Healing önskas/ges

Hemsk mag/mens smärta.. önskar Healing

2013-03-16 20:00 #0 av: TezzD

Undrar om det finns någon vänlig själ här inne som skulle kunna skicka lite healing ikväll/inatt ...

Jag har haft mensvärk i flera veckor.... haft (Ursäkta) Stänkblödningar sen Januari... med andra ord konstant ont.. hoppas att det skulle vara övergående (Förde in p-stav i Januari)
Men det blir bara värre och värre Kräks

Idag har det varit outhärdigt och det drabbar hela min familj Storgråter

Så typiskt med när vi var på Leos lekland och jag var tvungen att pausa och gå undan hela tiden... Oberörd

Massa kramar till er här inne och hoppas att ni har en riktigt fin helg! 

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-03-16 20:07 #1 av: Fjäril

Men aj och oj. Har du kollat upp det? 

Jag kan skicka kl 21 om det passar dig?

Blomma

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2013-03-16 20:17 #2 av: TezzD

Tack Fjäril Blomma
Nej jag har inte gjort det ännu, man väntar ju in i det sista... (Dum som man är) Dom säger ju att det är vanligt att man kan få stänkblödningar hit och dit innan det balanserar sig, i början var det ok, men det blir värre för varje vecka som går och denna dagen har varit fruktansvärd... :( 
Kl 21 blir perfekt! Pussmun och tack! Hjärta

HjärtaRosalee

Anmäl
2013-03-16 20:17 #3 av: Fjäril

Är det hormon eller kopparspiral?

Kl 21 it is Hjärta

Anmäl
2013-03-16 20:58 #4 av: TezzD

Det är en p-stav, som sitter i övre armen på insidan mellan biceps och triceps... den är nog smockad med hormoner, haha.
Tack kära du!
Ligger ner nu Blomma

HjärtaRosalee

Anmäl
2013-03-16 21:11 #5 av: [GunillaF]

Vill inte skrämmas Rosalee men jag hade p-stavar i armen för många år sedan och jag blödde så gott som hela tiden i flera månader. Fick lov att ta bort dem och började med p-spruta istället och det funkade jättebra.

Anmäl
2013-03-16 21:18 #6 av: Fjäril

Nu har du fått lite värme till din mage och jag hoppas att du snart mår bättre - men jag tycker du ska besöka doktorn om det fortsätter, inge vidare det där Pustar

Ta hand om dig! Blomma

Anmäl
2013-03-17 07:05 #7 av: TezzD

du skräms inte Gunilla :)
Jag vet ju att det kan bli olika för olika personer...Dom ville dock avråda mig att ta p-spruta för det ger benskörhet osv.

Fjäril! All tacksamhet till dig! 
Jag lyckades somna. Låg kvar i sängen et bra bit efter 21.40 och var vaken, sen slumrade jag... Utan ont. Det gjorde ont en bra bit in i healingen, men jag tror att det var för att energierna kände av smärtan.
Eller något.. Utvilad och utan magsmärta idag!!(Bara småont i rygg o nacke) Men det har jag nästan vant mig vid nu haha! Hoppas att det håller sig någorlunda i shakt (Stavning?) iaf.

Tack du är en ängel! Blomma Skrattar Blomma

HjärtaRosalee

Anmäl
2013-03-17 08:28 #8 av: Fjäril

Va bra, mensvärk är inge vidare, går det bak i rygg och ben på dig?

Jag skickar lite "fortsatt_inte_ha_ont" men tror att du behöver besöka en doktor om det fortsätter blöda.

Kram på dig!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.