att iFokus fortsätter finnas, utvecklas och vara gratis.

[leWolf]
3/21/13, 11:30 AM
#12

Hera jag minns att du resonerar så och kan hålla med dig men jag är den som vill slippa reklam över huvud taget och per automatik försvinner den ju på i fokus också.Men absolut jag håller med dig i din tanke men nu blev det bara så för mig och så slipper jag reklam över huvud taget 😉

[dandamimm]
3/21/13, 11:36 AM
#13

Hera, jag använder också adblock för att bli av med alla reklam överallt på nätet. Tror inte på att iFokus skulle gå omkull för detta. Eftersom de är ett företag som alla andra får de väl hitta nya vägar att få in pengar. Det klarar de säkert, precis som alla andra företag. Eller så får de ju se till att adblock inte funkar på deras sida, så finns det ju företag som gör. Tack och lov så är luften och tanken fri och vi gör ju som vi vill.

// Linda

Annons:
Honestyisdead
3/21/13, 11:59 AM
#14

#13 Om alla skulle skaffa adblock så tror du väl inte själv att iFokus skulle leva vidare? Jag tycker inte de ska behöva fixa så det inte går att använda. De har en funktion som gör att man slipper reklam, samtidigt som dom inte förlorar något på det.

Men du har rätt. det är upp till var och en om man vill stödja eller inte.

[leWolf]
3/21/13, 12:15 PM
#15

# 14 Jag förstår liksom inte varför just det här är så hett för dig,står du möjligen som forumägare tillsammans med i fokus killarna annars kan jag inte riktigt lägga ihop varför det är så viktigt.

Tycker absolut dom kan blocka adblock om dom nu vill ha in pengar garanterat för reklamfritt,många många gör ju så,så varför inte i fokus 🤔

Sen är det ju självklart att har man adblock redan betalar man väl inte för reklamfritt här,ingen är väl ändå funtad så kan jag tro.

Det handlar ju inte om att inte stödja eller på nåt vis vara ogin mot i fokus utan enbart att slippa den där hemska reklamen.Skulle i fokus införa blockering mot adblock skulle inte jag klaga utan bara betala för reklamfritt utan några som helst problem.

[GunillaF]
3/21/13, 12:19 PM
#16

Så ja, så ja….  Tråden håller på att bli OT och vi kan kanske komma överens om att vi har olika uppfattningar om saker och ting och därmed stannar diskussionen om reklamfritt ska betalas eller inte osv.

Ta upp det här med killarna på iFokus och låt det stanna vid det.

Vem som är forumägare eller inte får också tas upp med killarna. Det har inget med Healingsajten att göra! Fråga på Support eller PM:a dem!🙂

Honestyisdead
3/21/13, 12:22 PM
#17

#15 Hehe nej, jag får ingen del av eventuell vinst.
Däremot brinner jag för forumet och vill att det ska gå bra🙂

Lämnar tråden nu, TS fick svar på sina frågor.

Upp till toppen
Annons: