Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 2528 ggr
[GunillaF]
3/18/13, 8:04 AM

Nya medlemmar 3

Välkommen till oss härinne i värmen alla nya medlemmar. Jag hoppas att ni kommer att trivas hos oss. Presentera er gärna här nedan.

Sajtens regler finns under fliken "Om sajten"

Här hittar du tidigare trådar nya medlemmar skrivit i.

                              * VÄLKOMNA *

Annons:
[vykke]
3/26/13, 9:52 PM
#1

"Jag ensam har ansvar hur jag väljer att se på saker"
är det från ACIM ? By the way, Viktor heter jag, tittade in här lite ;)

[GunillaF]
3/26/13, 10:39 PM
#2

#1 Hej och välkommen.

Jag minns inte vem som myntat uttrycket eller var jag läste det, men det föll mig i smaken för det är precis så jag tycker att det är. Många skyller ifrån sig på omständigheter och/eller andra, i olika sammanhang, medan det är vi själva som bär ansvaret för hur vi ser på, och tolkar det vi ser.🙂

frodig
3/27/13, 9:08 AM
#3

#1 Hej Viktor, och välkommen att titta in hos oss här igen om du vill 🙂! 

Det finns många goa människor här med viktiga kunskaper och erfarenheter ❤️.

Andina
3/29/13, 1:47 PM
#4

#1 - Hej Viktor! Välkommen att titta in hit igen, önskar jag också! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[vykke]
4/4/13, 5:34 PM
#5

Tack :)

Doris
4/15/13, 11:56 PM
#6

Hej Här kommer en nygammal medlem. Det är nog minst 1 år sedan jag var in och skrev något här hos er. Vet ej varför jag slutade Har varit så mycket annat Så det andliga har varit lite på sparlåga ett tag. Jag har  över 1 års tid tränat och lyckats gott ner i vikt.

Kram/dolla

Allting är möjligt

Annons:
[GunillaF]
4/16/13, 6:52 AM
#7

#6 Hej och välkommen tillbaka Dolla. Jag har saknat dig.

Grattis till viktnedgången!🌺

Doris
4/16/13, 2:02 PM
#8

Hej och tack Kul att vara tillbaka 🙂 

Kramar

Allting är möjligt

Andina
4/16/13, 5:57 PM
#9

Hej Dolla och Välkommen tillbax hit igen! Det är alltid kul när medlemmar som tagit en paus tittar in igen! Och Grattis till din viktnedgång, det har du gjort bra! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
4/16/13, 7:21 PM
#10

Hej Dolla! Jag kommer ihåg dig 🙂. Välkommen tillbaka och gratulerar till viktnedgången! 🌺

Indiania
4/16/13, 10:58 PM
#11

Hej Dolla! Kul att se dig här igen och välkommen tillbaka! 🙂❤️

Grattis till viktnedgången! 🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
4/18/13, 2:17 PM
#12

Tack alla Det känns jätteroligt att vara tillbaka här. 

Kramar

Allting är möjligt

[##Bitte##]
4/18/13, 3:30 PM
#13

Hej hej på er alla..Gick med här för ett par dagar sen och blev först idag färdig med att skriva in lite om mig själv.Det ska bli intressant,skoj Och förhoppningsvis lärorikt att lära känna er här ❤️

Annons:
[GunillaF]
4/18/13, 4:24 PM
#14

#13 Hej och välkommen 🙂

Indiania
4/18/13, 10:19 PM
#15

Hej Bitte och välkommen till oss! 🙂❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
4/19/13, 7:51 AM
#16

Välkommen Bitte 🌺! Det ska bli roligt att möta dig här i trådarna 🙂

och jag hoppas du ska trivas riktigt gott här med oss!

Andina
4/19/13, 10:39 AM
#17

#13 - Hej o välkommen önskar jag också! 👋

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Doris
4/19/13, 11:40 AM
#18

Välkommen Bitte🌺

Allting är möjligt

Zadkiel
4/24/13, 11:16 AM
#19

Hej!

Jag heter Susanna och är ny här. 😃 Jag blev medlem för några veckor sedan men har nog inte varit inne och skrivet här än…

Jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur man kan hjälpa andra genom healing. Jag förstår att det finns inom varje människa. Jag har en kronisk inflammation i min högra axel och en natt när jag hade en grymt pulserande värk tänkte jag att jag skulle försöka att heala mig själv. Jag la min vänstra hand på det ömmande området och tänkte vitt ljus som omslöt en stund och värken försvann!!!! (och jag kunde somna om) 🙂

Jag vet däremot inte hur jag ska kunna heala mitt hjärtchakra som tydligen har en blockering… Jag skrev om det i tråden "healing önskas/ges". Jag har försökt med kärlek och ljus samt rosenkvarts men det verkar inte som om det fungerar.

Hoppas att solen skiner på er! ☀️

Mvh

Susanna

Amandla
4/24/13, 11:50 AM
#20

Välkommen Susanna! 🙂 Du ska allt kunna få svar på dina frågor här, men använd gärna sökfunktionen också 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Zadkiel
4/24/13, 11:53 AM
#21

Absolut, den ska jag se till att titta på, tack! 🌺

[GunillaF]
4/24/13, 11:54 AM
#22

#19 Välkommen Zadkiel.🙂

Kika i trådar och artiklar - där hittar du mycket intressant och läsbart!😉

Indiania
4/24/13, 2:40 PM
#23

Välkommen Zadkiel! 🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
4/24/13, 2:55 PM
#24

Välkommen hit önskar jag också, Zadkiel! Hoppas att du kommer att trivas här! 🌺🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Zadkiel
4/24/13, 3:03 PM
#25

Tack alla!! 🌺

frodig
4/24/13, 10:04 PM
#26

Välkommen från mig också Zadkiel 🙂🌺! Så fint att du provade dig fram med healingen och kunde hjälpa din onda axel. Lycka till med fortsättningen, och kom ihåg att vi alla är inne i en lärandeprocess, vi är bara på lite olika ställen, både här och där och "håller på" 😉.

Charlie_76
4/25/13, 12:45 PM
#27

Hej hej, jag är helt ny här (gick med iFokus idag..) Jag är även ganska ny på detta med healing och andlighet i allmänhet men jag vet att det fungerar! Ska bli kul att kolla runt lite och se vad jag kan lära mig av alla er ❤️

Annons:
[GunillaF]
4/25/13, 12:54 PM
#28

Hej och välkommen Charlie_76! 🙂

Andina
4/25/13, 1:07 PM
#29

Hej Charlie_76 - Välkkommen hit önskar jag också! Hoppas du kommer att trivas här! 🌺🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Charlie_76
4/25/13, 2:27 PM
#30

Tack så mycket :)

frodig
4/25/13, 5:13 PM
#31

Välkommen Charlie_76 🙂!

Indiania
4/25/13, 7:01 PM
#32

Välkommen Charlie_76!🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Denna kommentar har tagits bort.
Doris
4/28/13, 8:15 PM
#34

Välkommen Zadkiel🌺

Välkommen Charlie_76🌺

Allting är möjligt

Annons:
Ammijo
5/7/13, 8:41 AM
#35

Hej alla! Jag har ju varit med här ett tag och tänkte att det är på tiden att presentera sig! Jag är en kvinna som är intresserad av det som ofta kallas "Det övernaturliga" såsom Healing, Andra sidan, andar, änglar, tidigare liv, NDU m.m. Jag är utbildad i Reiki 1 och Reiki 2. Håller inte på med det så jättemycket just nu men kommer säkert att ta upp det mer i framtiden. Just nu är jag mycket inne på änglar och den hjälp de kan och vill ge oss. Älskar djur, har hund och fågel just nu. Dotter och man har jag ju som jag också förståsd älskar. Ja det var lite om mig, kan nämna att jag även bloggar om dessa ämnen. Har börjat igen efter ett längre uppehåll. Lever eller försöker så gott jag kan leva efter Attraktionslagen, detta verktyg som kan förändra våra liv på ett fantastiskt sätt. Nöjer mig där, ses på forumet. Kram http://silvertradenloa.blogg.se/

Amandla
5/7/13, 8:47 PM
#36

Välkommen Ammijo! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
5/7/13, 9:17 PM
#37

Hej Ammijo, tack för din presentation. Och välkommen hit önskar jag också! Hoppas att du kommer att trivas här! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Doris
5/9/13, 4:39 PM
#38

Välkommen Ammijo🙂🌺

Allting är möjligt

frodig
5/12/13, 7:46 PM
#39

Jag säger också välkommen till dig Ammijo, och tack för fin presentation 🙂🌺

Meliss
9/22/13, 9:49 PM
#40

Hej! Har läst härinne någon vecka och tänkte det var dags att säga hej :-) Vilken fin stämning det är här! Härligt! Är healare, har gått steg ett, för länge sedan men har i perioder hållt distans till det andliga. I våras tryckte det dock på nått helt otroligt, händerna nästan värkte och det slet, drog och pirrade i kronchakrat. Blev konfys, kontaktade en healare jag känner som rådde mig att inte hålla emot. Och på den vägen är det. Känner mig dock lite ensam om allt som händer, mina vänner är långt ifrån den här världen. I övrigt älskar jag djur, häst och hund framförallt. Och livet, människor och allt som ryms däri. Bortsett från bollsporter och jazz möjligen.

[GunillaF]
9/22/13, 10:12 PM
#41

Hej Meliss och välkommen.

Här har du människor du kan "tala" med. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas! 🌺

Annons:
Andina
9/22/13, 10:14 PM
#42

Välkommen hit Meliss! Jag hoppas att du kommer att trivas här! 🌺

Ja, det låter som att ditt inre har signalerat ordentligt och skönt att du lyssnade på din healer och din kropp! Jag tror inte att du kommer att ångra det någonsin. Det blir nog en riktigt positiv utvecklingsfas du kommer att möta framöver. 

Det är många gånger så, att vi inte har en omgivning som går på samma "bana". Då är det skönt att man hittar ställen där man kan prata med andra som går på samma vägar - oavsett om det är i "real life" eller i "cyber-etern".

Det ska bli kul att lära känna dig lite också! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

millam
9/22/13, 10:40 PM
#43

Säger välkommen till er nya eller nygamla, själv är jag heller inte så gammal i gänget! 

Det var härligt att läsa om er, vilka visa medlemmar ni är!🌺

[vykke]
10/31/13, 7:47 PM
#44

Välkommen Meliss :)

Josse5233
11/3/13, 1:05 AM
#45

Hej! :) Jag är även jag ny här. Jag vill gärna lära mig mer om healing och tänkte att detta kunde vara ett bra ställe att lära sig på. 😉

Jag är 17 år gammal och ganska medial. :)

Ha en trevlig dag! 

[GunillaF]
11/3/13, 1:08 AM
#46

Välkommen alla nya! 🙂🌺

Josse5233
11/3/13, 1:08 AM
#47

#46 Tack så mycket! :)

Ha en trevlig dag! 

Indiania
11/3/13, 10:20 AM
#48

Välkommen alla nya healingvänner!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Amandla
11/3/13, 10:57 AM
#49

Välkomna ni nya 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
11/5/13, 12:10 PM
#50

Välkomna önskar jag er alla nytillkomna också!🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Rithelo
12/26/13, 8:48 PM
#51

Hej hej En ny medlem som inte alls är vare sig medial eller seende eller dylikt. Men jäkligt intresserad. Och jag undrar om jag stänger till den förmåga jag har på något vis, för jag tror som många andra att alla har förmågan… I alla fall så hittar jag näring och skoj här inne :D

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Amandla
12/26/13, 9:17 PM
#52

Välkommen Rithelo 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
ollivoll
12/27/13, 10:29 AM
#53

Hej har varit medlem på sajten LOA ett år nu men nu hoppar jag gärna in på healingen så här är jag väldigt ny:) Heter Olivia och försöker tänka LOA och finna min inre frid:) tar gärna till änglar på den fronten;) har även fått mycke råd runtomkring mig att lära mig healing så jag har kollat upp en tjej som ska ha kurser i sånt, nu ska jag bara få in det med jobbet hehe men nu när jag är lite "buddha" så tänker jag mer en dag i taget. Så resan fortsätter. Och så älskar jag att gå in här och läsa om era erfarenheter och få råd av er:)

Amandla
12/27/13, 12:46 PM
#54

Välkommen hit Olivia! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
LDG
1/12/20, 8:14 AM
#55

Hej ! Jag har varit med här ett tag nu men missat att presentera mig Jag heter Lena o är intresserad av Healing o allt som som har med fysisk o mental hälsa Ser framemot läsa fler artiklar , frågor o svar Har stressat mig sjuk en lång tid o känner mig rätt blockerad o mår bra av att läsa här även om jag inte är så aktiv själv …än 😊

Annons:
Amandla
1/12/20, 10:33 AM
#56

Välkommen LDG! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: