Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 643 ggr
TezzD
2013-03-16 20:00

Hemsk mag/mens smärta.. önskar Healing

Undrar om det finns någon vänlig själ här inne som skulle kunna skicka lite healing ikväll/inatt …

Jag har haft mensvärk i flera veckor…. haft (Ursäkta) Stänkblödningar sen Januari… med andra ord konstant ont.. hoppas att det skulle vara övergående (Förde in p-stav i Januari)
Men det blir bara värre och värre 🤮

Idag har det varit outhärdigt och det drabbar hela min familj 😭

Så typiskt med när vi var på Leos lekland och jag var tvungen att pausa och gå undan hela tiden… 😐

Massa kramar till er här inne och hoppas att ni har en riktigt fin helg!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Fjäril
2013-03-16 20:07
#1

Men aj och oj. Har du kollat upp det? 

Jag kan skicka kl 21 om det passar dig?

🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

TezzD
2013-03-16 20:17
#2

Tack Fjäril 🌺
Nej jag har inte gjort det ännu, man väntar ju in i det sista… (Dum som man är) Dom säger ju att det är vanligt att man kan få stänkblödningar hit och dit innan det balanserar sig, i början var det ok, men det blir värre för varje vecka som går och denna dagen har varit fruktansvärd… :( 
Kl 21 blir perfekt! 💋 och tack! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Fjäril
2013-03-16 20:17
#3

Är det hormon eller kopparspiral?

Kl 21 it is ❤️

Sajtvärd på Övernaturligt

TezzD
2013-03-16 20:58
#4

Det är en p-stav, som sitter i övre armen på insidan mellan biceps och triceps… den är nog smockad med hormoner, haha.
Tack kära du!
Ligger ner nu 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
2013-03-16 21:11
#5

Vill inte skrämmas Rosalee men jag hade p-stavar i armen för många år sedan och jag blödde så gott som hela tiden i flera månader. Fick lov att ta bort dem och började med p-spruta istället och det funkade jättebra.

Fjäril
2013-03-16 21:18
#6

Nu har du fått lite värme till din mage och jag hoppas att du snart mår bättre - men jag tycker du ska besöka doktorn om det fortsätter, inge vidare det där 🥵

Ta hand om dig! 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
TezzD
2013-03-17 07:05
#7

du skräms inte Gunilla :)
Jag vet ju att det kan bli olika för olika personer…Dom ville dock avråda mig att ta p-spruta för det ger benskörhet osv.

Fjäril! All tacksamhet till dig! 
Jag lyckades somna. Låg kvar i sängen et bra bit efter 21.40 och var vaken, sen slumrade jag… Utan ont. Det gjorde ont en bra bit in i healingen, men jag tror att det var för att energierna kände av smärtan.
Eller något.. Utvilad och utan magsmärta idag!!(Bara småont i rygg o nacke) Men det har jag nästan vant mig vid nu haha! Hoppas att det håller sig någorlunda i shakt (Stavning?) iaf.

Tack du är en ängel! 🌺 😃 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Fjäril
2013-03-17 08:28
#8

Va bra, mensvärk är inge vidare, går det bak i rygg och ben på dig? Jag skickar lite "fortsatt_inte_ha_ont" men tror att du behöver besöka en doktor om det fortsätter blöda. Kram på dig!

Sajtvärd på Övernaturligt

TezzD
2013-03-17 09:08
#9

Ja det sitter överallt känns det som, mkt ont just i äggstockarna med. 

Tusen tack!
Ja det lovar jag att göra! 🌺

Kram!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: