Annons:
Etikettermeditationavslappning
Läst 1345 ggr
majlar
2013-03-18 11:30

Affirmationer.

Annons:
Indiania
2013-03-18 11:53
#1

Denna fick jag

Jag prioriterar mej själv!

Du är viktig. För andra människor. För jorden. För Gudomligheten självt. Se att du är viktig också för dej själv. Prioritera dej själv, för det är först när du har kraft och energi som du fullt ut kan göra det för andra människor, och för jorden, som du kanske vill. Ge dej själv det du behöver av tid, kärlek, vila och skratt. Prioritera dej själv!

Tack Majlar! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

SHIAWASE
2013-03-18 12:50
#2

Visst ar det en harlig sida!! Vi har en trad inne hos oss pa Law of Attraction om just den sidan,, det fantastiska ar att man far precis den affirmation man behover just nu nar man klickar:)🌺

Denna fick jag nu:)Tack for paminnelsen Majlar!Jag ser och uttalar det jag vill ha -
Jag tar sen emot allt det bästa ifrån Universum!
 Det finns så mycket som kan komma till oss från Universum, om vi bara vet vad det är vi vill ha. Att formulera och rikta sitt mål är ett första steg för nå det.

Om man går in på en restaurang och bara sitter helt tyst är det ganska liten chans att man får precis det man vill ha. Om man däremot letar bland det som finns och sedan uttalar det man önskar - så är det en ganska stor chans att man får just det man vill ha.

Universum kanske inte är en restaurang - men liknelsen är inte desto mindre viktig.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[GunillaF]
2013-03-18 12:56
#3

Jag fick:

Jag är Gud/Gudinna i framgång!

Affirmationen JAG ÄR GUD är en av de starkaste som överhuvudtaget finns!

Självklart betyder Gud för Dej, det Du själv fyller det med, men oavsett det så är det en affirmation som stärker det efterföljande ordet till dess allra högsta form. Energin i ordet Gud eller Gudinna har under tusen och tusen år fyllts med bön, kraft och kärlek - och när Du tar det till Dej kommer all denna samlade energi manifesteras för att på ett verkligt sätt skapa just detta i Ditt liv - vad Du än väljer att fylla det med. Ex framgång!

Se Dej själv djupt i ögonen i en spegel, och se hur Du ÄR Gud i framgång! Säg det till Dej själv, tills Du tror på det själv och ser att det är sant. för det ÄR sant!

Sameli
2013-03-18 17:41
#4

"Varje dag vaknar jag till ett högre medvetande" fick jag :)

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Torahzen]
2013-03-18 20:38
#5

Ja tack för påminnelsen. Jag fick:

Jag prioriterar mej själv!

Du är viktig. För andra människor. För jorden. För Gudomligheten självt. Se att du är viktig också för dej själv. Prioritera dej själv, för det är först när du har kraft och energi som du fullt ut kan göra det för andra människor, och för jorden, som du kanske vill. Ge dej själv det du behöver av tid, kärlek, vila och skratt. Prioritera dej själv!

majlar
2013-03-19 13:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag är en ljusspridare

När vi ger ljus till andra, tar vi också emot ljus själva. När vi blir ljusspridare, blir vi också de som tar emot det högsta och vackraste ljuset. Så sprid ljus vart Du än går, på vilket sätt Du vill. Ditt hjärta talar alltid om för Dej vad som är det högsta, och vad som innebär det största ljuset för Dej, och allt annat!

Annons:
Skogshumblan
2013-03-19 15:35
#7

Tack för tipset! Den jag fick stämde fint, energier ska flöda genom en och laddar samtidigt mitt liv med gott! Jojo, jag tackar och bockar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

LinaLj
2013-03-19 15:49
#8

Underbar sida 🙂 Jag fick:

Jag ser det goda i allt som sker

Vilket just nu är precis det jag jobbar för att göra. Passade in på pricken 😃

princess88
2013-03-24 20:30
#9

vilken fin sida. jag fick det här;

Jag ser den största andligheten, också i det minsta lilla

Allt är ett. Mikro och Makrokosmos. Varje cell i våra kroppar är ett Universum, på samma sätt som Galaxer och solsystem är celler i en större Gudomlig kropp.

Varje liten händelse, situation, person och plats rymmer en andlighet. Alla dessa har en gåva till Dej, och Din uppgift är att se vilken gåvan är - på samma sätt som Du har en gåva till dem som de får upptäcka.  Se att allting är en del av samma kropp. Vi hänger alla samman, och allt är fyllt av andlighet. Se det, för att Du kan det. Och njut av det för att Du vill det - för på så sätt höjs också Du till högre sfärer av andlighet och andlig upplevelse.

SHIAWASE
2013-03-25 03:52
#10

Precis vad jag behovde idag, TACK

❤️
Jag är Gud/Gudinna i kraft!

Affirmationen JAG ÄR GUD är en av de starkaste som överhuvudtaget finns!

Självklart betyder Gud för Dej, det Du själv fyller det med, men oavsett det så är det en affirmation som stärker det efterföljande ordet till dess allra högsta form. Energin i ordet Gud eller Gudinna har under tusen och tusen år fyllts med bön, kraft och kärlek - och när Du tar det till Dej kommer all denna samlade energi manifesteras för att på ett verkligt sätt skapa just detta i Ditt liv - vad Du än väljer att fylla det med. Ex Kraft!

Se Dej själv djupt i ögonen i en spegel, och se hur Du ÄR Gud i Kraft! Säg det till Dej själv, tills Du tror på det själv och ser att det är sant. för det ÄR sant!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

TezzD
2013-03-25 22:30
#11

Tack för länken! 
Min affirmation stämmer verkligen bra just nu :)
Jag fick

Jag är fokuserad på de högsta målen

Att ha mål, kortsiktiga och långsiktiga, är viktigt för det hjälper oss att ta oss framåt i våra liv. De kortsiktiga kan handla om arbete, relationer eller kanske någon ny färdighet. De långsiktiga handlar om vilken typ av människa vi är. Hur du väljer att återskapa dej själv i varje givet ögonblick. Hur du har möjligheten att se dej som en Gudomlig, strålande och enastående varelse. Hur du har ett överskott av kärlek som alltid omgärdar ditt liv. Och hur du kan välja att låta detta genomsyra hela din tillvaro.

Detta kan ske på många olika sätt, men genom att formulera det som ett mål och sedan fokusera på det gör att du med största sannolikhet kommer nå det snabbare…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Sameli
2013-04-04 15:00
#12

"Varje dag vaknar jag till ett högre medvetande" igen 😃

Varje dag är ny.

Varje minut ett nytt avstamp inför framtiden.

Varje sekund är början på resten av Ditt liv.

Fint tycker jag 🌺

"Man måste ge lite mer än man tar"

TezzD
2013-04-04 17:47
#13

Jag är Gud/Gudinna i glädje!

Affirmationen JAG ÄR GUD är en av de starkaste som överhuvudtaget finns!

Självklart betyder Gud för Dej, det Du själv fyller det med, men oavsett det så är det en affirmation som stärker det efterföljande ordet till dess allra högsta form. Energin i ordet Gud eller Gudinna har under tusen och tusen år fyllts med bön, kraft och kärlek - och när Du tar det till Dej kommer all denna samlade energi manifesteras för att på ett verkligt sätt skapa just detta i Ditt liv - vad Du än väljer att fylla det med. Ex Glädje!

Se Dej själv djupt i ögonen i en spegel, och se hur Du ÄR Gud i Glädje! Säg det till Dej själv, tills Du tror på det själv och ser att det är sant. för det ÄR sant!

Trevlig affirmation idag :-D Och just idag stämmer det väldigt bra! Är nöjd med mig själv lite extra idag ;-)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: